Oświadczenie Malayisia Arlines z 2 maja (m.in. wyjaśnienie dotyczące „obserwacji” samolotu na ekranach systemu FFS):
Malaysia Airlines Statement - Wall Street Journal - WSJ.com
Oświadczenie Malayisia Arlines z 2 maja (m.in. wyjaśnienie dotyczące „obserwacji” samolotu na ekranach systemu FFS):
Malaysia Airlines Statement - Wall Street Journal - WSJ.com
Nie wiem, na ile to miarodajne, ale znowu podnosi kwestię ładunku samolotu.
11 Islamic terrorists arrested in the disappearance of Malaysia Flight MH370 | Pamela Geller, Atlas Shrugs
i co nic się nie zmieniło w sprawie zaginięcia lotu?tyle tygodni i cisza?
Akurat na dzien dzisiejszy jest australijski "update" co sie dzieje w poszukiwaniach..
Update on MH370 Search
Na wielokrotne zadania z roznych stron Malaysia wyrazila zgode na udostepnienie szerokiej publicznosci danych satelitarnych. Surowe dane z Inmersat beda opublikowane we wtorek.
Raw satellite data on MH370 to be released Tuesday, Malaysia says - CNN.com
więcej: gazeta.plZaginiony malezyjski boeing prawdopodobnie spadł przez brak paliwa
Przyczyną opadania i katastrofy zaginionego boeinga 777 malezyjskich linii lotniczych prawdopodobnie był brak paliwa. Takie informacje opublikowali australijscy śledczy badający tę sprawę.
W skrócie: Na podstawie precyzyjnych obliczeń możliwej długości lotu i danych z satelity określono ponoć dość wąski obszar poszukiwań (5 mil morskich). Dodatkowo odsłuchiwane są nagrania z mikrofonów używanych przez ONZ w tej okolicy.
Nie, niczego o 5 milach tam nie ma (w oryginalnej wersji z WSJ tym bardziej)
Mowi sie o 25 milach plus/minus od ostatniego ping.
A tak naprawde to absolutnie nic nowego tam nie ma.
Ktos przytoczyl to zdjecie z radaru udostepnione przez Malazje jako dowod ze samolot byl przez pewien odcinek sterowany recznie, niestety nie znam sie na interpretacji obrazu z radaru, zdjecie poza tym jest kiepskawe i podobno trzeba wyterzac wzrok zeby to zobaczyc.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 28-05-2014 o 10:44
Napisać, że "przyczyną katastrofy był brak paliwa" to równie wiele wnosząc rewelacja, jak napisać: "Wreszcie znamy przyczynę katastrofy samolotu malezyjskich linii, z niezwykle precyzyjnych ustaleń Komisji Mędrców Syjonu wynika, iż przyczyną była... utrata siły nośnej konstrukcji cięższej od powietrza". Cóż to za niezwykle precyzyjne obliczenia musiały być, żeby policzyć po kilku miesiącach, że rzeczywiście w tym miejscu najpewniej im się skończyło paliwo. Choć może niepotrzebnie drwię, bo może rzeczywiście ta informacja jest przełomowa. Po niej wiemy z całą pewnością, że samolot nie lata wciąż w przestrzeni powietrznej! Zawsze to coś
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Ani przelomowa ani nowa. Australia ktora podaje oficjalnie komunikaty nic o tym nie wspomina, to ze byli bardzo bliscy konca paliwa w momencie jak "wodowali" bylo podejrzewane od dawna, zwlaszcza jak Inmersat pokazal te wszystkie pingi, zwlaszcza ten ostatni ping.
A teraz cos nowego - poszukiwania zostaja przerwane na 2 miesiace. Szukaja prywatnego kontraktora ktory podejmie sie przeszukac nastepne 60000 km^2 - nowa faza sie wtedy rozpocznie ktora moze trwac i rok - spodziewany koszt - do $60 mln.
Underwater search for MH370 postponed for at least 2 months - CNN.com
Jeszcze nastepna wersja zdjecia zamieszczonego wyzej, ktos zrobil duze powiekszenia i uzyl czarnej kreski dla lepszego kontrastu.
Teraz widac o co chodzi - ta pofalowana linia swiadczyla by ze ktos prowadzil samolot recznie - autopilot zakreslilby duzo prostsza linie.
Jest to etap lotu wkrotce potem (20-40 min pozniej) jak samolot wykonal pierwszy zakret w lewo, czyli po utracie kontaktu.
To jest ciekawe, za rzetelnosc nie gwarantuje. Ciekawe bo jesli analiza jest prawdziwa bylby to pierwszy namacalny dowod ze ktos zywy siedzial wtedy za sterami.
Skad te zielone zamazania - to jakoby efekt przesuwajacego sie tekstu.
Radar wojskowy.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 28-05-2014 o 20:11
Jeśli kogoś też to zainteresowało, to tutaj można poczytać nieco więcej:
Comprehensive Nuclear-Test-Ban Treaty Organization Preparatory Commission - Wikipedia, the free encyclopedia
Mikrofony znajdują się pod wodą, sygnał jest przesyłany kablem na ląd. Stanowią cześć światowego systemu wykrywania prób jądrowych.
Mają też kanał na YT, gdzie jest kilka nagrań z tych mikrofonów: https://www.youtube.com/user/CTBTO/feed.
Jeśli nie nadaje się to do tego wątku to proszę o przeniesienie do tematu o spekulacjach.
W skrócie kobieta która płynęła żaglówką z Indii do Tajlandii na Phuket w nocy zauważyła na niebie płonący samolot, wydaje jej się że to mógł być MH370. Artykuł po angielsku:
MH370: British Woman Katherine Tee 'Saw Missing Malaysia Airlines Flight On Fire'
Jedno co zastanawia to to dlaczego dopiero teraz sobie o tym przypomniała. Podejrzewam że takich osób będzie coraz więcej które coś tam widziały i teraz sobie dopiero przypomniały. A może to celowa dezinformacja.
Jakoś średnio mi się wydaje prawdopodobne dostrzeżenie na nocnym niebie zarysu samolotu, a czarnego dymu za nim to już w ogóle. No i jeżeli by sie faktycznie palił w tamtym rejonie, to szanse na dolecenie w miejsce typowanego upadku do oceanu mialby mikre.“I could see the outline of the plane, it looked longer than planes usually do. There was what appeared to be black smoke streaming from behind it.”
Pani się przysnęło, bo za dużo wina wypiła...
Albo odezwało się parcie na szkło.
Zakładki