Strona 17 z 31 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 340 z 604
Like Tree972Likes

Wątek: 2018.07.06 PLF MiG 29

  1. #321

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Ty poważnie to piszesz Gratuluję wiedzy

    ...
    Chyba poważnie to napisał >> https://www.lufthansa-technik.com/fuel-tank-inspection

  2. #322

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Ty poważnie to piszesz Gratuluję wiedzy

    Pewnie wchodzi przez zawór zrzutu paliwa

    Obejrzyj jeszcze raz film "Kingsajz"
    Lekko poza tematem, ale zebys innych w blad nie wprowadzal swoja wiedza:
    https://www.youtube.com/watch?v=46Eekk1y3-E
    https://www.youtube.com/watch?v=giEMzfmQoqs
    https://www.youtube.com/watch?v=hqoFLsfBpx0

    itd

    @mickey93 - zgaduje, ze w przypadku malego zbiornika inspekcje robi sie kamera.
    radyo and Sheldon_86 like this.

  3. #323

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    przedmieście Szczecina

    Domyślnie

    Dzienikarze sa amatorami. Uslyszeli pewnie pare teorii przyjetych przez komisje: zapchane filtry, woda, nieszczelna instalacja paliwowa. Filtry, woda sa najbardziej medialne ale najmniej prawdopodobne bliskie zeru.
    Przy katastrofie CASy jeden parametr paliwa byl przekroczony ale to nie mialo wplywu na katastrofe

    A z czego sa wykonane wewnwtrzne zbiorniki paliwa w MiGu. Skrzydlowe integralne sa na pewno czyms uszczelniane. w czasie wypadku musialy byc juz puste (wypracowane). Paliwo bylo prwnie w 2 i 3. A moglo sie cos "zluszczyc"w zbiornikach

  4. #324

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Skoro Migi uziemione to teraz para dyżurna jest "dopiero" w Krzesinach?

  5. #325

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez waciak Zobacz posta
    Dzienikarze sa amatorami. Uslyszeli pewnie pare teorii przyjetych przez komisje: zapchane filtry, woda, nieszczelna instalacja paliwowa. Filtry, woda sa najbardziej medialne ale najmniej prawdopodobne bliskie zeru.
    Przy katastrofie CASy jeden parametr paliwa byl przekroczony ale to nie mialo wplywu na katastrofe

    A z czego sa wykonane wewnwtrzne zbiorniki paliwa w MiGu. Skrzydlowe integralne sa na pewno czyms uszczelniane. w czasie wypadku musialy byc juz puste (wypracowane). Paliwo bylo prwnie w 2 i 3. A moglo sie cos "zluszczyc"w zbiornikach
    Niestety jest też taka praktyka jak szum informacyjny. Osoba dobrze poinformowana o przyczynach katastrofy, podrzuca specjalnie i anonimowo, inne teorię niż prawdziwa, aby np. mieć spokój i/lub ukryć fakty. Teraz cała Polska mówi o paliwie, a człowiek zginął. Chociażby z godności nie powinno się stosować takich praktyk. Polityka...

  6. #326

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MarcinekNu2 Zobacz posta

    Przy okazji, Su-22 nadal są uziemione.
    To przynajmniej 1 rzecz jest jasna.

    Co do paliwa to te teorie odpuściłbym sobie. Jeżeli byłoby w tym choć odrobinę prawdy to temat jest na tyle szeroki że już by to wypłynęło.

  7. #327

    Dołączył
    Feb 2018

    Domyślnie

    Uziemione od samego wypadku więc caca nas pilnują ��

  8. #328

    Dołączył
    Aug 2015
    Mieszka w
    EPOD

    Domyślnie

    Nie wydaje Wam się dziwne, że pisze się o paliwie, filtrach itp. Zupełnie pomijana jest kwestia przyczyn śmierci pilota
    myszygon and Jacek Paluch like this.

  9. #329

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Dokładnie - jak pytałem o to czy Su-22 też będą uziemione to mnie kilka osób tu "zjechało". A z tego co wnioskuje tak samo stoją na ziemi na MiGi.
    Omega98 likes this.

  10. #330

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez XLolekX Zobacz posta
    ....Co do paliwa to te teorie odpuściłbym sobie. Jeżeli byłoby w tym choć odrobinę prawdy to temat jest na tyle szeroki że już by to wypłynęło.
    Jednakowoż musiało się stać coś, co spowodowało że motory stanęły i padła komenda do katapultowania....

  11. #331

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szuwarek_11 Zobacz posta
    Nie wydaje Wam się dziwne, że pisze się o paliwie, filtrach itp. Zupełnie pomijana jest kwestia przyczyn śmierci pilota
    Wg mnie to że samolot spadł z jakiejś przyczyny (problemy z układem paliwowym) to jedno. Ale pilot przeżyć powinien biorąc pod uwagę rodzaj zastosowanego fotela. Dlaczego zginął to kwestia oddzielnego dochodzenia. Z tego właśnie względu zawieszone są także Su-22.

  12. #332
    Awatar Saj4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Malboro

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    Ale pilot przeżyć powinien biorąc pod uwagę rodzaj zastosowanego fotela.
    Nie róbmy z K36D cudownego środka ratunkowego, to jest tylko urządzenie, a każde urządzenie działa w jakimś zakresie, co za tym idzie:

    1. Nie znamy warunków w jakich się strzelał i czy minima były zachowane.
    2. Nie wiemy czy miał orientację w przestrzeni - pragnę przypomnieć, że była noc i to nie biała noc.
    3. W momencie odcięcia silników wszelakie przyrządy pokładowe były martwe.


    Co do zawieszenia lotów, moim zdaniem wszystkie samoloty MiG29 są i będą uziemione ponieważ jeden zawiódł i nie wiemy czemu.
    Co do SU22 to są pewnie zawieszone, ponieważ ci którzy badają sprawę biorą pod uwagę także fotel. Lepiej zapobiegać.
    ahmed799, fulcrum, Bery and 1 others like this.

  13. #333

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Saj4 Zobacz posta
    [*]W momencie odcięcia silników wszelakie przyrządy pokładowe były martwe.
    Skoro był problem z paliwem to co się "świeci" na filmie?

  14. #334
    Awatar Saj4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Malboro

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sp2sci Zobacz posta
    Skoro był problem z paliwem to co się "świeci" na filmie?
    Co ma wspólnego świecenie się na filmie z martwymi przyrządami pokładowymi, które wg mojej wiedzy są wewnątrz kokpitu.

    Na filmie "świeci się" wybuchający opar, który pozostał w zbiornikach, plus jeszcze trochę tworzyw sztucznych które są użyte w produkcji.
    Poza tym światła kolizyjne/nawigacyjne które są częściowo zasilane z baterii.

    Nie wysuwajmy zbyt daleko idących wniosków.

    Jest wiele pytań i mam nadzieję że kiedyś poznamy odpowiedzi na te pytania.

  15. #335

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Nie o to chodzi. Nie czepiam się Twojej wypowiedzi, a pytam się tylko.
    Samolot odchodził od kamery i to "światło" jest widoczne jak leci w kierunku ziemi zanim uderzył w nią.

  16. #336
    Awatar Saj4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Malboro

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sp2sci Zobacz posta
    Nie o to chodzi. Nie czepiam się Twojej wypowiedzi, a pytam się tylko.
    Samolot odchodził od kamery i to "światło" jest widoczne jak leci w kierunku ziemi zanim uderzył w nią.
    W porządku
    Te światła które widać, to mogą być światła nawigacyjne. Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
    Jak już zauważyłem powyżej, nie mamy pełnych informacji na temat tego, w jakiej konfiguracji i z jakimi kątami spadał samolot, a miejsce upadku i wrak, wyglądają jak by opadał dziobem w dół ze sporym przechyłem.

  17. #337

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Saj4 Zobacz posta
    Nie róbmy z K36D cudownego środka ratunkowego, to jest tylko urządzenie, a każde urządzenie działa w jakimś zakresie, co
    Co do zawieszenia lotów, moim zdaniem wszystkie samoloty MiG29 są i będą uziemione ponieważ jeden zawiódł i nie wiemy czemu.
    Co do SU22 to są pewnie zawieszone, ponieważ ci którzy badają sprawę biorą pod uwagę także fotel. Lepiej zapobiegać.

    Szczególnie jak drugi stopień w fotelu nie odpalił bo PW-50 nie zadziałał ... znasz nie udany przypadek katapultowania K36D ?
    Moim zdaniem uziemienie Su-22 i Mig29 wynika z wady fotela a nie silnika

  18. #338
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Loty są nadal zawieszone? Wczoraj w okolicach Małkinii (częsta strefa ćwiczebna Mińska) hałasowały jakieś palniki...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.

  19. #339

    Dołączył
    Jul 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konradeck Zobacz posta
    Loty są nadal zawieszone? Wczoraj w okolicach Małkinii (częsta strefa ćwiczebna Mińska) hałasowały jakieś palniki...
    To zapewnie Mastery się kręcą...Migi i Suki dalej w hangarach

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  20. #340
    Awatar Saj4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Malboro

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Szczególnie jak drugi stopień w fotelu nie odpalił bo PW-50 nie zadziałał ...
    Źródło poproszę takiej informacji, mam nadzieję że to nie jest "plotka ze środowiska" tylko ktoś kto zna sprawę.

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    znasz nie udany przypadek katapultowania K36D ?
    Znam, nawet na naszym "podwórku" się wydarzył. W 2009 w Radomiu. Sekwencja została zainicjowana "odrobinę" za późno. Finał znamy.
    Krótka Prosta likes this.

Strona 17 z 31 PierwszyPierwszy ... 7 15 16 17 18 19 27 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 07-11-2018, 00:36
  2. 10-07-2018, 15:31
  3. 08-07-2018, 22:48
  4. 08-07-2018, 14:04
  5. 07-07-2018, 23:50
  6. 07-07-2018, 19:31
  7. 07-07-2018, 19:30
  8. 07-07-2018, 19:29
  9. 07-07-2018, 19:11
  10. 07-07-2018, 19:04
  11. 07-07-2018, 18:59
  12. 07-07-2018, 18:58
  13. 07-07-2018, 18:48
  14. 06-07-2018, 18:24
  15. 06-07-2018, 13:57
  16. 06-07-2018, 11:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •