Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
Like Tree10Likes
  • 1 Post By alien
  • 1 Post By mcxmcx
  • 2 Post By RobCopter
  • 6 Post By RobCopter

Wątek: 2019.05.15 Bell 206L-4 spadł do rzeki Hudson, Nowy Jork

  1. #1
    Awatar Reno_Bemowo

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPBC, EKAH

    Domyślnie 2019.05.15 Bell 206L-4 spadł do rzeki Hudson, Nowy Jork


    Polecamy

    Bell 206L-4 Long Ranger, N26BB

    Pilot wyszedł z wypadku z rozciętą ręką.




    https://twitter.com/NewsBreaking/status/1128748616145719296

    https://www.bt.dk/udland/helikopter-...d-ved-new-york


    Pzdr, Reno

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2015

    Domyślnie

    Co wypływa ze śmigłowca tuż przed uderzeniem?

  3. #3
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Powietrze pompujące EFS?...
    Reno_Bemowo likes this.
    For every solution there is a problem.

  4. #4
    Awatar RafalP

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Nowy Sącz

    Domyślnie

    etam, na twitku piszę:

    "i see the fuel drop, but at :29 thats looks like a fire... maybe youre right tho, could be a reflection or even a fire-retardant powder following the fuel drop"


  5. #5

    Dołączył
    Aug 2014

    Domyślnie

    Widać jak napełniają się pływaki. Ciekaw jestem jak szybko obrócił się do góry płozami.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Był taki moment, że zastanawiałem się czy uda się go wyciągnąć.

  7. #7
    Awatar b182

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Gorlice

    Domyślnie

    Czy takie wirowanie śmigłowca to zawsze awaria tylnego śmigła?

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez b182 Zobacz posta
    Czy takie wirowanie śmigłowca to zawsze awaria tylnego śmigła?
    Awaria śmiga lub napędu lub sterowania.

    Oolnie tak.
    alien likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Awaria śmiga lub napędu lub sterowania.

    Oolnie tak.
    Przeciągnięcie wirnika nośnego daje efekt niekontrolowanego obrotu i przy takiej wysokości ratunku nie ma .

  10. #10
    Awatar RobCopter

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Tu raczej nastąpiło przeciągnięcie śmigła ogonowego, zjawisko zwane „utratą efektywności śmigła ogonowego”. Za dużo i za gwałtownie nogą i ... skutek jak na filmie.
    XLolekX and Reno_Bemowo like this.

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    Przeciągnięcie wirnika nośnego daje efekt niekontrolowanego obrotu i przy takiej wysokości ratunku nie ma .
    Raczej brak pochyłu.

  12. #12

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Co oznacza "raczej brak pochyłu" w tym konkretnym przypadku ?

  13. #13

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Wysoki zawis + mocno uniesiony nos + zaciągnięty WN + noga = problem.
    Zatrzymał obroty kosztem wysokości... ale duża prędkość opadania w opływie pionowym = kolejny problem.
    Próbował rozpędzić (jedyny ratunek) ale nie było zapasu wysokości.
    Wyrównał, odpalił EFS ... i się wykąpał.

    A wszystko po to żeby powisieć nad jakimiś statkiem wycieczkowym

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez air elnika Zobacz posta
    Co oznacza "raczej brak pochyłu" w tym konkretnym przypadku ?
    Że przeciągnięcie łopaty wali w bok. Ten był stosunkowo horyzontalnie.

  15. #15
    Awatar RobCopter

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Mnie w czasach, kiedy nie było internetu uczyli, że jest przechylenie, pochylenie, odchylenie. "Na bok" jeśli już jest "przechylenie".
    jordanj, frik, mcxmcx and 3 others like this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •