Sezon zimowy oficjalnie otwarty...
W trakcie lądowania ERJ145 American Eagle (Envoy Air) wpadł w poślizg, i prze driftował na lewą stronę pasa 10L.
Pasażerowie nie odnieśli obrażeń, ale wyglądało to ciekawie
https://abc7chicago.com/plane-slides...OLJb9SUJ8Fm0Ws 75PDU2MHcpVv_gaag8A
+ video z FB
https://www.facebook.com/watch/?v=2515202971860190
+ reupload na YT
k5 1200mm 2x ;)
ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.
Asthetic spotter
Sezon zimowy oficjalnie otwarty...
Lądowanie na pasie 10.
BA medium.
Pogoda:
KORD 111351Z 35017G26KT 3/4SM R10L/4000V5000FT -SN BLSN VV011 M05/M06 A3022 RMK AO2 PK WND 35028/1331 SLP240 P0001 T10501061 $=
KORD 111302Z 35013G25KT 3/4SM R10L/4000V5500FT -SN BLSN VV010 M05/M06 A3019 RMK AO2 P0001 T10501061 $=
Tutaj dłuższa wersja nagrania https://www.youtube.com/watch?v=sfK8...ature=youtu.be
fot : Aeronews FB
Więcej zdjęć : https://www.facebook.com/Aeronews.ro...type=3&theater
k5 1200mm 2x ;)
ob. Najlepsza Chełmska szkoła awiacji.
Asthetic spotter
Ładnie pojechali. Cross wind mieli do 25kts. Ciekawe jaki jest limit samolotu/operatora dla tego współczynnika hamowania.
Dziwne że przy lądowaniu nie otwiera hamulców aerodynamicznych
Przynajmniej jest to bardziej honorowe odejście niż tych LOTowkich 145. Swoją drogą dziwię się, że w AA wciąż opłaca się je użytkować.
Od samego przyziemieni widać, że była walka z utrzymaniem maszyny na pasie, piloci moim zdaniem spisali się dobrze. Sam pas wygląda kiepsko... Szczęśliwe zakończenie.
Trochę ot., ale wpadłem na pomysł, co się bardziej opłąca trzymać zdekompletowane e145 w waw, czy wysłąć po demontażu do Newady na składowanie w sprzyjających warunkach. Całych nikt juz pewnie nikt nie kupi ale jako części zamienne jeszcze uratuja komuś tę górna część nóg
Zakładki