Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1
    Awatar sopho56

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Varsovie, Pologne

    Domyślnie 2010.04.29 Awaryjne lądowanie ATR'a 72 EuroLOT'u na Okęciu.


    Polecamy

    Przed 13 na Okęciu lądował ATR 72 EuroLOT'u. Powodem była rozhermetyzowana kabina.
    Więcej... Awaryjne l

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Pewnie zawór upustowy walnął - było już kiedyś dość podobne zdarzenie...
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 29-04-2010 o 16:22
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Dziś w godzinach popołudniowych na Okęciu lądował awaryjnie samolot ATR 72-200 linii Eurlot.
    Eurolot: awaryjne l
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 29-04-2010 o 14:52 Powód: czcionka

  4. #4
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Najprawdopodobniej był to LO3916 na SP-LFB.

    edit: Nie będę się kłócił ale byłem dzisiaj w pracy pod tym samolotem i był to bankowo -LFB
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 29-04-2010 o 20:20 Powód: na prośbę użytkownika-uzupełnienie

  5. #5
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    LO3916 SP-LFD, problemy z ciśnieniem w kabinie.
    Pozdrawiam G

  6. #6
    Awatar heavy1123

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    To był SP-LFB.
    Kilka informacji + moje zdjęcia z tego lądowania.

    Foto Poork - Aktualno

    Pzdr.,
    Filip

  7. #7
    Awatar b 737

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Staszów

    Domyślnie

    To jakieś złe info maja :
    Incident: Eurolot AT72 near Warsaw on Apr 29th 2010, cabin pressure problems
    A Eurolot Aerospatiale ATR-72-500, registration SP-LFD performing flight K2-3916/LO-3916 from Krakow to Warsaw (Poland) with 23 passengers, was enroute about half way into the flight, when the crew initiated a quick descent due to cabin pressure problems. The flight continued to Warsaw for a safe landing.

    Passengers reported the oxygen masks did not deploy.
    źródło The Aviation Herald
    Pozdrawiam G

  8. #8
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Niezle zrodlo. Nie wiedzialem, ze ELO ma ATR-72 w wersji 500

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A wiedziałeś że masz maski tlenowe na kabinie?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A wiedziałeś że masz maski tlenowe na kabinie?
    Hehe na to zdanie nawet nie zwrocilem uwagi Niezle...

  11. #11

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A wiedziałeś że masz maski tlenowe na kabinie?
    Z tego co wiem, to jest instalacja tlenowa dla pax w ATR. Starczy dla 25% pax

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Niezle zrodlo. Nie wiedzialem, ze ELO ma ATR-72 w wersji 500
    Pomijajac, ze ta to akurat napewno nie byla wersja 500, to w spisie floty LOTu jest wersja 500 i pisze na kadlubie Eurolot - wiec prosilbym o male rozjasnienie (tez chcialbym sie posmiac). Nie lapie sie w tych spolkach corkach (Eurolot vs LOT) i nie wiem dokladnie jak to jest? Pisze Eurolot, ale wlasciciel to nie Eurolot - z tego sie smiejesz?

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Po pierwsze primo: jest napisane
    Po drugie primo: ATR 42 jest w wersji 500, a ATR 72 jest w wersji 200.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Po pierwsze primo: jest napisane
    Po drugie primo: ATR 42 jest w wersji 500, a ATR 72 jest w wersji 200.
    Jestem slepy (4 z 7 pomylic!), ide spac. Kiedys trzeba. Dzieki za szybka odpowiedz.

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Po trzecie primo nie chodzilo o dehermetyzacje.

  16. #16
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Bo w ATR 72 one standardowo same nie mogą "deploy". Samolot leci max na FL250 i w czasie jaki precyzuje EU OPS 1 bez problemu zniża sie do poziomu na jakim nie potrzebne są maski Jest pewna liczba masek, tak jak wymagają przepisy. No chyba że nie może się zniżyć na FL100, bo tak planowane są trasy - wtedy niektóre ATR modyfikowane są tak, aby dla 100% pax były maski które wypadają automatycznie.
    Pozdrawiam

  17. #17
    Awatar krecik01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    New Sącz

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Po pierwsze primo: jest napisane
    Ja też zdecydowanie uważam, że powinno używać się tej formy ... aczkolwiek użycie słowa "pisze" od jakiegoś czasu nie jest błędem. Słowniki ewoluują... To tak OT
    Wszystko jest kwestią czasu...


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •