MAK na swojej stronie informuje, że zapis z rejestratorów udało się odczytać i rozpoczęła się jego analiza.
Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/
Zmieniasz ustawienie chociażby klap.
Chociaż chyba źle się zrozumieliśmy, zrozumiałem, że chodziło Ci o Touch&Go, czyli poderwanie maszyny już po tym jak znalazła się na pasie, gdyby przed dotknięciem pasa podjęli decyzję o odejściu to pewnie nawet po dotknięciu pasa, mieliby czas.
Zaciekawiło mnie pewne zdanie w tym artykule: System rewersu "w bardzo złym stanie". Ustalono wstępnie przyczynę katastrofy? - TVN24 mianowicie:Słyszałem o zbyt późnym hamowaniu, ale o zbyt wczesnym chyba nie. Chyba, że mają teorię, że zagotowali hamulce, ale...Możliwe, że załoga popełniła błąd, rozpoczynając hamowanie zbyt wcześnie.
Pozdrawiam BAS
Przy T&G masz maszynę na pasie, rewers włączony, hamulce aerodynamiczne i w kołach włączone, klapy w pozycji do lądowania itd, więc masz sporo ustawień do zmiany, żeby znowu znaleźć się w powietrzu. Nie wiem czy pamiętasz ten incydent: 2012.07.20 C-17 omyłkowo ląduje na Peter O. Knight GA Airport. też nawet nie próbowali T&G, fakt mieli mniej pasa, ale w takich sytuacjach czas przyśpiesza.
Pozdrawiam BAS
Wydaje mi się, że aborted landing występuje przed przyziemieniem jeszcze w ostatniej fazie approach. Ale na pewno nie było zamiaru T&G
Zakładki