Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 200 z 223
Like Tree410Likes

Wątek: 2020.05.22 PIA A320 rozbił się na podejściu w KHI

  1. #181

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Mea culpa pomyliłem z Iranem Pakistan
    Jaka culpa? W Pakistanie żyje coś koło 100 mln ludności perskiego pochodzenia...

  2. #182
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Miliard.

    Pakistan państwo w południowej części Azji, położone wzdłuż Indusu i liczące ponad 200 milionów mieszkańców. (...)Skład narodowościowy: Pendżabczycy (48%), Sindhowie, Beludżowie, Pasztuni, uchodźcy z Afganistanu.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #183
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Miliard.
    Bez Kozery powiem pińcet
    sornat, pasazernagape and Nikonem like this.
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  4. #184

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Mea culpa pomyliłem z Iranem Pakistan
    Nie pomyliłeś.

    tapnięte..


  5. #185

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Odkąd interesuje się lotnictwem zawsze temat umiejętności pakistańskich pilotów był wyśmiewany. Na początku roku miałem okazje być na kilka godzin w symulatorze w Niderlandach. Miejscowi instruktorzy bardzo słabo wypowiadali się o grupie pilotów z Pakistanu - nie wiem czy byli to ludzie z PIA - którzy akurat trenowali. Tam kapitan miał problemy z przejściem szkolenia. Rzekomo tych podejść do zaliczenia wykonywał „prawie” 10.
    W ogóle Pakistańczycy czy Hindusi z którymi miałem do czynienia w tematach wojskowych to były niezwykle indywidua. Ustawianie worków z piaskiem jeden na drugim zamiast na zakładkę to tylko jeden przykład. Z tych drastyczniejszych to ten kiedy jeden opierał się pupą o chińską kopie AK-47 a drugi dla „zgrywy” nacisnął spust. Działo się to podczas odprawy przed ćwiczeniami. A jednostka była dość elitarna - pododdział rozpoznawczy dywizji górskiej. Chłopowi rozerwało pośladek, uszkodziło odbyt i poraniło plecy. Do końca życia będzie załatwiał się do worka, dosłownie.

    Tak że takie „rewelacja” że każdy, co 3 czy tam co czwarty kaskader podniebnej eskadry ma lewe kwity kompletnie mnie to nie zdziwiło.

    Dla mnie bardziej zaskakują sytuacją jest jak ta linia ma tak mało katastrof, incydentów. Najwidoczniej naturszczyki jakoś dawali radę lub samoloty są tak proste w lataniu.
    STYRO, 12wit, maciass and 5 others like this.

  6. #186
    Awatar oskiboski

    Dołączył
    Jan 2020

    Domyślnie

    Travel ban dla PIA w UE na 6 mies


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    monroe likes this.

  7. #187

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskiboski Zobacz posta
    Travel ban dla PIA w UE na 6 mies
    Tak jakby za późno... Może gdyby wcześniej nadzór ruszył by swoje 4 litery, to 107 osób by żyło...

  8. #188
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez luktr Zobacz posta
    Tak jakby za późno... Może gdyby wcześniej nadzór ruszył by swoje 4 litery, to 107 osób by żyło...
    A lecial z/do UE ?
    KZ

  9. #189

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    A lecial z/do UE ?
    Nie ma to znaczenie dokąd leciał. Może wcześniejszy ban, zmobilizowałby władze firmy do weryfikacji kogo zatrudniają.
    Omega98 likes this.

  10. #190

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Sorry ale skąd UE miałaby wiedzieć kto tam lata pomiędzy miejscowościami pięknego Pakistanu? Nawet gdyby puszczali nygusów do UE to w trakcie inspekcji coś takiego raczej nie wyjdzie.
    tinek6, mcxmcx, jordanj and 6 others like this.

  11. #191

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry

    Domyślnie

    Ban banem, a PIA785 twardo leci z Islamabadu w kierunku Londonu. Zawróci? Zestrzelą go?

  12. #192

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Londyn nie jest w UE.
    G.Mark, DrtSpike, maciass and 4 others like this.

  13. #193

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Londyn nie jest w UE.
    Jeszcze jest.

  14. #194

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Pytanie przy okazji. Prawda to że cześć tych banów na loty do UE nie dotyczy źle prowadzonej firmy która omija procedury bezpieczeństwa ale firmy które mają nieprzejrzyste finansowanie, które zalegają z opłatami nawigacyjnymi czy nawet handlingu oraz zadłużenia podatkowe względem podmiotów z UE ?

  15. #195

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Jeszcze jest.
    Aż mnie to zaciekawiło i z tego co pobieżnie czytam w ustawie wyjściowej to UK już nie jest w EU, a jedynie do 31.12.2020 obowiązują ją prawa takie jak w Unii. Czyli formalnie z nazwy nie jest ale tak jakby była. Tak jak u nas z wyborami 10 maja. Falandysz wiecznie żywy.

  16. #196

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DrtSpike Zobacz posta
    Aż mnie to zaciekawiło i z tego co pobieżnie czytam w ustawie wyjściowej to UK już nie jest w EU, a jedynie do 31.12.2020 obowiązują ją prawa takie jak w Unii. Czyli formalnie z nazwy nie jest ale tak jakby była. Tak jak u nas z wyborami 10 maja. Falandysz wiecznie żywy.
    Taki okres przejściowy, żeby Brexit był mniejszym szokiem. No i obie strony miały nadzieję, że coś w międzyczasie jeszcze wynegocjują, żeby utrzymać część obecnych regulacji. Wygląda na to, że nadzieje te były płonne.

  17. #197

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Beteleguese Zobacz posta
    Dla mnie bardziej zaskakują sytuacją jest jak ta linia ma tak mało katastrof, incydentów. Najwidoczniej naturszczyki jakoś dawali radę lub samoloty są tak proste w lataniu.
    Samolot od startu do lądowania leci na autopilocie, pilot ma do wkucia na blachę książkę z procedurami awaryjnymi, do tego przed każdą czynnością czytają z kartki po kolei, co trzeba zrobić. Czy pilot 'z lewymi' papierami jest naprawdę gorszy od pilota z 'prawdziwymi' kwitami? Przecież ci drudzy też powodują katastrofy.

  18. #198
    tux
    tux jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nazhir Zobacz posta
    Samolot od startu do lądowania leci na autopilocie, pilot ma do wkucia na blachę książkę z procedurami awaryjnymi, do tego przed każdą czynnością czytają z kartki po kolei, co trzeba zrobić. Czy pilot 'z lewymi' papierami jest naprawdę gorszy od pilota z 'prawdziwymi' kwitami? Przecież ci drudzy też powodują katastrofy.
    A ten bez papierów jest naprawdę gorszy od tych z papierami, "lewymi" czy nie? Byleby czytać potrafił i coś z tej książki zapamiętał i wystarczy. Po co te kursy i egzaminy w ogóle, tylko odzierają ludzi z marzeń...

  19. #199
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tux Zobacz posta
    Po co te kursy i egzaminy w ogóle, tylko odzierają ludzi z marzeń...
    ... że polecę Klasykiem...

    mcxmcx, msc3, Mike28 and 7 others like this.
    For every solution there is a problem.

  20. #200

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tux Zobacz posta
    Po co te kursy i egzaminy w ogóle
    sądząc po podejściach pilotów PIA do Gilgit, czy Skardu, a mając z tyłu głowy, że większość z nich latało 'bez papierów', to szczerze mówiąc - nie wiem po co im kursy i egzaminy to są tylko papiery - nie można powiedzieć, że każdy człowiek z egzaminem ATPL zna się na swojej robocie, tak samo jak nie można powiedzieć, że każdy człowiek z 'lewym' egzaminem ATPL na niej się nie zna.
    Europejskie latanie opiera się na kręceniu gałkami autopilota, natomiast pakistańczycy górskie podejścia robią z ręki. Trudniejszy, górski teren, większe wysokości wymagają znacznie wyższych umiejętności, więc siłą rzeczy prawdopodobieństwo wypadku jest znacznie większe.

    Takie bezkrytyczne wyśmiewanie pakistańskich pilotów (bo nie mają papierów) jest mocno niesprawiedliwe.

    A ten mem powyżej - no właśnie, ludzi powinno się oceniać po realnych umiejętnościach, a nie po kursach i egzaminach jakie zdał.

Strona 10 z 12 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •