Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 310
Like Tree190Likes

Wątek: Boeing 787 - problemy wieku dziecięcego (incydenty większe i mniejsze).

  1. #201
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mareczek54 Zobacz posta
    Jakże inaczej można wytłumaczyć to co niektóre żródła podają..
    FAA faulted for outsourcing 787 safety checks to Boeing | Boeing news | The Seattle Times
    ..gdzie informuje się że boeing sam wystawiał sobie certyfikaty, a FAA przyglądała się i podpisywała w przekonaniu. Wygląda to na ostrą kompromitację co najmniej dwóch instytucji.
    --
    Nie wiem czy sobie zdajesz sprawe jak bardzo standardowa jest to procedura...
    N077GL and kacper232 like this.
    KZ
     

  2. #202

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vonMises Zobacz posta
    Boeing jest sam sobie winien. Po całej akcji marketingowej (żeby nie użyć mocniejszego słowa) , jaką rozkręcił wokół 787, klienci mieli prawo spodziewać się niezawodnej maszyny, a tak?
    Identycznie A380 z pekajacym skrzydlem.
    Klienci chca rozwiazania problemu a nie szukania winnego.
    Wydawaloby sie ze po fakcie latwo byc madrym a tymczasem NTSB ciagle nie wie co sie stało, wiedza tylko co sie nie stało, innymi słowy nie sa mądrzejsi niż Boeing czy Thales.
     

  3. #203
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    FAA zaaprobowała nowe rozwiązania, czas na testy potwierdzające poprawne działanie zmodyfikowanych systemów.

    FAA Approves Boeing 787 Certification Plan

    WASHINGTON, D.C. – The Federal Aviation Administration (FAA) today approved the Boeing Commercial Airplane Company’s certification plan for the redesigned 787 battery system, after thoroughly reviewing Boeing’s proposed modifications and the company’s plan to demonstrate that the system will meet FAA requirements. The certification plan is the first step in the process to evaluate the 787’s return to flight and requires Boeing to conduct extensive testing and analysis to demonstrate compliance with the applicable safety regulations and special conditions.

    “This comprehensive series of tests will show us whether the proposed battery improvements will work as designed,” said Transportation Secretary Ray LaHood. “We won’t allow the plane to return to service unless we’re satisfied that the new design ensures the safety of the aircraft and its passengers.”

    The battery system improvements include a redesign of the internal battery components to minimize initiation of a short circuit within the battery, better insulation of the cells and the addition of a new containment and venting system.

    “We are confident the plan we approved today includes all the right elements to conduct a comprehensive evaluation of the battery system redesign,” said FAA Administrator Michael P. Huerta. “Today’s announcement starts a testing process which will demonstrate whether the proposed fix will work as designed.”

    The certification plan requires a series of tests which must be passed before the 787 could return to service. The plan establishes specific pass/fail criteria, defines the parameters that should be measured, prescribes the test methodology and specifies the test setup and design. FAA engineers will be present for the testing and will be closely involved in all aspects of the process.

    The FAA also has approved limited test flights for two aircraft. These aircraft will have the prototype versions of the new containment system installed. The purpose of the flight tests will be to validate the aircraft instrumentation for the battery and battery enclosure testing in addition to product improvements for other systems.

    The FAA will approve the redesign only if the company successfully completes all required tests and analysis to demonstrate the new design complies with FAA requirements. The FAA’s January 16, 2013 airworthiness directive, which required operators to temporarily cease 787 operations, is still in effect, and the FAA is continuing its comprehensive review of the 787 design, production and manufacturing process.
    FAA approves Boeing’s program to tackle 787 problems | Airline Biz Blog
    no risk, no fun ;D

     

  4. #204
    Awatar Fazi

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Siewierz, Poland

    Domyślnie

    Oby banglało wszystko i niech wracają do latania...
     

  5. #205

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    FAA zaaprobowała nowe rozwiązania, czas na testy potwierdzające poprawne działanie zmodyfikowanych systemów.

    FAA approves Boeing’s program to tackle 787 problems | Airline Biz Blog
    Co więcej, jeśli to prawda:

    FAA Grounds B787: Part 13 — Civil Aviation Forum | Airliners.net
    /reply #137/

    to jednym z dwóch egzemplarzy, na którym będą testowane modyfikacje zaproponowane przez Boeinga będzie LN64, przyszły SP-LRC.
     

  6. #206
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Potwierdzenie powyższego:
    Boeing Receives FAA Approval of Certification Plan for 787 Battery Solution - Mar 12, 2013

    LN86 (SP-LRC) dostaje zgodę na loty celem sprawdzenia modyfikacji akumulatorów.
    mombasa likes this.
     

  7. #207

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Nie wiem czy sobie zdajesz sprawe jak bardzo standardowa jest to procedura...
    Aha..dla mnie nowość. Uczestniczysz przy niej?
    Chętnie dowiem się czegoś więcej o certyfikatach na zamówienie..
    --
     

  8. #208

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    To nie ma nic wspólnego z certyfikatem na zamówienie, więc nic się na ten temat nie dowiesz.
    kacper232 and saturn5 like this.
     

  9. #209
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    NTSB ciagle nie wie co sie stało, wiedza tylko co sie nie stało, innymi słowy nie sa mądrzejsi niż Boeing czy Thales.
    Mimo to mam większe zaufanie do NTSB i FAA niż do maszynki propagandowej Boeinga. To oni orzekną, czy 787 jest bezpieczny, nie Boeing.
     

  10. #210
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Masz większe zaufanie do instytucji, która stwierdziła "787 jest bezpieczny, ale nie wiemy dlaczego, dlatego zawieszamy jego loty"? Poza tym zdecyduje Boeing, a FAA to zatwierdzi.
     

  11. #211

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa
     

  12. #212
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    NIe wiem czy dobrze czy źle ale teraz to cały świat się dowie o istnieniu LOT
    broneq likes this.




    Networking the world.
     

  13. #213
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nawet jeśli FAA zaaprobuje 'fix' może się okazać, że będą ograniczenia ETOPSów:
    Boeing 787 Dreamliner faces new risk: limits on extended range
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

     

  14. #214
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Powoli trzeba będzie zmodyfikować stare powiedzenie do: "If it's Boeing, it's not going"...

    Aż szkoda, bo jestem wyznawcą oryginalnego...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.
     

  15. #215

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Boeing 7∞7.
    kacper232 likes this.
     

  16. #216

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Teren boeinga na dzień 22 03. Jako ciekawostka może...
    http://paineairport.com/images/fl032313.jpg

    Uwaga, należy uwzględnić poprawkę na stosunkowo długie ładowanie. Panorama jest dosyć obfita.
    25 jednostek 787 naliczyłem..
    --
    mgab, N077GL and skorzewski like this.
     

  17. #217
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Z artykułu w Bloombergu - zestawienie ile wypadków śmiertelnych było spowodowanych błędami podczas certyfikacji:

    Boeing 787 - problemy wieku dzieciêcego (incydenty wiêksze i mniejsze).-ifrziovf5mhc.jpg
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

     

  18. #218
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    W przypadku AAL587 to glownie przyczynily sie dzialania linii lotniczej (system szkolenia) i pilota, ktore szly w poprzek tego co zalecaja wszyscy, lacznie z producentem.
     

  19. #219

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    A w przypadku 737 tych wypadków było chyba więcej.
     

  20. #220
    Awatar TrustMeIAmADoctor

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Crabapple Cove

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    A w przypadku 737 tych wypadków było chyba więcej.
    Jeszcze United Airlines Flight 585.
     

Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 03-06-2015, 23:22
  2. 24-02-2015, 15:23
  3. 01-12-2014, 12:21
  4. 15-10-2014, 14:10
  5. 20-08-2014, 07:00
  6. 28-01-2014, 00:45
  7. 25-12-2013, 23:32
  8. 26-02-2013, 10:33
  9. 22-01-2013, 09:55
  10. 21-01-2013, 10:55
  11. 20-01-2013, 19:02
  12. 20-01-2013, 18:33
  13. 18-01-2013, 17:08
  14. 18-01-2013, 12:47
  15. 18-01-2013, 09:57
  16. 17-01-2013, 20:58
  17. 17-01-2013, 16:57
  18. 17-01-2013, 16:43
  19. 17-01-2013, 15:27
  20. 10-01-2013, 17:23
  21. 08-01-2013, 19:27

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •