Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 72
Like Tree30Likes

Wątek: NASA Aviation Safety Reporting System - CALLBACK

  1. #41
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  2. #42
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    VFR --> IMC. Ci mieli szczescie. Samemu lepiej tak sie nie bawic.

    ASRS CALLBACK Issue 422 - March 2015, VFR Flight into IMC
    AllOver

  3. #43
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  4. #44
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    Tym razem MX czyli cos od Mechanikow.

    ASRS CALLBACK Issue 424 - May 2015, Maintenance Matters
    AllOver

  5. #45
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Once we reached 500 foot-pounds, the tab lock was still not aligned...He left with the paperwork and returned approximately 15 minutes later to show me that he read that the torque was to be no more than 500 INCH-pounds. The paperwork had “500 lbf. in” in the text.
    Ja rozumiem, że papier ważna rzecz i trzeba się trzymać, ale żeby doświadczonym technikom nie przyszło po prostu do głowy że coś tu nie gra gdy chodziło o 12 krotne przekroczenie momentu dokręcania...

  6. #46
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  7. #47
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  8. #48

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AllOver Zobacz posta
    I feel the need, the need for speed...

    ASRS CALLBACK Issue 425 - June 2015, Adjusting to Speed Adjustments
    To jest bardzo ciekawe zagadnienie, załogi praktycznie nigdy nie mówią kiedy potrzebują zwolnić samolot poniżej nakazanej prędkości i po prostu zwalniają. Wyłapanie takiego zwolnienia nie jest łatwe, bo na zniżaniu mogą być spore zmiany siły i kierunku wiatru... Dopiero po jakimś czasie widać, że następny w kolejce samolot mimo że ustawiony odpowiednio, zbliża się do tego który zwolnił. Rzadko kiedy wpływa to na bezpieczeństwo, ale utrudnia sprawne prowadzenie ruchu - następne samoloty w kolejce trzeba opóźniać.

  9. #49

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Może przy konsekwentnym stosowaniu kontroli prędkości byłoby lepiej.

  10. #50
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    pitterek and dudi like this.
    AllOver

  11. #51
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    hypne likes this.
    AllOver

  12. #52
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  13. #53
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    Na ziemi... Kolowania nie sa latwe ani przyjemne... i latwo dac ciala...

    ASRS CALLBACK Issue 431 - December 2015, The Ostrich and The Eagle - Two Approaches To Taxiing
    AllOver

  14. #54
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    Shit happens... and it could happen to anyone...

    ASRS CALLBACK Issue 432 - It Could Never Happen to Me!
    AllOver

  15. #55
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    ASRS CALLBACK Issue 433 - February 2016, What Would You Have Done?

    Co tu zrobic? Czesc nastepna. Piloci Cessny i 737
    AllOver

  16. #56
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  17. #57
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  18. #58
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259

    Domyślnie

    Nigdy wiecej... piloci w IFR, technicyi ATC...


    ASRS CALLBACK Issue 436 - May 2016, Never Again!
    AllOver

  19. #59
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

  20. #60
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    259
    AllOver

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •