Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 56
Like Tree11Likes

Wątek: 2011.09.11 SP-LPE LO6 wraca do WAW - pęknięta szyba

  1. #1
    Awatar tomenaa

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź-Śródmieście [EPLL/LCJ]

    Domyślnie 2011.09.11 SP-LPE LO6 wraca do WAW - pęknięta szyba

    Lot 6 z Warszawy do Nowego Yorku ma chyba jakieś problemy techniczne ,krążył przy zachodnim wybrzeżu Norwegi a teraz chyba leci na lotnisko w Kopenhadze.
    Flightradar24.com - Live Flight Tracker!





    Flightradar24.com
    LOT6 B763 from Warsaw to New York is doing some kind of emergency landing in Copenhagen. Flightradar24.com - Live Flight Tracker!
    Facebook.com

    Dodane: Proszę kogoś z Adminów o dopisanie dzisiejszej daty w tytule wątku, ja przez przypadek o tym zapomniałem. I jak będzie już wiadomo na 100% co się stało to poproszę o uzupełnienie tytułu
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 11-09-2011 o 16:13 Powód: Dodane info z facebooka

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    w WAW są chyba SP-LPB i LPG. Może po przesiadce uda się zrealizować ten lot do JFK.
    UM 70, UM 860, UM 977, UL 980 nad głową, UN 191.

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Pęknięta szyba w kokpicie

  4. #4
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wygląda na to, że leci gdzieś dalej. FL100 utrzymuje od dłuższego czasu. Wraca do Polski chyba.

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    CGN/DUS/DTM - gdzieś pomiędzy...

    Domyślnie

    dziwne. Chyba jednak leci do Polski, ale bardzo nisko. FL100
    jtf2

  6. #6
    Awatar tomenaa

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź-Śródmieście [EPLL/LCJ]

    Domyślnie

    W komentarzach na facebooku ludzie piszą że pękła szyba i mają jakieś problemy z ciśnieniem w kabinie...

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A z pęknięta szybą na jakim ma lecieć pułapie? Proponuję pomyśleć chwilę zanim się coś napisze... Szukacie sensacji chyba trochę na siłę...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

    "For myself I am an optimist - it does not seem to be much use being anything else."
    blog: http://siedemdalekichrejsow.blogspot.com/, twitter: https://twitter.com/egonolsen1978



  8. #8
    Awatar tomenaa

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź-Śródmieście [EPLL/LCJ]

    Domyślnie

    Jak zakładałem ten temat to nie było wiadomo co się stało. Wyglądało to tak jak by zrzucał paliwo i leciał do Kopenhagi... Dopiero przed kilkoma minutami okazało się że to szyba pękła.

  9. #9
    Awatar AirbusA330

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bucureşti ,România

    Domyślnie

    Każdy szuka sensacji,ale gdyby to Lufthansie się zdarzyło to od razu co oni robią narażają pasażerów itp.
    Lotowskie dziadki coraz bardziej się sypią ehhh

  10. #10
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Tarczyn

    Domyślnie

    Czy to aby nie za duże ryzyko ciągnąć za wszelką cenę do Wawy?Rozumiem że koszta,ale...

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AirbusA330 Zobacz posta
    Każdy szuka sensacji,ale gdyby to Lufthansie się zdarzyło to od razu co oni robią narażają pasażerów itp.
    Lotowskie dziadki coraz bardziej się sypią ehhh
    Szyby pękają w o wiele nowszych samolotach też - wypadek mocno losowy...


    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    Czy to aby nie za duże ryzyko ciągnąć za wszelką cenę do Wawy?Rozumiem że koszta,ale...
    Skoro kapitan podjął decyzję o powrocie do Warszawy to znaczy że zrobił to zgodnie z przepisami linii, oraz CCM.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 12-09-2011 o 12:48 Powód: Po połączeniu tematów wyszły 2 posty jeden pod drugim, więc dodałem cytaty i scaliłem.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

    "For myself I am an optimist - it does not seem to be much use being anything else."
    blog: http://siedemdalekichrejsow.blogspot.com/, twitter: https://twitter.com/egonolsen1978



  12. #12
    Awatar pawelgebski

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Chyba dlatego leci na 10.000 Ft. Pewnie na tej wysokości kontynuowanie lotu jest bezpieczne.
    Paweł Gębski - www.pawelgebski.pl

  13. #13
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Tarczyn

    Domyślnie

    Na pytanie o asystę,pilot odpowiedział:negative

  14. #14
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Tarczyn

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Havilland Zobacz posta
    w WAW są chyba SP-LPB i LPG. Może po przesiadce uda się zrealizować ten lot do JFK.
    Właśnie polecialy jako LOT3 i LOT45.Czy może ktos napisać,ile trwa wymiana takiej szyby.

  15. #15
    Awatar Fazi

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Siewierz, Poland

    Domyślnie

    Kto dał info do TVN24?
    Ryan and Mateos33 like this.

  16. #16
    Awatar scotch

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    BESOT

    Domyślnie

    Samolot LOT-u Boeing 767 z Warszawy do Nowego Jorku zawrócił nad Morzem Północnym i wrócił do Polski. Maszyna miała usterkę techniczną - na szybie kokpitu pojawiła się rysa, którą zauważył kapitan. Załoga zgodnie z procedurami zdecydowała się na powrót - ustaliło radio RMF FM. Samolot leciał na wysokości ok. 3 km, już bezpiecznie wylądował w Warszawie.

    - Przyczyną zawrócenia maszyny było pęknięcie szyby w kokpicie. Samolot bezpiecznie wylądował na lotnisku Chopina w Warszawie - potwierdził w rozmowie z Wirtualną Polską rzecznik prasowy Lotniska Chopina w Warszawie Przemysław Przybylski.

    Chodzi o samolot, który wystartował o godz. 12.30 z Okęcia, i po 9 godzinach miał być na lotnisku Kennedy'ego w Nowym Jorku.

    Na pokładzie maszyny było 215 osób. Prawdopodobnie pasażerowie polecą do Nowego Jorku jutro. Rzecznik LOT Leszek Chorzewski dodał, że samolot zostanie poddany kontroli technicznej i po kilku godzinach będzie nadawał się ponownej eksploatacji. Jak zaznaczył, usterka nie była poważna, jednak w takich sytuacjach nie podejmuje się niepotrzebnego ryzyka.
    Źródło: wp.pl

  17. #17
    Awatar Radzio

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Według onetu na pokładzie samolotu był Adamek.

    Samolot z Adamkiem na pokładzie zawrócony - Sport w Onet.pl

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A z pęknięta szybą na jakim ma lecieć pułapie? Proponuję pomyśleć chwilę zanim się coś napisze... Szukacie sensacji chyba trochę na siłę...
    Mógłby lecieć na niższym jakby gdyby chciał, ale procedury nie pozwalają. Przy możliwości dekompresji zniża się do najniższego możliwego poziomu żeby w razie czego powietrze miało wystarczająco dużo tlenu żeby nikt nie zasłabł. Poza tym i tak nie mógłby niżej bo to już przestrzeń niekontrolowana.

  19. #19

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pomieszałeś. FL100, faktycznie wynika z możliwości dekompresji i generalnie nieosłabiania dalej newralgicznego punktu w kadłubie, ale klasyfikacja przestrzeni ma tu mało do gadania, wszystko można skoordynować.

  20. #20
    Awatar gregj

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    (EGAD+EGAA)/2

    Domyślnie

    W lotnictwie zasada jest taka, ze leci sie zawsze jak najwyzej. A nie jak najnizej

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •