Film:
Jak w temacie, RyanAir lecący z Londynu do Lublina miał problem z klapami. Kilka kółek nad stolicą, ustąpiły mu miejsca LO i LH, usiadł bez klap.
Lot powrotny przełożony na 30.01.
Źródło: Informacja "Latamy z Wrocławia" na FB + status na ryanair.com
Film:
Dlaczego nie mialby dac rady? Warto jeszcze dodac, ze wtedy wialo pod 20kts "w morde" wiec stanowilo to duza pomoc.
I to idealnie w osi pasa, ponieważ wiało z kierunku 110 stopni.
A właściwie to dlaczego nie lądował w Świdniku?
Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/
Pas w Świdniku jest OK tylko PAPIEROWY kapitan ciśnienia nie wytrzymał
Oglądałeś "Czy leci z nami pilot" ?
Jak można było zobaczyć w tym filmie, kiedyś, piloci wykonani byli z jakiegoś rodzaju PVC :-)
(wiem, wiem, to był pilot automatyczny:-))
nadmuchani wytrzymywali wyższe ciśnienie:-)
teraz ze względu na oszczędności i ochronę środowiska robi się ich z papieru :-)
jak wiesz, papier, takich właściwości nie posiada:-)
Opierając się na opinii forumowicza o pseudonimie "dar", można z sporą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że papierowa wersja kapitana nie wytrzymała i lądowanie przeprowadził samodzielnie, siedzący po lewej stronie drugi pilot, wykonany z lepszego materiału i tym sposobem nie doszło do tragedii.:-)
Jak to pisałeś to:
a) albo byłeś pijany
b) albo byłeś zmęczony
c) albo żartowałeś
d) albo wszystko naraz
...bo przy normalnej kondycji psychofizycznej nie da się napisać tak głupiego posta
EDIT:
Thewho wspomniał powyżej, że w WAW wiało w nos, może w LUZ musiałby lądować z bocznym wiatrem i uznał, że nie ma co ryzykować?
Ostatnio edytowane przez Craviec ; 01-02-2014 o 15:09
Jak się dowiesz to będziesz też wiedział czy się opłacało.
Mysle, ze najwazniejszy jest fakt, ze WAW jest hangar i mechanicy. Nie sztuka jest gdzies wyladowac bez zastanowienia co dalej i pozniej narobic dodatkowych problemow operacyjnych.
^^
Do tego pogoda też była dosyć kiepska na podejście do 07 w tej sytuacji:
METAR EPLB 292000Z 10018G28KT 5000 -SN DRSN BR BKN018 OVC042 M10/M13 Q1020=
METAR EPLB 292000Z 10018G28KT 5000 -SN DRSN BR BKN018 OVC042 M10/M13 Q1020=
METAR EPLB 292030Z 10018KT 7000 -SN DRSN BKN018 OVC042 M10/M13 Q1021=
W WAW wiało w osi pasa:
METAR EPWA 292030Z 11018KT 080V140 9999 -SN DRSN FEW020 BKN046 M10/M13 Q1021 R11/49//95 NOSIG=
Zakładki