Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree8Likes
  • 3 Post By tartal
  • 4 Post By maciass
  • 1 Post By szajber

Wątek: 2019.08.18 Twarde lądowanie i uszkodzony kadłub B757 N543US Delta / Ponta Delgada

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    LDZ/Cherry Mountain :)

    Domyślnie 2019.08.18 Twarde lądowanie i uszkodzony kadłub B757 N543US Delta / Ponta Delgada


    Polecamy

    Twarde przyziemienie i w konsekwencji deformacja kadłuba. Bez ofiar.
    https://www.pasazer.com/news/42044/d...ladowania.html

    PS. Przepraszam za złą kolejność daty w tytule
    Ostatnio edytowane przez hawky ; 23-08-2019 o 11:37 Powód: format daty

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Wrocław, Poland, EPWS

    Domyślnie

    Czy taki samolot będzie zdatny do lotu? czy wymienialne są podłużnice (?)? Jakie techniki naprawy się stosuje? czy będzie dogłębna analiza łączeń pozostałych elementów pod kątem mikropęknięcia etc? Czy samolot może zostać lekko krzywy?

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Ja zupełnie nie znam sie na rzeczy ale moim zdaniem laika to samolot może zostać lekko krzywy... przecież takie samochody sie widywało i zupełnie nieźle jeździły...
    T0pek, mcxmcx and hellhax like this.

  4. #4
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    tartal, Kazor, hellhax and 1 others like this.

  5. #5
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Prawie jak nasz 767, ladowanie na NLG. Do naprawy, tylko czy jest uzasadnienie dla kosztów?

  6. #6

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    LDZ/Cherry Mountain :)

    Domyślnie

    Swoją drogą .. Dziwi mnie że kadłub pogięło a podwozie dało radę.. Ale ja laik jestem..

  7. #7
    Awatar szajber

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RatMan Zobacz posta
    Swoją drogą .. Dziwi mnie że kadłub pogięło a podwozie dało radę.. Ale ja laik jestem..
    To przypomnij sobie omawiany tu na forum przypadek ANA B767.

    video z tamtego zdarzenia
    https://youtu.be/Jw-aUVa3a0U

    Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
    RatMan likes this.
    http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    LDZ/Cherry Mountain :)

    Domyślnie

    Dzięki szajber
    Aż tak dokładnie forum nie śledziłem i umknęło...

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Byl tez taki incident z 747 gdzie wyjechal poza pas. Jesli ktos pamieta gdzie i kiedy - oidp nastapily uszkodzenia strukturalne kadluba a samolot poszedl na zyletki.
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Był też taki incydent z Royal Air Maroc
    Accident: Royal Air Maroc B763 at New York on Apr 20th 2009, hard landing

    Ale naprawiony i lata dalej.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    okolice Łańcuta

    Domyślnie


    Polecamy

    Zdaje się, że nie pierwszy raz w tych okolicach - Travel Service OK-TVT na TER również sprawdzał wytrzymałość podwozia
    W tym przypadku to już prawie youngtimer, zapewne ze znacznym nalotem więc naprawa może być nieopłacalna.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •