Fire reported on Dreamliner at Logan | Boston Herald
Pożar w bagażniku.
Ostatnio edytowane przez Quantas ; 16-01-2013 o 10:18 Powód: Zmiana tytułu
Fire reported on Dreamliner at Logan | Boston Herald
Pożar w bagażniku.
Z tego co można przetłumaczyć to pożar wybuchł w "sekcji z akumulatorami i inną elektroniką".Więc (licząc na rzetelność bostońskich mediów)to nie w bagażniku!Bagażu jeszcze nie załadowali.
Brakuje jeszcze: Other passenger turned out to be a horse.“I didn’t smell anything, I didn’t know anything,” one passenger told WBZ.
Another passenger said he didn’t smell anything but said the incident was “so scary.”
Nie tylko polskie media trzymają poziom, choć TVN pewnie też się spisze.
Pożar wybuchł po przylocie z Tokio, możliwe żeby w "wyłączonym" samolocie doszło do samozapłonu?
Z regu (JA829J) odczytanego z relacji TV i googlowania wyszło mi ze ten B787 wszedł miesiąc temu do służby.
PS.Dla przypomnienia (odnosnie baterii litowo-jonowych):
2012.07.02 Emirates B773 - Pożar w przedziale bagażowym
Reszta tu: Boeing working with JAL on 787 fire at Boston airportThe 787 is one of the first aircraft to use lithium ion batteries, which is used to drive the main and auxiliary power units, fire control electronics, emergency lighting and the recorder's independent power supply
Ano je!
To nie je dobre, to je c...we!
Krew mnie zalewa czemu LOT nie wziął B777, albo nawet A330, tylko czekał i czekał w nieskończoność na 787. Nie dość, że Boeing kazał sobie tyle czasu czekać na "cud awiacji 787" to jeszcze tenże cud trapią nieustanne awarie. Przykro to pisać, ale B787 jak narazie to porażka.
Według mnie z 787 będzie tak jak z Concordem. Polata sobie przez 5 lat a potem okaże się, że koszty ewentualnych napraw będą droższe niż koszty np lotu, czy obsługi lotniskowej. Kolega wyżej ma rację, nie wiem dokładnie ile Lot dał za dreama, ale lepszym pomysłem byłoby kupić 777, ktory miedzy nami mówiąc jest ładniejszy.
Wysyłane z mojego LG-E610 za pomocą Tapatalk 2
SNAFU
Jakkolwiek niefajnie wyglądają te liczne usterki np. Lotowskich 787 to wydaje mi się, że są to choroby wieku dziecięcego, które z czasem zostaną wyeliminowane.
Pozdrawiam BAS
Jak kupować samoloty
Między nami mówiąc kryterium ładny-brzydki jest decydujące przy wyborze fototapety na ścianę.
For every solution there is a problem.
To jak w tym tekście z filmu "Miś", że Herod nigdy nie był młody.
Nie pamiętam tych czasów, bo jeszcze wtedy nie interesowałem sie lotnictwem, ale czytam sobie i widać, że i 747 i 777 i A330 miał na początku sporo problemów.
Oczywiste ze i 787 wyjdzie z tego. Tak jak napisali poprzednicy. To tylko choroby wieku dziecięcego .
NIKON D5100, , MTO 11CA
Tylko LOT będzie musiał uwzglednić te choroby w swojej siatce i albo utrzymywac jednego Dreamlinera w rezerwie albo zostawić sobie 767.
Zakładki