Zaraz, zaraz. Skad mogli wiedzieć ze podwozie sie nie opuszcza, skoro nie byli na podejściu?
Egipski samolot zapali
nie znam więcej szczegółów
Ostatnio edytowane przez frik ; 28-03-2010 o 14:44
Zaraz, zaraz. Skad mogli wiedzieć ze podwozie sie nie opuszcza, skoro nie byli na podejściu?
do warszawy lecial z Hurghady AMV4270 20:30 planowe ladowanie, i Hurghada AMV4668 ladowanie 20.45 czy to o niego chodzi?
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.ht...1192125633.149Zamieszczone przez Wirtualna Polska
z forum airlines.net : "there was an electronic fault onboard, and they landed it turned into a fire..."
Według wp.pl: linie lotnicze AMC Airlines
na stronie okecia pojawil sie komunikat Hurghada AMV4270 20:30 opozniony bez podania godz ladowania mysle ze chodzi o ten samolot z istanbulu
Hurghada AMV4270 20:30 odwołany
AMC Airlines.. no cóż...
http://www.md80.net/yabbse/index.php...0.msg12210#new
A wiec stary,poczciwy MDek...
Najważniejsze, że nikomu nic sie nie stalo.
Zdjecia z lotniska za HABERTÜRK:
Uçakta yangın
Krengiel
SU-BOY R.I.P.
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
A jak mówiłem niedawno że prędzej poleciałbym Air Cairo niż SU-BOYem AMC to dostałem w odpowiedzi listę kupionych ostatnio 737, że niby nie ma strachu...
Trzeba było mnie zapytać, ja bym do ich samolotu nie wsiadł.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
pisałem o tym w wątku http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=3362Zamieszczone przez Atco
MD należące do MAC/AMV to naprawdę zajechane złomy; wybierając się na urlop parę miesięcy temu najpierw zapytałem, jaką linią ewentualnie polecę do Egiptu bo z całą pewnością do MDka tej linii bym nie wsiadł. TO być może irracjonalne, ale wyjechanie z pasa w Poznaniu
http://www.airliners.net/open.file/0829647/L/
czy permanentne odrywanie się od pasa naprawdę tuż przed jego końcem (wielokrotnie oglądałem start tych samolotów z palcem na przycisku alarmowym) mi wystarczyły. Należy się cieszyć, że nikomu nic się nie stało chociaż zagadką pozostaje dla mnie, dlaczego te samoloty nie znalazły się na stop liście w UE.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zakładki