A ja się nie zgodzę. Warto dyskutować o tego typu przypadkach chociażby dlatego, że takie tematy jak ten mogą być świetną formą edukacji dla wszystkich, którzy na słowo 787 robią się bladzi i trzęsą się ze strachu. Gdzie maja się dowiedzieć czy tego typu sytuacje są groźne lub nie, jak nie tutaj? Na Wp? Onecie? Od tego jest to forum, żeby ktoś kto przerazi się nagłówkiem na wyżej wymienionych portalach, wszedł tutaj i zobaczył, że takie przypadki się zdarzają i nie są niczym szczególnym, a Dreamlinery nie są takie straszne jak je malują. Warto rozmawiać.
To akurat Modzi jak uznają za stosowne mogą zmienić w kilka sekund. Co nie zmienia faktu, że jak tego typu sytuacje pojawiają się w mediach, my nie możemy omijać ich szerokim łukiem miedzy innymi z powodów, które wymieniłem wcześniej.
O nie... ja na pewno nie będę rozmyślał każdej usterki 787 ani innego statku, tak jak robią to media...
To zwykła usterka, która zdarza się pewnie raz na tydzień na całym świecie...ale że zdarzyło się to na 787 to plugawe media mają o czym pisać, a przy okazji straszyć pasażerów jaki to niebezpieczny samolot. A to wszystko z powodu użytkowania ich przez PLL LOT...przewoźnik ten że nie posiada A380 więc o pękających skrzydłach nie ma nic w naszych mediach.
Same stare wygi w temacie, dla ktorych wyciek paliwa to rzecz powszednia, prawie jak przepalona zarowka w kokpicie...
Samolot rozpoczal kolowanie wiec wg przepisow ten samolot byl juz "w locie" i smialo mozna to zdarzenie zakwalifikowac jako incydent. Porownywanie go do zuzytej opony jest co najmniej smieszne i chyba wynika z braku swiadomosci z czym sie wiaze potencjalny wyciek paliwa w samolocie zarowno na ziemi jak i w locie.
Ostatnio edytowane przez thewho ; 23-01-2014 o 22:25
Mam pytanie dotyczące szczegółów tankowania samolotów.
Czy tankuje się wszystkie zbiorniki w takiej samej ilości na po 40% objętości,
czy może jedne do pełna pod „korek” a inne są puste.
Jak jest tak jak w 2 wariancie, zbiornik w skrzydle zatankowany do pełna a inne puste i jak paliwo zwiększyło swoja objętości o 2 % - 5 000 KG 2% to jest 100 kg to jest naprawdę kilkanaście „wiader” i ta kałuża może być adekwatna do sytuacji .
Zakładki