Czy w związku z tym zamknięto lotnisko ? Właśnie obserwuję na FR24, jak Ryanair RYR285D został po długim holdingu zawrócony - prawdopodobnie przekierowany do Goleniowa (właśnie jest w ok. połowie drogi).
pzdr.
Tuż po starcie w locie AB8483 utrata lewego silnika. Mayday i powrót na lotnisko, lądowanie na 29.
Wszyscy cali i zdrowi.
Korespondencja tutaj: http://archive-server.liveatc.net/ep...2013-1930Z.mp3
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-12-2013 o 22:32
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Czy w związku z tym zamknięto lotnisko ? Właśnie obserwuję na FR24, jak Ryanair RYR285D został po długim holdingu zawrócony - prawdopodobnie przekierowany do Goleniowa (właśnie jest w ok. połowie drogi).
pzdr.
Ok 21:50 otwarto pas a Ryr ucieka bo ma nie takie warunki na pasie, coś tam im się popsuło od hamowania(?) nie słuchałem niestety uważnie.
Wszystko jasne, dzięki.
Można powiedzieć, że doskonały dzień na lądowanie na jednym silniku.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Wielki szacun dla załogi, bezpieczne podejście Dashem z 1 silnikiem i 25kts wiatru.
Szczęście w nieszczęściu, że ruch był niewielki i nie musieli ewakuować nie wiadomo ilu na holding
Opis incydentu pojawił się na avherald.com
Incident: LGW DH8D at Gdansk on Dec 6th 2013, engine shut down in flight
- EVA67 report heading
- Yes sir, we are happy :)
Zakładki