Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Like Tree4Likes
  • 4 Post By thewho

Wątek: 2014.03.28 Fokker 100 linii Avianca ląduje bez przedniego podwozia.

  1. #1
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie 2014.03.28 Fokker 100 linii Avianca ląduje bez przedniego podwozia.


    Polecamy




  2. #2

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Jak dla mnie tak długo utrzymać dziób w górze to mistrzostwo świata.

  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Jak dla mnie tak długo utrzymać dziób w górze to mistrzostwo świata.
    Trzymac dziob w gorze to nie problem. Wystarczy sciagac caly czas wolant na siebie. Mistrzostwem to zrobic to w taki sposob, ze jak "skonczy" nam sie wolant to przod samolotu dotknie delikatnie ziemi (lub stanie sie to troche wczesniej). Gorzej jak bedzie jeszcze w gorze bo wtedy czeka nas twarde przyziemienie ale przodem

  4. #4
    Awatar piopawlu

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Sztokholm

    Domyślnie

    Przy założeniu, że nie był w pełni obłożony.. warto przesadzić ludzi do tyłu żeby zmienić położenie środka ciężkości i odciążyć przód?

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Samoloty z tylnym położeniem środka ciężkości stają się trudniejsze w pilotażu. Nie znam samolotu w którym taka procedura byłaby przewidziana. Lepiej jednak przyziemić przodem bez podwozia, niż ogonem...

  6. #6
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Samoloty z tylnym położeniem środka ciężkości stają się trudniejsze w pilotażu. Nie znam samolotu w którym taka procedura byłaby przewidziana. Lepiej jednak przyziemić przodem bez podwozia, niż ogonem...
    W Q400 latwo uderzyc ogonem a mimo wszystko taka procedura jest zalecana.
    Uderzenie ogonem w najwiekszym stopniu zalezy od konfigruacji pochylenia i ustawienia mocy jakie trzymamy przy ladowaniu. Jezeli pochylenie w momencie przyziemienia jest dobre to samolot sam z siebie nie siadzie na ogonie.
    Zawsze mamy wskaznik trymeru w kokpicie, ktore nam mniej wiecej powie czy nie przesadzilismy z przesadzeniem pasazerow.

    Nose Landing Gear Unsafe, Main Landing Gear Down And Locked:
    ...
    Attempt to achieve an aft C of G by re-seating passengers
    ...
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 29-03-2014 o 19:57
    aaben, pilot173, uKL and 1 others like this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •