Czy taki samolot będzie zdatny do lotu? czy wymienialne są podłużnice (?)? Jakie techniki naprawy się stosuje? czy będzie dogłębna analiza łączeń pozostałych elementów pod kątem mikropęknięcia etc? Czy samolot może zostać lekko krzywy?
Twarde przyziemienie i w konsekwencji deformacja kadłuba. Bez ofiar.
https://www.pasazer.com/news/42044/d...ladowania.html
PS. Przepraszam za złą kolejność daty w tytule
Ostatnio edytowane przez hawky ; 23-08-2019 o 11:37 Powód: format daty
Czy taki samolot będzie zdatny do lotu? czy wymienialne są podłużnice (?)? Jakie techniki naprawy się stosuje? czy będzie dogłębna analiza łączeń pozostałych elementów pod kątem mikropęknięcia etc? Czy samolot może zostać lekko krzywy?
Ja zupełnie nie znam sie na rzeczy ale moim zdaniem laika to samolot może zostać lekko krzywy... przecież takie samochody sie widywało i zupełnie nieźle jeździły...
Prawie jak nasz 767, ladowanie na NLG. Do naprawy, tylko czy jest uzasadnienie dla kosztów?
Swoją drogą .. Dziwi mnie że kadłub pogięło a podwozie dało radę.. Ale ja laik jestem..
To przypomnij sobie omawiany tu na forum przypadek ANA B767.
video z tamtego zdarzenia
https://youtu.be/Jw-aUVa3a0U
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA
Dzięki szajber
Aż tak dokładnie forum nie śledziłem i umknęło...
Byl tez taki incident z 747 gdzie wyjechal poza pas. Jesli ktos pamieta gdzie i kiedy - oidp nastapily uszkodzenia strukturalne kadluba a samolot poszedl na zyletki.
Psy szczekaja a karawana idzie dalej
Był też taki incydent z Royal Air Maroc
Accident: Royal Air Maroc B763 at New York on Apr 20th 2009, hard landing
Ale naprawiony i lata dalej.
Zakładki