Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree6Likes
  • 1 Post By passenger57
  • 1 Post By Allesandra
  • 1 Post By layoverlover
  • 3 Post By aaben

Wątek: 2017.08.06 Toronto - zderzenie skrzydłami B767 C-FMWP AC i B787 SP-LRC LO

  1. #1
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie 2017.08.06 Toronto - zderzenie skrzydłami B767 C-FMWP AC i B787 SP-LRC LO


    Polecamy

    W YYZ B767 Air Canada Rouge zaczepił lewym skrzydłem o prawe skrzydło lotowskiego B787 SP-LRC:

    https://twitter.com/TomPodolec/statu...62518418771968



    /p.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    nieopatrznie LOT trochę się pośpieszył z "oddaniem" B767 EuroAtlantic Portugalczykom mógłby się jeszcze przez kilka dni przydać ...
    ------------
    swoją drogą skoro to ewidentna wina załogi AC Rouge to powinni LOT-owi podnająć za friko ... na czas naprawy jakiegoś szerokokadłubowca ...
    Lukasz likes this.

  3. #3
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Uniden UBC125XLT, PlanePlotter: mo i vo

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    ile może potrwać naprawa takiego uszkodzenia ?
    Captain_Matius likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    To będzie trudniejsza naprawa niż wymiana silnika. Pozostała siódemka będzie miała zajęcie.

  6. #6
    Awatar bcxoba

    Dołączył
    Jun 2015
    Mieszka w
    Fraustadt

  7. #7
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    W starszych samolotach można zgodnie z instrukcją CDL zdjąć uszkodzoną końcówkę, zakleić dziurę srebrną taśmą i wio... Nie wiem czy w "plastiku" też jest taka opcja...
    skorzewski likes this.

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    To będzie trudniejsza naprawa niż wymiana silnika. Pozostała siódemka będzie miała zajęcie.
    Marek, w 787 końcówki skrzydeł nie są monolitem z resztą skrzydła. To oddzielny komponent, wymienialny i łatwo dostępny. Z tego co widać po dostępnych diagramach to końcówki sięgają aż za światła nawigacyjne.
    Marek., maxwell and Captain_Matius like this.

  9. #9

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    To dobrze.

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Marek, w 787 końcówki skrzydeł nie są monolitem z resztą skrzydła. To oddzielny komponent, wymienialny i łatwo dostępny. Z tego co widać po dostępnych diagramach to końcówki sięgają aż za światła nawigacyjne.
    Na drugim zdjęciu widać nawet dokładnie gdzie jest ten punkt (łamie się nieco linia farby na krawędzi).

    Pozdrawiam, Adam

  11. #11
    Awatar Captain_Matius

    Dołączył
    Oct 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez layoverlover Zobacz posta
    W starszych samolotach można zgodnie z instrukcją CDL zdjąć uszkodzoną końcówkę, zakleić dziurę srebrną taśmą i wio... Nie wiem czy w "plastiku" też jest taka opcja...
    No nie wiem czy dosłownie tak , ale ma to jakiś głębszy sens ... ;D



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •