Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree19Likes
  • 6 Post By aaben
  • 4 Post By FighterMan
  • 1 Post By aaben
  • 1 Post By amnesia
  • 1 Post By fiss
  • 1 Post By blom
  • 5 Post By Behemot

Wątek: 2020.02.09 Boeing 737-500 VQ-BPS UTair Usinsk

  1. #1
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Wytrzymanie jest dla mięczaków.
    STYRO, frik, LuzZz and 3 others like this.

  3. #3
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Wytrzymanie jest dla mięczaków.
    Nie znam się a się wypowiem.
    Twarde przyziemienia się stosuje celowo w przypadku niskiego współczynnika hamowania (woda/śnieg/lód), poza tym nie wiadomo czy nie było np. uskoku wiatru. Bądźmy profesjonalni, nie bawmy się w onetowe "aaaa ruskie gieroje, pewnie najebani lecieli". Pare dni temu najbardziej doświadczeni w lataniu w mocnym wietrze piloci (Icelandair) też nóżke ułamali, zdarza się. Dopóki możesz z samolotu wyjść o własnych siłach, lądowanie zalicza się do udanych

    Metar niedostępny, avherald podaje tak: According to local weather data the winds were blowing from 150 degrees at 6 m/s (11 knots) gusting 11 m/s (20 knots), temperature was -21 degrees C, dew point -23 degrees C, visibility 1100 meters.

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Na Islandii podwozie złożyło się (nie złamało) bo wyleciał sworzeń.

    Tutaj wystarczy obejrzeć film, oczywiście jak "się zna".
    T0pek likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Oczywiście po opuszczeniu samolotu okazało się, że każdy ma bagaż podręczny przy sobie
    pwaos likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Samolot wyjątkowo odporny na ludzką głupotę.
    vonMises likes this.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    Oczywiście po opuszczeniu samolotu okazało się, że każdy ma bagaż podręczny przy sobie
    Cisza spokój Panie, nic się nie pali, co będę czekał na bagaż...
    Lnie z UE nie lepsze, taki FR, plecak masz przed nogami, chwytasz i lecisz... a nie stoisz w przejściu bo inni też chcą wyjść. Gdyby coś się zaczęło dziać, zostajesz bez kart/dokumentów, super A tak choć podstawy z plecaczka masz
    Ostatnio edytowane przez blom ; 10-02-2020 o 11:48 Powód: literówka
    Kazor likes this.

  8. #8
    Awatar chudy183

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPRA/EPWA

    Domyślnie

    Za Heraldem:


    By Simon Hradecky, created Sunday, Feb 9th 2020 12:38Z, last updated Sunday, Feb 9th 2020 15:50Z
    A UTAir Boeing 737-500, registration VQ-BPS performing flight UT-535 from Moscow Vnukovo to Usinsk (Russia) with 94 passengers and 6 crew, was on final approach to Usinsk's runway 13 at about 12:21L (09:21Z) but touched down hard about 15 meters ahead of paved surface of the runway and went through heaps of snow. Both main gear struts collapsed, the aircraft skidded on its nose gear and belly to a stand still off the runway causing damage to a wing resulting in a fuel spill. No fire broke out. The passengers evacuated via slides and overwing exits. The aircraft received substantial damage. There are claims of one or two injured passengers.




    Czyli przyziemili przed pasem, a podwozie "zlozylo sie" na progu.

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Nie znam się a się wypowiem.
    Twarde przyziemienia się stosuje celowo w przypadku niskiego współczynnika hamowania (woda/śnieg/lód), poza tym nie wiadomo czy nie było np. uskoku wiatru. Bądźmy profesjonalni, nie bawmy się w onetowe "aaaa ruskie gieroje, pewnie najebani lecieli". Pare dni temu najbardziej doświadczeni w lataniu w mocnym wietrze piloci (Icelandair) też nóżke ułamali, zdarza się. Dopóki możesz z samolotu wyjść o własnych siłach, lądowanie zalicza się do udanych

    Metar niedostępny, avherald podaje tak: According to local weather data the winds were blowing from 150 degrees at 6 m/s (11 knots) gusting 11 m/s (20 knots), temperature was -21 degrees C, dew point -23 degrees C, visibility 1100 meters.
    Dobry zart. Firm landing nie oznacza kompletnego braku jakiegokolwiek wyrownania. A avherald potwierdza to, co przypuszczalem po obejrzeniu filmiku, grzmotneli jeszcze przed pasem.
    thewho, T0pek, murdoc and 2 others like this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •