Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28
Like Tree15Likes

Wątek: 2018.07.31 Embraer 190 Aeromexico Connect rozbił się w Durango

  1. #21

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez saturn5 Zobacz posta
    IMHO, Raczej trudno ocenic na 100%.
    Jeśli się skoncentrować na obiektach w perspektywie (jakieś chaszcze czy grupy drzew) widoczne na tym pierwszym filmie to ma się wrażenie że się oderwali a następnie przez ułamki sekundy był lot poziomy i następnie jest przepadanie aż do uderzenia.

  2. #22
    Awatar Gabor

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Gdyby sie nie unieśli nie byłoby uderzenia.Wyraźnie widać że impet rzuca filmującą osobą w dół,mniej wiecej tak jak przy twardym przyziemieniu
    Warto tez spojrzec na ten material od 1.37 do 1.57 https://youtu.be/tIYdjuCJjQQ
    radyo and grindavik like this.

  3. #23
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blady1 Zobacz posta
    Czy ktoś z bardziej doświadczonych forumowiczów mógłby ocenić na podstawie tych dwóch filmików stan klap podczas tego staru?
    flaps fifteen :P)

  4. #24

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blady1 Zobacz posta
    Czy ktoś z bardziej doświadczonych forumowiczów mógłby ocenić na podstawie tych dwóch filmików stan klap podczas tego staru?
    A do czego Ci jest to potrzebne? Sugerujesz ze rozpoczęli start bez klap? Wątpię. W EMB jest before takeoff sequence and checklist w której jest miedzy innymi t/o configuration button który sprawdza miedzy innymi pozycje klap do startu. Druga sprawa ze może mieli performance policzone dla klap 4, a w FMS nie zmienili z domyślnych 2 na 4 a po uruchomieniu silników z przyzwyczajenia ustawili dwójki jak to się robi w 99% przypadków.

    Pozdrawiam

  5. #25

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Aktualizacja na avherald:

    On Sep 5th 2018 Mexico's DGAC reported in a press conference first results into the investigation. There were three flight crew on the flight deck, a first officer in training was pilot flying in the right hand seat. The takeoff run began in a head wind scenario, which quickly changed into a strong right crosswind and ultimately a strong tail wind as result of a microburst. The investigation so far has not found any technical (both engines were operating normally until being separated from the wing) or human factors issue contributing to the accident. With the flight data, confirmed by meteorologists, simulator tests were conducted, no flight crew was able to get through the scenario with a different outcome. However, the training of the first officer under training had not been authorized and was not carried out according to the required protocols. Although this is not the cause of the accident, it will cause administrative response by the DGAC to establish the responsibilities and apply according sanctions.
    Wstępne ustalenia: 3 osoby w kokpicie, pilotował FO w trakcie treningu. Start rozpoczęty przy wietrze przednim, który szybko zmienił się w silny crosswind a następnie wiatr z tyłu. Nie znaleziono do tej pory dowodów awarii ani błędu ludzkiego. W testach symulatorowych żadne załogi nie dały rady przejść scenariusza z innym wynikiem. Stwierdzono, że szkolenie FO odbywało się niezgodnie z procedurami, choć nie ma to wpływu na wypadek.

  6. #26

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Wstępne ustalenia: 3 osoby w kokpicie, pilotował FO w trakcie treningu. Start rozpoczęty przy wietrze przednim, który szybko zmienił się w silny crosswind a następnie wiatr z tyłu. Nie znaleziono do tej pory dowodów awarii ani błędu ludzkiego. W testach symulatorowych żadne załogi nie dały rady przejść scenariusza z innym wynikiem. Stwierdzono, że szkolenie FO odbywało się niezgodnie z procedurami, choć nie ma to wpływu na wypadek.
    Znaczy, że mieli pecha niewyobrażalnego? Że nawet jakby Cpt pilotował, to efekt byłby ten sam, bo pogoda zrobiła, co uważała? Trochę mi to zalatuje latynoskim "maniana", ale trochę jednak siłami natury... Pozostaje czekać na dalsze opinie.

  7. #27
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Panie Ładziak, opinie to są o 19:30, tutaj liczą się fakty.
    I ta personalizacja pogody też zupełnie niepotrzebna.
    Czasem tak jest, że nic nie mogłeś zrobić lepiej, a efekt katastrifalny.

  8. #28

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    [URL][https://aviationvoice.com/aeromexico-fires-three-pilots-after-july-crash-2-201809101439/?utm_campaign=coschedule&utm_source=facebook_page& utm_medium=Aviation%20Voice&utm_content=Aeromexico %20Fires%20Three%20Pilots%20After%20July%20Crash/URL]

    Trójka pilotów została zwolniona.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •