Obaj niestety nie przezyli...
Obaj niestety nie przezyli...
Co tu napisać....
Milę przed pasem... Świadek twierdzi, że widział ogień a potem samolot spadł. Birdstrike?
samolot leży w płytkiej wodzie do góry kołami
Navy F/A-18 jet crash off Key West leaves 2 aviators dead | Fox News
Hmmm, dziwne. Dlaczego nie przeżyli? Strzelili się za późno, np. w przechyle po przeciągnięciu? (sądząc po wraku leżącym na plecach).
Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/
Dla naocznego świadka, ekslpozją mógł być ogień z palnika spowodowany zassaniem ptaka lub pompażem. Póżniej ten sam świadek widział samolot w przechyle, który mógł być powodem asymetrii ciągu.
Fotele odpaliły ale przy kiepskim dla Nich kącie rolla.
Przypomina sie wypadek Tomcata z 94r. Albo start greka na TLC w Hiszpanii.
https://youtu.be/hz2KtAJI0mA
Pzdr, Reno
Ostatnio edytowane przez Reno_Bemowo ; 15-03-2018 o 19:58 Powód: adres yt
Właśnie to miałem na myśli. Skoro (podobno) podchodzili z awarią jednego silnika, to chyba powinni podchodzić z zapasem prędkości i być gotowi do "wysiadania" w razie najmniejszych dodatkowych problemów. Nawet jeśli padł im i drugi silnik, to chyba kilka-kilkanaście sekund powinien samolot szybować, dając szansę na pociągnięcie wajchy w jeszcze bezpiecznej pozycji płatowca, a nie od razu walić się na skrzydło. Wygląda na to, że jeszcze coś innego zawiodło - albo ktoś... No cóż, Amerykanie są rzetelni w badaniach, to się pewnie za jakiś czas dowiemy. Ludzi szkoda...
Nie powiedziałbym żeby te skrzydła były takie małe, są też pasmowe z całkiem rozbudowaną mechanizacją, więc aż tak źle jak Wilga nie lata . Myśliwce mają doskonałość ok. 10. Porównywalnie z małymi samolotami GA. Inną kwestią jest zasilanie w razie niepracujących silników (Super Hornet ma APU). No i jakiekolwiek podwieszenia drastycznie będą zmniejszać doskonałość.
Zakładki