Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 310
Like Tree190Likes

Wątek: Boeing 787 - problemy wieku dziecięcego (incydenty większe i mniejsze).

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie Boeing 787 - problemy wieku dziecięcego (incydenty większe i mniejsze).


    Polecamy

    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 16-01-2013 o 11:18 Powód: Zmiana tytułu
     

  2. #2
     

  3. #3
     

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Z tego co można przetłumaczyć to pożar wybuchł w "sekcji z akumulatorami i inną elektroniką".Więc (licząc na rzetelność bostońskich mediów)to nie w bagażniku!Bagażu jeszcze nie załadowali.
     

  5. #5
    Awatar Fyff

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Gdynia, Poland

    Domyślnie

    “I didn’t smell anything, I didn’t know anything,” one passenger told WBZ.
    Another passenger said he didn’t smell anything but said the incident was “so scary.”
    Brakuje jeszcze: Other passenger turned out to be a horse.

    Nie tylko polskie media trzymają poziom, choć TVN pewnie też się spisze.
    Skaut198, elmo and rzepa like this.
     

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Pożar wybuchł po przylocie z Tokio, możliwe żeby w "wyłączonym" samolocie doszło do samozapłonu?
     

  7. #7
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    To je panie prund.
    kudak, kebapf, szymonk2 and 14 others like this.
    For every solution there is a problem.
     

  8. #8
    Awatar Expat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EGTK \ EPLL

    Domyślnie

    Pytanie do ludzi "obcykanych" z 787. Czy w Dreamlinerze nie ma czasem akumulatorów litowo-jonowych ?
     

  9. #9
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomaszek Zobacz posta
    Pożar wybuchł po przylocie z Tokio, możliwe żeby w "wyłączonym" samolocie doszło do samozapłonu?

    samolot przed powrotnym rejsem nie jest "wyłączony"

    chodzi APU albo zasilanie z agregatu lotniskowego
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
     

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Z regu (JA829J) odczytanego z relacji TV i googlowania wyszło mi ze ten B787 wszedł miesiąc temu do służby.

    PS.Dla przypomnienia (odnosnie baterii litowo-jonowych):


    2012.07.02 Emirates B773 - Pożar w przedziale bagażowym
     

  11. #11
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Expat Zobacz posta
    Pytanie do ludzi "obcykanych" z 787. Czy w Dreamlinerze nie ma czasem akumulatorów litowo-jonowych ?
    The 787 is one of the first aircraft to use lithium ion batteries, which is used to drive the main and auxiliary power units, fire control electronics, emergency lighting and the recorder's independent power supply
    Reszta tu: Boeing working with JAL on 787 fire at Boston airport
    Expat, thewho and Baki like this.
    no risk, no fun ;D

     

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Chicago ORD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    To je panie prund.
    Ano je!
    To nie je dobre, to je c...we!
    Krew mnie zalewa czemu LOT nie wziął B777, albo nawet A330, tylko czekał i czekał w nieskończoność na 787. Nie dość, że Boeing kazał sobie tyle czasu czekać na "cud awiacji 787" to jeszcze tenże cud trapią nieustanne awarie. Przykro to pisać, ale B787 jak narazie to porażka.
    francek, Wamo and Ernest like this.
     

  13. #13

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Oj, oby się nie okazało, że to poważniejsza wada konstrukcyjna i (odpukać) trzeba uziemić 787?
     

  14. #14
    Awatar francek

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry, Poland

    Domyślnie

    Według mnie z 787 będzie tak jak z Concordem. Polata sobie przez 5 lat a potem okaże się, że koszty ewentualnych napraw będą droższe niż koszty np lotu, czy obsługi lotniskowej. Kolega wyżej ma rację, nie wiem dokładnie ile Lot dał za dreama, ale lepszym pomysłem byłoby kupić 777, ktory miedzy nami mówiąc jest ładniejszy.


    Wysyłane z mojego LG-E610 za pomocą Tapatalk 2
    SNAFU
     

  15. #15
    bas
    bas jest nieaktywny
    Awatar bas

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Jakkolwiek niefajnie wyglądają te liczne usterki np. Lotowskich 787 to wydaje mi się, że są to choroby wieku dziecięcego, które z czasem zostaną wyeliminowane.

    Pozdrawiam BAS
    mombasa and vonMises like this.
     

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez francek Zobacz posta
    Według mnie z 787 będzie tak jak z Concordem. ....ale lepszym pomysłem byłoby kupić 777,
    szkoda ze nie bylo ciebie tutaj w 1996 kiedy 777 byl po roku od wprowadzenia do sluzby i byl jeszcze bardziej usterkowy niz 787 dzisiaj i Concordem jakos nie zostal, raczej mam mala wiare do twoich zdolnosci przepowiadania...
    alien, mombasa, vonMises and 10 others like this.
     

  17. #17
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez francek Zobacz posta
    nie wiem dokładnie ile Lot dał za dreama, ale lepszym pomysłem byłoby kupić 777, ktory miedzy nami mówiąc jest ładniejszy.
    Jak kupować samoloty

    Między nami mówiąc kryterium ładny-brzydki jest decydujące przy wyborze fototapety na ścianę.
    francek, vonMises and Canonier like this.
    For every solution there is a problem.
     

  18. #18
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH

    Domyślnie

    To jak w tym tekście z filmu "Miś", że Herod nigdy nie był młody.
    Nie pamiętam tych czasów, bo jeszcze wtedy nie interesowałem sie lotnictwem, ale czytam sobie i widać, że i 747 i 777 i A330 miał na początku sporo problemów.
    Oczywiste ze i 787 wyjdzie z tego. Tak jak napisali poprzednicy. To tylko choroby wieku dziecięcego .
    NIKON D5100, , MTO 11CA
     

  19. #19

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Tylko LOT będzie musiał uwzglednić te choroby w swojej siatce i albo utrzymywac jednego Dreamlinera w rezerwie albo zostawić sobie 767.
     

  20. #20
    Awatar Hellyea

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Czekając pokornie aż Dreamlinery będą stare i zniszczone?
     

Strona 1 z 16 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 04-06-2015, 00:22
  2. 24-02-2015, 16:23
  3. 01-12-2014, 13:21
  4. 15-10-2014, 15:10
  5. 20-08-2014, 08:00
  6. 28-01-2014, 01:45
  7. 26-12-2013, 00:32
  8. 26-02-2013, 11:33
  9. 22-01-2013, 10:55
  10. 21-01-2013, 11:55
  11. 20-01-2013, 20:02
  12. 20-01-2013, 19:33
  13. 18-01-2013, 18:08
  14. 18-01-2013, 13:47
  15. 18-01-2013, 10:57
  16. 17-01-2013, 21:58
  17. 17-01-2013, 17:57
  18. 17-01-2013, 17:43
  19. 17-01-2013, 16:27
  20. 10-01-2013, 18:23
  21. 08-01-2013, 20:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •