Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree5Likes
  • 3 Post By Scorpio86
  • 2 Post By RafalP

Wątek: 2016.02.21 A320 Small Planet wyjeżdża poza drogę kołowania w Birmingham

  1. #1
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie 2016.02.21 A320 Small Planet wyjeżdża poza drogę kołowania w Birmingham


    Polecamy

    Na razie brak szczegółów. A320 znalazł się poza drogą kołowania na lotnisku w Birmingham. Zablokowany TWY A spowodował, że lotnisko nie przyjmuje maszyn większych, niż 757.

    https://twitter.com/airlivenet/status/701413023496462337



    Ostatnio edytowane przez hawky ; 21-02-2016 o 16:24 Powód: poprawka daty

  2. #2
    Awatar igor289

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Łódź/Kraków

    Domyślnie

    SP-HAI po locie z Paderborn
    https://www.instagram.com/igor.k.photo/
    Trochę fotograficznej twórczości własnej... ;)

    http://flyinglodz.blogspot.com/
    Fotograficzna działalność lotnicza


  3. #3
    Awatar Jerpap

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Na pokładzie było 98 osób, nikomu nic się nie stało. Samolot zjechał z drogi kołowania na trawę w czasie kiedy kołował pod terminal po lądowaniu. Samolot został już wypchnięty spowrotem na drogę kołowania. A pas pozostał w pełni operacyjny. Takie info w internecie. Nie ma wzmianki o tym czy samolot został w jakiś sposób uszkodzony ale na zdjęciu widać że nic większego mu się nie stało.

    Birmingham Airport: Small Planet Airlines Plane Carrying 98 Passengers 'Manoeuvres' Off Tarmac

  4. #4
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  5. #5

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Ostro. Przypominają się stare testy ULCowe w stylu: stateczność statyczna, stateczność boczna, równowaga stała,stateczność-sterowność, środek ciężkości, środek aerodynamiczny, moment i tak by długo jeszcze.... szacun, choć nie wiem czy nie lepiej byłoby śmigać na drugie kółko w pewnym momencie.... no ale to tylko gdybanie po fakcie i przed ciepłym PeCetem....

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DrtSpike Zobacz posta
    Ostro. Przypominają się stare testy ULCowe w stylu: stateczność statyczna, stateczność boczna, równowaga stała,stateczność-sterowność, środek ciężkości, środek aerodynamiczny, moment i tak by długo jeszcze.... szacun, choć nie wiem czy nie lepiej byłoby śmigać na drugie kółko w pewnym momencie.... no ale to tylko gdybanie po fakcie i przed ciepłym PeCetem....
    Tylko, że dzielna załoga ze Small Planet chciała do terminalu na skróty po trawniku dostać się z TWY. Drugie kółko by tu nic nie pomogło.

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Jedna z technik erystycznych czyli celowo sztuczne postawienie tezy i następnie odniesienie się do niej, z zamiarem udowodnienia braku racji strony przeciwnej. Często stosowana w telewizyjnej publicystyce, notoryczny powód zbędnych internetowych kłótni
    Swój post odniosłem wyłącznie do chwili przed przyziemieniem "gdybając" iż przy takich porywach może bezpieczniej byłoby przerwać podejście i szacunek dla desperacji podjętej decyzji.
    W pełni się z Tobą zgodzę, że drugie kółko nie miałoby żadnego wpływu na kołowanie po trawie jak i setki innych zdarzeń w dalszej części dnia.
    A znana jest przyczyna zjazdu? Nie zmieścił się w back-tracku? za ciasno skęcił na luku? bo coś trudno uwierzyć że wybrano trawę do kołowania..

  8. #8
    Awatar RafalP

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Nowy Sącz

    Domyślnie


  9. #9

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DrtSpike Zobacz posta
    Jedna z technik erystycznych czyli celowo sztuczne postawienie tezy i następnie odniesienie się do niej, z zamiarem udowodnienia braku racji strony przeciwnej. Często stosowana w telewizyjnej publicystyce, notoryczny powód zbędnych internetowych kłótni
    Swój post odniosłem wyłącznie do chwili przed przyziemieniem "gdybając" iż przy takich porywach może bezpieczniej byłoby przerwać podejście i szacunek dla desperacji podjętej decyzji.
    W pełni się z Tobą zgodzę, że drugie kółko nie miałoby żadnego wpływu na kołowanie po trawie jak i setki innych zdarzeń w dalszej części dnia.
    A znana jest przyczyna zjazdu? Nie zmieścił się w back-tracku? za ciasno skęcił na luku? bo coś trudno uwierzyć że wybrano trawę do kołowania..
    Przyczynków do wywiązania sporów może być więcej niż tylko wejście w celowo wytworzoną spiralę nieprawdziwej tezy

    Co do samego kołowania przez trawnik, jeśli to był zjazd A1 to wygląda na to, że nie wyrobili się z górki. Jeśli dobrze pamiętam to jest tam pewna różnica w wysokości na jakiej położone są RWY i TWY.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •