Koledzy wlasnie mowia ze wylecial w AMS Dash Q400 flybe prawdopodobnie z pasa. Mam slabe zdjecia zaraz dosle, podobno duzo paxow stoi obok samolotu wiec mam nadzieje ze wszyscy cali.
Pozdr,
Pawel
Aż chciałoby się rzec "typowy dash Q400".
Mam nadzieję, że wszyscy cali.
Nagranie ze środka, w komentarzach zapis komunikacji z ATC
https://twitter.com/OfficialDavid7/s...05830616829953
Transmisja LIVE. Maszyna jest jeszcze na pasie.
https://www.youtube.com/watch?v=HIItsePs718
Jest nawet taki fanpejdż na FB - https://www.facebook.com/typowy.dash/
Uczucie, kiedy przyjezdzasz na Balice, piździ niemiłosiernie a ciebie wiozą do Q400 - bezcenne. Kolejny raz kiedy lądujemy w TXL a tem piździ i pada deszcz i przyciemiamy mocno na lewą goleń. Tak sie zastanawialem czy piloci tego Q400 czytali i ogladali filmiki z trgo wypadku podczas pobytu w KRK
Twardszy powinien być samolot. Dash jest akurat tej tezy przeciwieństwem.
No dobrze, kończymy już te jakże zabawne żarty z Dasha i trzymamy się meritum wątku.
Swoją drogą, trzeba mieć niezłe nerwy aby takie coś filmować. Łopaty śmigła walą w pas, kawałki mogą łatwo polecieć w kadłub i okno...
A czy okno, czy burta samolotu jest bardziej narażona na przedziurawienie takim elementem?
Pozdrawiam,
Marcin
[QUOTE=Marcin75;1224393]Swoją drogą, trzeba mieć niezłe nerwy aby takie coś filmować./QUOTE]
Albo słabo znać fizykę i nie wiedzieć, co się może stać.
,,Fizyka jest fundamentem wszystkich nauk przyrodniczych i technicznych. Przestańmy mówić o praktycznych „zastosowaniach” fizyki. Fizyka bowiem nie „znajduje” zastosowania w technice, fizyka stworzyła technikę, jest jej źródłem i istotą. I fizyka ciągle tworzy nowe techniki.'' Arkadiusz Piekara
Łopata jest w stanie przebić burtę. Były zdjęcia z łopatą w środku.
Zakładki