Gdyby sie nie unieśli nie byłoby uderzenia.Wyraźnie widać że impet rzuca filmującą osobą w dół,mniej wiecej tak jak przy twardym przyziemieniu
Warto tez spojrzec na ten material od 1.37 do 1.57 https://youtu.be/tIYdjuCJjQQ
Gdyby sie nie unieśli nie byłoby uderzenia.Wyraźnie widać że impet rzuca filmującą osobą w dół,mniej wiecej tak jak przy twardym przyziemieniu
Warto tez spojrzec na ten material od 1.37 do 1.57 https://youtu.be/tIYdjuCJjQQ
A do czego Ci jest to potrzebne? Sugerujesz ze rozpoczęli start bez klap? Wątpię. W EMB jest before takeoff sequence and checklist w której jest miedzy innymi t/o configuration button który sprawdza miedzy innymi pozycje klap do startu. Druga sprawa ze może mieli performance policzone dla klap 4, a w FMS nie zmienili z domyślnych 2 na 4 a po uruchomieniu silników z przyzwyczajenia ustawili dwójki jak to się robi w 99% przypadków.
Pozdrawiam
Aktualizacja na avherald:
Wstępne ustalenia: 3 osoby w kokpicie, pilotował FO w trakcie treningu. Start rozpoczęty przy wietrze przednim, który szybko zmienił się w silny crosswind a następnie wiatr z tyłu. Nie znaleziono do tej pory dowodów awarii ani błędu ludzkiego. W testach symulatorowych żadne załogi nie dały rady przejść scenariusza z innym wynikiem. Stwierdzono, że szkolenie FO odbywało się niezgodnie z procedurami, choć nie ma to wpływu na wypadek.On Sep 5th 2018 Mexico's DGAC reported in a press conference first results into the investigation. There were three flight crew on the flight deck, a first officer in training was pilot flying in the right hand seat. The takeoff run began in a head wind scenario, which quickly changed into a strong right crosswind and ultimately a strong tail wind as result of a microburst. The investigation so far has not found any technical (both engines were operating normally until being separated from the wing) or human factors issue contributing to the accident. With the flight data, confirmed by meteorologists, simulator tests were conducted, no flight crew was able to get through the scenario with a different outcome. However, the training of the first officer under training had not been authorized and was not carried out according to the required protocols. Although this is not the cause of the accident, it will cause administrative response by the DGAC to establish the responsibilities and apply according sanctions.
Panie Ładziak, opinie to są o 19:30, tutaj liczą się fakty.
I ta personalizacja pogody też zupełnie niepotrzebna.
Czasem tak jest, że nic nie mogłeś zrobić lepiej, a efekt katastrifalny.
Zakładki