Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 30
Like Tree32Likes

Wątek: 2014.01.29 FR 9524 z STN do LUZ wylądował bez klap w WAW

  1. #1
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie 2014.01.29 FR 9524 z STN do LUZ wylądował bez klap w WAW


    Polecamy

    Jak w temacie, RyanAir lecący z Londynu do Lublina miał problem z klapami. Kilka kółek nad stolicą, ustąpiły mu miejsca LO i LH, usiadł bez klap.

    Lot powrotny przełożony na 30.01.

    Źródło: Informacja "Latamy z Wrocławia" na FB + status na ryanair.com
    Ostatnio edytowane przez grzyw ; 30-01-2014 o 00:05

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Taipei, Taiwan

    Domyślnie

    Film:

    Havilland, jkb, vonMises and 3 others like this.

  3. #3
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    no i da radę ? da !

  4. #4
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dlaczego nie mialby dac rady? Warto jeszcze dodac, ze wtedy wialo pod 20kts "w morde" wiec stanowilo to duza pomoc.

  5. #5
    Awatar kubalsw

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Świdnik

    Domyślnie

    I to idealnie w osi pasa, ponieważ wiało z kierunku 110 stopni.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    A właściwie to dlaczego nie lądował w Świdniku?

  7. #7
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witt Zobacz posta
    A właściwie to dlaczego nie lądował w Świdniku?
    Krótszy pas?

  8. #8
    Awatar hds.147

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kudak Zobacz posta
    Krótszy pas?
    Raczej
    Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
    Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/

  9. #9
    dar
    dar jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Pas w Świdniku jest OK tylko PAPIEROWY kapitan ciśnienia nie wytrzymał
    kobuch likes this.

  10. #10
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dar Zobacz posta
    Pas w Świdniku jest OK tylko PAPIEROWY kapitan ciśnienia nie wytrzymał
    Co to zmaczy papierowy kapitan i ze nie wytrzymal cisnienia?

  11. #11

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań/EPPO

    Domyślnie

    Oglądałeś "Czy leci z nami pilot" ?
    Jak można było zobaczyć w tym filmie, kiedyś, piloci wykonani byli z jakiegoś rodzaju PVC :-)
    (wiem, wiem, to był pilot automatyczny:-))
    nadmuchani wytrzymywali wyższe ciśnienie:-)
    teraz ze względu na oszczędności i ochronę środowiska robi się ich z papieru :-)
    jak wiesz, papier, takich właściwości nie posiada:-)
    Opierając się na opinii forumowicza o pseudonimie "dar", można z sporą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że papierowa wersja kapitana nie wytrzymała i lądowanie przeprowadził samodzielnie, siedzący po lewej stronie drugi pilot, wykonany z lepszego materiału i tym sposobem nie doszło do tragedii.:-)

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kudak Zobacz posta
    Krótszy pas?
    O 40 metrów. To raptem długość tego samolotu
    Opłacało się walczyć?

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dar Zobacz posta
    Pas w Świdniku jest OK tylko PAPIEROWY kapitan ciśnienia nie wytrzymał
    Jak to pisałeś to:
    a) albo byłeś pijany
    b) albo byłeś zmęczony
    c) albo żartowałeś
    d) albo wszystko naraz

    ...bo przy normalnej kondycji psychofizycznej nie da się napisać tak głupiego posta

    EDIT:
    Cytat Zamieszczone przez Witt Zobacz posta
    O 40 metrów. To raptem długość tego samolotu
    Opłacało się walczyć?
    Thewho wspomniał powyżej, że w WAW wiało w nos, może w LUZ musiałby lądować z bocznym wiatrem i uznał, że nie ma co ryzykować?
    Ostatnio edytowane przez Craviec ; 01-02-2014 o 15:09

  14. #14

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witt Zobacz posta
    O 40 metrów. To raptem długość tego samolotu
    Opłacało się walczyć?
    Jaki wiatr wiał w Lublinie a jaki w Warszawie i jakie były współczynniki hamowania dla jednego i drugiego pasa?

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKA/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Jaki wiatr wiał w Lublinie a jaki w Warszawie i jakie były współczynniki hamowania dla jednego i drugiego pasa?
    Nie wiem

  16. #16

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jak się dowiesz to będziesz też wiedział czy się opłacało.

  17. #17
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mysle, ze najwazniejszy jest fakt, ze WAW jest hangar i mechanicy. Nie sztuka jest gdzies wyladowac bez zastanowienia co dalej i pozniej narobic dodatkowych problemow operacyjnych.

  18. #18
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Dlaczego nie mialby dac rady? Warto jeszcze dodac, ze wtedy wialo pod 20kts "w morde" wiec stanowilo to duza pomoc.
    według jednego "instruktora" z UK z którym miałem nieprzyjemność raz lecieć to nie da się

  19. #19
    Awatar piotrekc64

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    ^^
    Do tego pogoda też była dosyć kiepska na podejście do 07 w tej sytuacji:
    METAR EPLB 292000Z 10018G28KT 5000 -SN DRSN BR BKN018 OVC042 M10/M13 Q1020=
    METAR EPLB 292000Z 10018G28KT 5000 -SN DRSN BR BKN018 OVC042 M10/M13 Q1020=
    METAR EPLB 292030Z 10018KT 7000 -SN DRSN BKN018 OVC042 M10/M13 Q1021=

    W WAW wiało w osi pasa:
    METAR EPWA 292030Z 11018KT 080V140 9999 -SN DRSN FEW020 BKN046 M10/M13 Q1021 R11/49//95 NOSIG=

  20. #20
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    według jednego "instruktora" z UK z którym miałem nieprzyjemność raz lecieć to nie da się
    Ale co sie nie da? Wyladowac bez klap?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •