Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 98 z 98
Like Tree204Likes

Wątek: 2019.02.17 mały samolot na niskiej wysokości nad trasą S3 Gorzów-Skwierzyna

  1. #81

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    I nie miał na pokładzie żadnego telefonu? Ile tych znaków chciał odczytać? Jak stracisz orientację to lecąc 5-15 metrów nad terenem nie rozpoznasz szybko punktów orientacyjnych, chyba że przelecisz centralnie nad nimi. Podobnie naciągane jak pomysł z awaryjnym lądowaniem.
    To może ćwiczenie podejścia do lądowania awaryjnego. A tak przy okazji szanowni forumowicze może część energii poświęcicie na walkę z piractwem drogowym . W tym samym czasie zginęło z powodu piractwa na drodze kilka osób. Ale to nie jest medialne. To się przejadło nikt filmiku nie kupi

  2. #82

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    To może ćwiczenie podejścia do lądowania awaryjnego. A tak przy okazji szanowni forumowicze może część energii poświęcicie na walkę z piractwem drogowym . W tym samym czasie zginęło z powodu piractwa na drodze kilka osób. Ale to nie jest medialne. To się przejadło nikt filmiku nie kupi
    Forumowicze zajmują się tym czym mogą.

    A że mogą w ten czy inny sposób wpływa na bezpieczeństwo, to i się zajmują.

    Kolega tam leciał, albo kolega kolegi?

    Bo broni jak...
    Kazor and kitenation like this.

  3. #83
    Awatar Trooper85

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    To może ćwiczenie podejścia do lądowania awaryjnego
    To szkoda, że się jeszcze na głupa nie władował w podejście na EPWA
    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    W tym samym czasie zginęło z powodu piractwa na drodze kilka osób.
    Dlatego bronisz kretyna, który usilnie próbował doprowadzić do wypadku na ekspresówce?
    Koniecznie chcesz pokazać, że przebijasz go poziomem głupoty, czy po prostu bronisz kumpla?
    mcxmcx, DrtSpike, mikesz and 6 others like this.

  4. #84

    Dołączył
    Aug 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    A tak przy okazji szanowni forumowicze może część energii poświęcicie na walkę z piractwem drogowym .
    Na forum lotniczym?

  5. #85
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    To może ćwiczenie podejścia do lądowania awaryjnego.
    Ty wierzysz w to co piszesz? Od kiedy podejście do lądowania awaryjnego ćwiczy się robiąc kosiaki paręnaście metrów nad ludźmi???
    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    A tak przy okazji szanowni forumowicze może część energii poświęcicie na walkę z piractwem drogowym .
    Może darujesz sobie tanie chwyty erystyczne próbując bronić zachowanie, którego nie da się obronić .
    STYRO, T0pek, mcxmcx and 11 others like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #86
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    W tym samym czasie zginęło z powodu piractwa na drodze kilka osób
    W ciągu tych kilkunastu minut?
    Tego dnia?
    Wszyscy jak jeden mąż z powodu piractwa?
    A może buractwa?

    Ja mam postanowienie noworoczne które konsekwentnie realizuję - jeśli nie ma w pobliżu pieszych, których nie chcę straszyć, każdy pusty dzban który mnie [~55km/h] wyprzedza w zabudowanym jest konsekwentnie otrąbiony, jest czym
    Generalnie - co wg niektórych widać i w tym wątku, jest zdecydowanie zbyt mały ostracyzm wobec januszy drogownictwa.
    jordanj and Spacelord like this.

  7. #87

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    W ciągu tych kilkunastu minut?
    Tego dnia?
    Wszyscy jak jeden mąż z powodu piractwa?
    A może buractwa?

    Ja mam postanowienie noworoczne które konsekwentnie realizuję - jeśli nie ma w pobliżu pieszych, których nie chcę straszyć, każdy pusty dzban który mnie [~55km/h] wyprzedza w zabudowanym jest konsekwentnie otrąbiony, jest czym
    Generalnie - co wg niektórych widać i w tym wątku, jest zdecydowanie zbyt mały ostracyzm wobec januszy drogownictwa.
    Wystarczy sobie zadać trud i otworzyć stronę KG lub MT żeby sprawdzić ile osób straciło życie danego dnia na drodze , ilu zostało rannych, ile było kolizji - trochę trudu. Używanie nieuzasadnione klaksonu na obszarze zabudowanym jest zabronione i są filmiki na YT do jakich nieszczęść mogą doprowadzić. Czy wiesz jaką tolerancję mają liczniki w osobówkach i od czego zależą wskazania tychże ? No chyba, że jeździsz z certyfikowanym tachem . Więc to Twoje 55 może nie być nawet 47 a może ponad 64 i co wtedy? Gościa z zarejestrowanego zdarzenia nie znam ale daleki jestem od ferowania wyroków i kreowania kary typu dojechanie przy- czy u celi i.t.p. Są od oceny takich zdarzeń profesjonaliści i czekam cierpliwie na to co powiedzą. Miłego wieczoru życzę

  8. #88

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Ale co jest tu dla Ciebie kontrowersyjne? Chcesz powiedzieć ze lecial ponad 150m nad terenem?
    Omega98 likes this.

  9. #89

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Air enlika, naćpałeś się, pilotowaleś ten samolot czy o co ci chodzi? Co tu do rzeczy maja piraci drogowi? To tak jak by pisać o ilości ludzi co zmarli w tym czasie na raka, jechali autem na bani, czy księżach pedofilach. Facet / baba zachował się jak skończony kretyn, do tego był na tyle dużym idiotą że pozwolił to uwiecznić na filmie i powinno się to piętnować i wyciągnąć konsekwencje a nie p.......ć bzdury. Sory za dosadność ale każdy twój post w tym temacie podnosi mi ciśnienie.
    saturn5, mcxmcx, verticus and 5 others like this.

  10. #90
    Awatar Trooper85

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    air elnika, może ty się k... zajmiesz hodowlą jedwabników?

    Za chwilę nam napiszesz, że gość wykonywał manewr unikowy przed niewidzialnym statkiem obcych.
    mcxmcx and adamsc like this.

  11. #91

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    Wystarczy sobie zadać trud i otworzyć stronę KG lub MT żeby sprawdzić ile osób straciło życie danego dnia na drodze , ilu zostało rannych, ile było kolizji - trochę trudu. Używanie nieuzasadnione klaksonu na obszarze zabudowanym jest zabronione i są filmiki na YT do jakich nieszczęść mogą doprowadzić. Czy wiesz jaką tolerancję mają liczniki w osobówkach i od czego zależą wskazania tychże ? No chyba, że jeździsz z certyfikowanym tachem . Więc to Twoje 55 może nie być nawet 47 a może ponad 64 i co wtedy? Gościa z zarejestrowanego zdarzenia nie znam ale daleki jestem od ferowania wyroków i kreowania kary typu dojechanie przy- czy u celi i.t.p. Są od oceny takich zdarzeń profesjonaliści i czekam cierpliwie na to co powiedzą. Miłego wieczoru życzę
    Panie, pan nie przyjmuje więcej tego czegoś.

    To, że murzyna biją nie znaczy że pan możesz sobie nad S3 pomykać kosiakiem.

    Nie myśl kto coś złego zrobił, tylko pomysł co ty możesz zrobić dobrze.

    Ps. Co do dokładności prędkościomierza, to jest to zwykle 0 w górę czy w dół, za wyjątkiem pojazdów klasy Fiat125, ponieważ używają GPS do ustalenia prędkości a jeżeli nie mają GPS, dokonują korekty na wielkość opon.
    Omega98 likes this.

  12. #92
    Awatar mux84

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Nie to żebym bronił sprawcy tego wątku, ale jeden z tych, którzy próbują grać tu świętszych od papieża, dość niedawno "pochwalił się" na tym samym forum, jak wychylił browara przed wyruszeniem autem w trasę.

  13. #93
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    są filmiki na YT do jakich nieszczęść mogą doprowadzić
    Oho, słynny dowód anegdotyczny?

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    Czy wiesz jaką tolerancję mają liczniki w osobówkach i od czego zależą wskazania tychże ? No chyba, że jeździsz z certyfikowanym tachem . Więc to Twoje 55 może nie być nawet 47 a może ponad 64 i co wtedy?
    Może i da się grzeczniej ale pytanie brzmi:
    Co to za bełkot?
    Bo inaczej się nie da nazwać szukania dziury w całym.

  14. #94
    Awatar Michbudz

    Dołączył
    May 2018

    Domyślnie

    Ktoś tu pisał (sorry, nie kojarzę nicka), że pilot lecąc tak nisko mógł ćwiczyć / szukać miejsca do awaryjnego lądowania- abstrahując od realności tego wytłumaczenia i sensowności takiego ćwiczenia, to nasuwa się mi pytanie, czy w razie rzeczywistego zagrożenia, to takim małym latającym pierdkiem nie lepiej próbować siadać na jakiejś prostej łące / nie zaoranym polu niż próbować lądować na ruchliwej drodze?
    Laik ze mnie totalny, więc proszę nie wyżywać się, jeśli pytanie z gatunku głupich.
    Omega98 likes this.

  15. #95

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Co rzeczywiście grozi pilotowi za takie zachowanie? Spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym, "powietrznym" to pewnie kary, jak zwykle: pozbawienie wolności od iluś do iluś. Ale co konkretnie w Polsce może się stać dodatkowo? Utrata licencji? Na czas lub dożywotnio?
    Ostatnio edytowane przez frik ; 24-02-2019 o 12:55

  16. #96
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Jeden incydent a moderator będzie miał tyle do posprzątania.
    To co zrobił pilot jest nie do obrony.
    saturn5 and Spacelord like this.

  17. #97
    Awatar przemo1000

    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Wilga

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Michbudz Zobacz posta
    Ktoś tu pisał (sorry, nie kojarzę nicka), że pilot lecąc tak nisko mógł ćwiczyć / szukać miejsca do awaryjnego lądowania- abstrahując od realności tego wytłumaczenia i sensowności takiego ćwiczenia, to nasuwa się mi pytanie, czy w razie rzeczywistego zagrożenia, to takim małym latającym pierdkiem nie lepiej próbować siadać na jakiejś prostej łące / nie zaoranym polu niż próbować lądować na ruchliwej drodze?
    Laik ze mnie totalny, więc proszę nie wyżywać się, jeśli pytanie z gatunku głupich.
    Twoje pytanie jak najbardziej ma sens. Osobiście jeżeli widział bym możliwość lądowania na polu to była by to opcja preferowana, ale jak masz prawdziwą awarię to najczęściej wybierasz opcję najmniej kiepską, bez marudzenia
    Ponieważ w ULu prawdopodobieństwo awarii jest statystycznie większe, to z zasady omija się rejony które uniemożliwiają lądowanie w terenie, a podczas lotu wypatruje obszarów potencjalnie się do tego nadających. Jednak nie z poziomu parteru, bo wtedy można tylko zamknąć oczy

  18. #98

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Michbudz Zobacz posta
    Ktoś tu pisał (sorry, nie kojarzę nicka), że pilot lecąc tak nisko mógł ćwiczyć
    Ja kiedys tak cwiczylem z instruktorem - po pierwsze cwiczysz nad w miare pustymi drogami (raczej nigdy nie wybralbym tak drogi zabitej ruchem jak w tym przypadku) i nigdy ale to nigdy ostatecznie tak nisko sie nie znizasz (nie nizej niz te powiedzmy 150-200 m) po drugie najczesciej robisz to raczej nad jakas polana, miejscem gdzie masz duzo mniejsze prawdopodobienstwo na slupy elektryczne, itp.

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •