Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
Like Tree4Likes
  • 2 Post By Scorpio86
  • 1 Post By radyo
  • 1 Post By BUFF

Wątek: 2018.01.05 Pożar 737-800 po kolizji na lotnisku w Toronto

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie 2018.01.05 Pożar 737-800 po kolizji na lotnisku w Toronto


    Polecamy


  2. #2
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Tupungato and tartal like this.
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Będę nudny znów Toronto, chcecie to kasujcie, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. #4
    Awatar tawal

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg EPEL/Giżycko EPGM

    Domyślnie

    Pytanie do mądrzejszych. Co w ogonie jest tak łatwopalne, by powstał taki gwałtowny ogień ? Miałem nadzieję, że hydrauliczne płyny mineralne stosowane w lotnictwie nie zapalają się tak łatwo.
    Tadd --- N858 --- BINKA.PESEL,BODLA - BOKSU ---
    Canon 40D + 10" + TV 2x

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Może APU się zajęło?
    mux84 likes this.

  6. #6
    Awatar Tresor

    Dołączył
    Sep 2014
    Mieszka w
    5km od EPZP, Poland

    Domyślnie

    Del. Sorki juz było.

  7. #7

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Za APU jest mały przedział z hydraulika dla steru wysokości, poniżej jest "wydech" od APU. Temperatura na wylocie może być od 200 do 400 stopni. Do tego jeśli hydraulika była pod ciśnieniem to przy rozszczelnieniu powstaje mgiełka która się łatwiej zapali.
    thewho likes this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •