Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree6Likes
  • 3 Post By QbaqBA
  • 3 Post By vivere

Wątek: 2018.05.19 Awaryjne lądowanie B737 rosyjskich linii Pobieda

  1. #1

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie 2018.05.19 Awaryjne lądowanie B737 rosyjskich linii Pobieda


    Polecamy

    Podaję za gazeta.pl

    Boeing737 rosyjskich linii lotniczych Pobieda niedługo po starcie zacząłtracić wysokość. Pilotom na jednym działającym silniku udałosię wrócić na lotnisko.Jak podaje Interfax, Boeing 737lokalnych linii Pobieda wystartował z lotniska Moskwa-Wnukowo ogodz. 7.15. Samolot zmierzał do Astrachania.


    Gdyprzelatywał nad obwodem woroneskim doszło do awarii prawegosilnika. Maszyna w szybkim tempie zaczęła tracić wysokość.Według służb ratowniczych, na które powołuje się Interfax,podjęto decyzję o powrocie lotnisko, z którego samolotwystartował. Boeingowi udało się dolecieć do Wnukowa z jednymdziałającym silnikiem.


    Przewoźnikpoinformował, że to dla nich pierwszy przypadek awarii silników.Linie podkreślają, że wszystkie Boeingi 737 wyprodukowane w latach2014-2015 zostały kupione bezpośrednio od producenta. Sprawęawarii bada prokuratura.
    Rosja. Samolot zaczął tracić wysokość. Musiał wrócić na lotnisko

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    "nagle zaczął spadać" i nie było "chwil grozy"?!

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ciekawe, że nie ma żadnych uszczerbków na zdrowiu, a sprawę bada prokuratura.

  4. #4
    Awatar vivere

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    "nagle zaczął spadać" i nie było "chwil grozy"?!
    Były...

    https://wiadomosci.wp.pl/chwile-groz...3500598954113a
    sprajt2, thunderbirds and maciass like this.
    vivere militare est

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Ciekawe czy kiedyś dziennikarzy zaczną chłostać za takie pie****nie.

    https://www.flightradar24.com/data/a...q-btj#116d368f

    Zwykłe obniżenie do FL240, FR24 potwierdza.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Ciekawe czy kiedyś dziennikarzy zaczną chłostać za takie pie****nie.

    https://www.flightradar24.com/data/a...q-btj#116d368f

    Zwykłe obniżenie do FL240, FR24 potwierdza.
    Z tego co wiem standardowa procedura dla 737 wymaga zniżenia na jednym silniku poniżej 25000 stop bo APU nie odpali na większej wysokości. A użycie APU w locie w tej sytuacji jest możliwe.

  7. #7
    M.B
    M.B jest nieaktywny

    Dołączył
    May 2014

    Domyślnie

    Nie tylko APU. Ciąg tylko jednego pracującego silnika nie wystarczy do utrzymania typowej wysokości przelotowej 30-35 tys. stóp.

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak słyszę, że taką chwilą grozy jest utrata silnika na przelotowej to przypomina mi się ten moment: https://www.youtube.com/watch?v=rEf35NtlBLg&t=770s

    - "Alright, now some choclate!"

    Tak, wiem, tam mieli cztery silniki ale jak wiadomo niepowiązana awaria dwóch silników jest tak mało prawdopodobna, że nie ma różnicy. O czym najlepiej świadczy fakt, że wrócili do Moskwy od której byli już godznę drogi. A spadali w "zawrotnym" tempie 2000 metrów na 20 minut

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •