Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 61
Like Tree26Likes

Wątek: 2013.07.21 SSJ100 wylądował w Keflaviku bez podwozia.

  1. #1
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie 2013.07.21 SSJ100 wylądował w Keflaviku bez podwozia.


    Polecamy

    "A Sukhoi SuperJet 100 carried out a gear-up landing at Keflavik Airport while performing a test flight on Iceland. All 5 on board was taken to hospital with minor injuries."

    Za Flightradar24.com

    "Suchoj SSJ100 wylądował w Keflawiku bez podwozia, podczas lotu testowego na Islandii. 5 osób znajdujących się na pokładzie z niewielkimi obrażeniami zostało przetransportowanych do szpitala.

    --
    Leszek A. Szczepanowski


  2. #2
    Awatar Skaut198

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPZA - Zamość

    Domyślnie

    Inne ujęcie - bez-kół totalny.




  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Oni ladowali na trawie czy zjechali z pasa?

  4. #4
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skaut198 Zobacz posta
    Inne ujęcie - bez-kół totalny.
    W pierwszym momencie myślałem, że jednak przednie wyszło...
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  5. #5
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Oni nie jechali
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  6. #6
    Awatar Skaut198

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPZA - Zamość

    Domyślnie

    Maszyna o reg. 97005 i flight trakcer dla niej 97005 - Sukhoi Civil Aviation - Flightradar24

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Pytanie z innej beczki - KEF jest strategicznym portem dla maszyn z ETOPS - czy ewentualne zamknięcie pasa wpłynie na operacje maszyn dwusilnikowych nad Atlantykiem?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    RKV

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Pytanie z innej beczki - KEF jest strategicznym portem dla maszyn z ETOPS - czy ewentualne zamknięcie pasa wpłynie na operacje maszyn dwusilnikowych nad Atlantykiem?
    Używany jest pas 20/02. Zamknięto 11/29. Oba są podobnej długości, więc nie powinno być problemów.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Pytanie z innej beczki - KEF jest strategicznym portem dla maszyn z ETOPS - czy ewentualne zamknięcie pasa wpłynie na operacje maszyn dwusilnikowych nad Atlantykiem?
    KEF jak i lotniska na Grendlandii są zamykane dość często, głównie podczas zimowych sztormów a i czasmi jakiś wulkan wybuchnie
    Trasy są przesuwane wtedy na południe z wykorzystaniem Azorów jako lotnisk awaryjnych -> LPPD, LPLA. To rodzi problem dla samolotów z ETOPS120 więc wymyślono ETOPS138.

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    http://avherald.com/img/armavia_su95...k_130721_1.jpg

    Prawy silnik wygląda tragicznie... Jakby był przełamany w pół...

  11. #11
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez twinsen Zobacz posta
    Oni nie jechali
    Fakt
    Zastanawia mnie czy celowo ladowali na trawie (ma ktos dokladne zdjecia czy stoja na niej czy na pasie?) sadzac, ze na miekkim bedzie lepiej

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

  13. #13
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Rosjanie pisza na swoich stronach ze symulowali lądowanie ze zdławionym /niesprawnym/ jednym silnikiem i dotkneli powierzchni i tyle

  14. #14
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Na końcu filmu widać, że stoją w linii świateł podejścia, więc albo przestrzelili pas albo to sprawa długiej ogniskowej. Znaczyło by to, że siadali normalnie na pasie, a nie na trawie, co zresztą było już wiele razy wspominane w wątku o W6 w FCO (mam na myśli zalety twardej drogi startowej).

  15. #15
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    własnie nic nie siadali a imitowali podejscie na jednym silniku ...

  16. #16

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Bez podwozia?

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jeżeli dobrze policzyłem, to był ich 9 krąg, a drugi na tym kierunku. Z żadnego opisu nie wynika, że byli w ogóle świadomi braku wypuszczenia podwozia.

  18. #18
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    to jest własnie klu programu...Rosjanie tez sie zastanawiaja dlaczego byli tak nisko bez podwozia ,ktos tam wspomina o 25 fitach w jednym z przelotow

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Superjet jak widac jest magnesem na zlych pilotow, jeden wlatuje w gore, drugi zapomnial o podwoziu (jesli to sie okaze przyczyna). I obaj fabryczni piloci ???

  20. #20

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    Superjet jak widac jest magnesem na zlych pilotow, jeden wlatuje w gore, drugi zapomnial o podwoziu (jesli to sie okaze przyczyna). I obaj fabryczni piloci ???
    Pilot Suchoja ktory rozbil sie w Indonezji niewatpliwie popelnil ogromny blad. Ale zeby powiedziec "zly pilot" o kims kto wylatal 10000 godz. i byl pilotem testowym trzeba duzej pewnosci siebie.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •