Zamieszczone przez
kitenation
BUFFowi pewnie chodziło o to, że w samolotach komunikacyjnych (a napewno w znacznej jej większości) nie ma sprężyn. Za tłumienie odpowiada olej zaś za "sprężynowanie" azot pod ciśnieniem.
Może z tym brakiem amortyzacji to kwestia niedomówień / dziennikarskiej rzetelności / niedokładnego tłumaczenia i chodziło o to, że zabrakło "długości amortyzatora" żeby wytłumić uderzenie (w sensie dobiło zawieszenie, jeśli idzie zrozumieć co mam na myśli).
Mnie zastanawia jeszcze jedno... wiadomo, że teraz wszędzie są komórki, ludzie nagrywają loty bo lubią, a jak już się coś dzieje, to jest materiał (może i przydatny w dochodzeniu, a przy okazji żeby zdobyć trochę odsłon na YT albo parę groszy w TV) ale czy jak już samolot się pali / wyleciał z pasa, to nie lepiej byłoby się skupić na sprawnej ewakuacji niż na nagrywaniu tego co się dzieje w środku (pamiętam, że z brzychowania 767 na Okęciu film też był z całości, łącznie z biegiem przez korytarz, jazdą po trapie i biegiem po płycie).
Zakładki