Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 159
Like Tree261Likes

Wątek: 2020.05.22 PIA A320 rozbił się na podejściu w KHI

  1. #21

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    https://twitter.com/PlaneSpottersPK/...10587152330752

    To są właściwe zdjęcia z dzisiaj. Widać wyciągnięty RAT, widać też spalone obudowy obu silników na dole. Jak jeszcze dołożyć informacje o problemach z podwoziem... dużo tego.

  2. #22

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Ale ATC by nie powiedział, że przyziemili bez podwozia ?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #23

    Dołączył
    Jan 2016
    Mieszka w
    Ruda Śląska

    Domyślnie

    Osmalenia na silnikach raczej niewiele mają wspólnego z problemami z podwoziem, ale teza o ptakach nabiera sensu.
    ,,Fizyka jest fundamentem wszystkich nauk przyrodniczych i technicznych. Przestańmy mówić o praktycznych „zastosowaniach” fizyki. Fizyka bowiem nie „znajduje” zastosowania w technice, fizyka stworzyła technikę, jest jej źródłem i istotą. I fizyka ciągle tworzy nowe techniki.'' Arkadiusz Piekara

  4. #24

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez friutfulmonk58 Zobacz posta
    https://twitter.com/PlaneSpottersPK/...10587152330752

    To są właściwe zdjęcia z dzisiaj. Widać wyciągnięty RAT, widać też spalone obudowy obu silników na dole. Jak jeszcze dołożyć informacje o problemach z podwoziem... dużo tego.
    Ale by ATC nie powiedzieli o tym ? Powiedzieli tylko Going Around


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #25
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Gdyby ktoś chciał się upewnić jaki kolor miały silniki samolotu w lutym: https://www.jetphotos.com/photo/9674949
    WrobelSwirek likes this.

  6. #26

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie




    Jak na taki wypadek to domy maja z betonu chyba bo srat w zabudowie duzo nie widać


  7. #27
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Historia już raz pokazała, że można zapomnieć o podwoziu:

    https://aviation-safety.net/database...?id=19860204-0

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  8. #28

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Omega98 Zobacz posta
    Osmalenia na silnikach raczej niewiele mają wspólnego z problemami z podwoziem.
    ???

  9. #29
    Awatar szajber

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Pierwsze zdjęcie czarnobiałe, to normalne ślady na silniku, obstawiam fejk że to z dziś.

    Drugie zdjęcie jak najbardziej widać uszkodzone dolne pokrywy silnika. Ewidentnie usiedli na nich i poszli w GO.

    Chyba lepiej by się zakończyło gdyby już na nich do końca wylądowali

    Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
    http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA

  10. #30

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Na temat pilotów tej linii krążą bardzo negatywne opinie m in. w firmie z symulatorami w Niderlandach. Tacy słabi kaskaderzy gorsi od Garudy i tego typu cyrkowców.

  11. #31

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Udanu go around po nieswiadomym ladowaniu bez podwozia bylby chyba sztuka sama w sobie...
    Omega98, mcxmcx, Kazor and 2 others like this.

  12. #32

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich Zobacz posta
    Niewiele zabrakło
    Jakby się składał do 25R to mogłoby się to dużo lepiej skończyć.

  13. #33

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Inne wideo. Kąt natarcia spory ^^.
    https://video.twimg.com/ext_tw_video...e_w.mp4?tag=10

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    del

  15. #35
    Awatar Gabor

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RedLite Zobacz posta
    Inne wideo. Kąt natarcia spory ^^.
    https://video.twimg.com/ext_tw_video...e_w.mp4?tag=10
    Widać też wyciągnięte podwozie

  16. #36
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Wygląda na to, że faktycznie dwa silniki przestały działać, bo ciągnęli go strasznie.

  17. #37

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Patryk13 Zobacz posta
    Wygląda na to, że faktycznie dwa silniki przestały działać, bo ciągnęli go strasznie.
    Co być może było decydującym błędem.
    msc3 likes this.

  18. #38

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wadowice

    Domyślnie

    A jeżeli to była by powtórka z katastrofy B737 British Midland ,gdzie nawalił jeden silnik i pilot wyłączył sprawny silnik i nie dociągnęli do pasa,a te czarne ślady na osłonach silników pasowały by też do lądowania bez podwozia .

  19. #39
    Awatar Patryk13

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RedLite Zobacz posta
    Co być może było decydującym błędem.
    Możliwe, ale trzeba wziąć pod uwagę, że wysokość była bardzo mała i tak naprawdę oddanie steru będąc tak blisko ziemi czy nawet budynków w tym przypadku niewiele ci pomoże, masz bardzo mały zapas wysokości i zanim po oddaniu steru otrzymasz z tego jakąś dodatkową prędkość to zapewne przywalisz w ziemię (budynki) teoretycznie taki kąt natarcia daje ci największe szanse na przeżycie jak przywalisz w ziemię, grunt żeby nie przeciągnąć i nie przepaść, natomiast nie wiemy jeszcze jak wyglądały poprzednie minuty lotu, jak wtedy zachowywali się piloci i czy ewentualnie wtedy, gdy byli dalej i wyżej nie mogli więcej "wycisnąć" z tego lotu, ale to już tylko przypuszczenia i trzeba poczekać na więcej info.
    grindavik likes this.

  20. #40

    Dołączył
    Apr 2010
    tartal likes this.

Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •