We francuskich Alpach rozbił się Airbus A320 lecący z Barcelony do Duesseldorfu.Na południu francuskich Alp rozbił się we wtorek samolot linii Germanwings, który leciał z Barcelony do Duesseldorfu. Według mediów na pokładzie airbusa A320 było 142 pasażerów i sześciu członków załogi Do katastrofy doszło w okolicach miejscowości Barcelonnette - podaje agencja AFP, powołując się na źródła ratunkowe.
Podają, że maszyna miała 24 lata i była jedną ze starszych tego modelu w flocie grupy LH.
A320 D-AIPX 4U9525 Germanwings
http://rt.com/news/243525-airbus-crash-southern-france/
An Airbus A320 with 142 passengers and six crewmembers has crashed in Digne region, southern France, media reports say. The jet, which belonged to Germanwings low-cost airline, was flying from Barcelona to Düsseldorf.
Trasa lotu na FR24: 4U9525 - Flights list - Flightradar24
Czy dobrze myślę, że już od Tulonu obniżył lot? Jakoś dziwnie to wygląda.
148 Pax.
Edit.
Prezydent Francji oświadczył, że nikt nie przeżył.
Trasa wyglada normalnie, zawsze tedy lecial:
http://www.flightradar24.com/data/fl...u9525/#5d219f2
Tylko zaczal obnizac lot,
Czy wie ktos jak wyciagnac z FR24 jakie mial znizanie?
Znizanie z FL380 do 6800ft. w 6 minut.
Samolot starawy, 1990 rok.
Germanwings D-AIPX (Airbus A320 - MSN 147) | Airfleets aviation
Wysłali 'distress call' - francuskie ministerstwo transportu.
Edit:
Nikt nie przeżył:
http://www.rmf24.pl/fakty/news-katas...yl,nId,1704116
W historii lotu widać, że wzniósł się na 38 tys stóp i prawie od razu skręcił i zaczął lot w dół w chwili przelatywania nad granicą morza i lądu. Czy próbował dolecieć do jakiegoś lotniska, które gdzieś tam się znajduje?
zniżał do samego końca - ale prędkość cały czas oscylowała w granicach 400 KTS - ostatni zapis jaki widziałem 6,8tysięcy stóp prędkość 374 węzły. Zniżał w miarę płynnie :/ Nie wiem jak zobaczyć prędkość zniżania :/
EDIT: ale pomiar co 1 minutę a wysokość się zmienia od 3-4 tysięcy na minutę. Czyli opadanie mocne - ale w granicach normy.
Pitterek
Pitterek, masz logi, tutaj masz zmianę wysokości w przyroście czasowym:
Na flightaware.net logi pokazują dość dużą zmianę wysokości w niedługim czasie
Flight Track Log â GWI9525 â 24. III 2015 â LEBL / BCN - EDDL / DUS â FlightAware
FR24 pokazuje +/- 3800fpm
Na N24 zastanawiaja sie czy wypadek nie jest spowodowany znana przypadloscia .. spaliny w kabinie.
Wlasnie podali, ze zmiana wysokosci byla na poziomie 3500ft/min ..hmm jakas totalna awaria? bez "mejdeja" ?
Dekompresja plus wysokie góry?
Zakładki