Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8
Pokaż wyniki od 141 do 154 z 154
Like Tree148Likes

Wątek: Antidotum Airshow Leszno 2022 (17-18.06.2022)

  1. #141

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Może i tak . Tym bardziej chodzi o ich nieudolność po pokazach.(nie przed)

  2. #142

    Dołączył
    Jun 2019

    Domyślnie

    W następnym roku poprawią i będzie lepiej. Po pierwsze parking powinien mieć wytyczone palikami i taśmami alejki tak aby na koniec ludzie kulturalnie się kierowali do wyjazdu. Druga sprawa parking VIP z lotniska nie kierować na Szybowników gdzie jadą tłumy z parkingu P1 ale Kosmonautów zrobić jednokierunkową w stronę parkingu P2 i tam wyjazd do węzła północnego S5 a lokalsi na Leszno. Dojazd na P2 zapewniają autobusy więc tłum nie ruszy od razu do wyjazdu bo musi się przebazować na parking.
    MAC3C likes this.

  3. #143
    Awatar Pitras

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Puszczykowo

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez briest Zobacz posta
    Hm, ja miałem wrażenie, że rozładowało się dopiero jak panowie w kamizelkach gdzieś zniknęli i ludzie sami grzecznie zaczęli stosować „suwak”.
    W piątek po pokazach na skrzyżowaniu Kosmonautów z DK 12 stał "policjant" w ciemnym mundurze i z odblaskową pałką do kierowania ruchem. Pomijając fakt, że nie miał odblaskowego stroju ( o godz. 22:30) to jeszcze tak drygował ruchem, że pozwalał samochodom jadącym w stronę Wschowy zatrzymywać się na skrzyżowaniu, przez co blokował wyjazd z Kosmonautów w stronę centrum Leszna, nie mówiąc o tym że nie wskazywał pieszym czy mogą iść czy nie. A inny policjant w tym czasie stał przy radiowozie i oglądał końcówkę pokazów.
    Z kolei w drodze na pokazy( w piątek ok 18) mając wjazd na parking VIP dowiedziałem się( na rondzie przy Akwawicie od policjantów), że lepiej abym tam się nie pchał, bo są straszne korki i zaraz zjechał na parking i doszedł pieszo..., podziękowałem, powiedziałem że zaryzykuję i po 5-ciu minutach już byłem na pokazach. .. Także trochę słabo jak chodzi o organizację ruchu przez drogówkę, powinni w przyszłym roku poprosić o posiłki z Poznania, gdzie mają trochę więcej takich tematów do pilnowania.

  4. #144
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez EPZG Zobacz posta
    Na bilecie jest wyraźnie napisane, że bilet traci ważność po opuszczeniu terenu wydarzenia.
    BTW, jakim trzeba być nieogarem albo szkodnikiem, by tak robić te systemy do weryfikacji biletów?
    Prosta rzecz, podzielić bilety na imienne i zwykłe, jak ktoś chce może robić chce. Koszt - trochę więcej roboty dla ekipy klikającej bilety, ale ile by było takich osób, z 5 % maks.
    Ogólnie to ja widzę takie mega wk$#@##$$ podejście egoistyczne przy organizacji imprez masowych / systemów biletowych.
    XXI wiek, wszystko się da zweryfikować QR + fota albo nr ID, a tu nadal jak w chlewie...


    Cytat Zamieszczone przez m@cieq Zobacz posta
    Komentator w tym roku bardzo słaby.
    Tak to jest jak do komentowania imprezy lotniczej biorą wodzirejów z manieczek
    Zawsze mam takie wrażenie, prawie zawsze...
    "Fajnie że Państwo wpadli, to jedyna taka impreza...bla bla..." powtarzane xd razy, zamiast odrobić pracę domową i powiedzieć coś o samolocie/ekipie/pokazie.
    Ile płacą takiemu gościowi dniówki, 200?
    To by było i tak za dużo, zrobiłbym to lepiej...



    Cytat Zamieszczone przez orlik050 Zobacz posta
    Dwa różne typy komentowania jeden bardziej komentuje o lotnictwie a drugi jest właśnie skierowany do publiczności.
    NO NIE!!!
    Nawet jak się gada z dziećmi o samolotach, da się to zrobić lepiej niż będąc kolejnym prezenterem Radia bZdET...


    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Organizatorzy całość gastro dali do dyspozycji jednej firmie, a ona to podnajmowała.
    Rak naszych czasów, umowy które gwarantują ciepłe posadki ludziom którzy nic dobrego nie wnoszą...
    Ostatnio edytowane przez Kazor ; 24-06-2022 o 00:01

  5. #145

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    BTW, jakim trzeba być nieogarem albo szkodnikiem, by tak robić te systemy do weryfikacji biletów?
    Prosta rzecz, podzielić bilety na imienne i zwykłe, jak ktoś chce może robić chce. Koszt - trochę więcej roboty dla ekipy klikającej bilety, ale ile by było takich osób, z 5 % maks.
    Ogólnie to ja widzę takie mega wk$#@##$$ podejście egoistyczne przy organizacji imprez masowych / systemów biletowych.
    XXI wiek, wszystko się da zweryfikować QR + fota albo nr ID, a tu nadal jak w chlewie...
    Bez przesady Było już wcześniej przez kogoś wspomniane, że wystarczyło zwrócić się do ochrony przy wejściu z takim problemem i dostawało się opaskę, na którą można było przekraczać bramy wejściowe dowolną ilość razy. Organizatorzy naprawdę nie robili pod górkę i można było spokojnie się przemieszczać, pomiędzy terenem pokazów i okolicą, mając zwykły bilet, co sprawdziłem osobiście.
    Tomek Z and Kazor like this.

  6. #146

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Było wyznaczone oddzielne wyjście obok wejść gdzie ochrona pytała czy wychodzący będą wracać i tym dawali opaski

  7. #147

    Dołączył
    Jun 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    Tak to jest jak do komentowania imprezy lotniczej biorą wodzirejów z manieczek
    Zawsze mam takie wrażenie, prawie zawsze...
    "Fajnie że Państwo wpadli, to jedyna taka impreza...bla bla..." powtarzane xd razy, zamiast odrobić pracę domową i powiedzieć coś o samolocie/ekipie/pokazie.
    Ile płacą takiemu gościowi dniówki, 200?
    To by było i tak za dużo, zrobiłbym to lepiej...

    NO NIE!!!
    Nawet jak się gada z dziećmi o samolotach, da się to zrobić lepiej niż będąc kolejnym prezenterem Radia bZdET...
    Nie wiem czy byłeś pierwszy raz w Lesznie ale komentującym był Radek Brzózka. Komentował większość pokazów jakie odbyłysie w Lesznie. Na początku robił to Tadeusz Sznuk. Radek robi to wg mnie bardzo dobrze. Łączy swoją wiedzę techniczną w połączeniu z przekazem dla ludzi nie mających pojęcia o lotnictwie. Nie wiem czy byłeś na całym pokazie ale przecież Radek opowiadał i o samolotach i o grupach. Choćby o Czeskich Red Bullach czy Lim-2, Bronco, Bo-105. Gość ma spora więdzę bo sam jest pilotem i dziennikarzem z wiedzą techniczną. Oglądnij odcinek Jak to działa pt. Śmigłowiec.
    Tomek Z likes this.

  8. #148

    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Opolskie

    Domyślnie

    Od blisko 20 lat jeżdżę na pokazy i zawsze jest ktoś, komu się coś nie podoba, tak zostanie na wieki, ale w tej beznadzieji jaka ma miejsce od 2020 roku pod względem imprez o tematyce lotniczej w Polsce, Antidotum zostawia daleko w krzakach pozostałe pokazy i nie chce tu nikogo obrazić, będąc w ubiegłym roku w Lesznie i w Gdyni, Leszno odrobiło lekcje i się rozwija, Gdynia się zwinęła, dlatego każdy organizator, który podejmuje się tworzenia pokazów lotniczych zasługuje na uznanie, ale Leszno naprawdę robi to bardzo solidnie i bezpiecznie.

  9. #149
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sampler Zobacz posta
    Gość ma spora więdzę bo sam jest pilotem i dziennikarzem z wiedzą techniczną
    Tak, wiem, czytałem, słyszałem, nadal uważam że z 1/3 komentarza jest na poziomie wodolejstwa i radia bzdet.
    Zakład że dla dzieci sam bym to lepiej poprowadził?

    Cytat Zamieszczone przez Tomek Z Zobacz posta
    bezpiecznie
    Hłe hłe, Czepieli się ULC nie czepia


    I nie, nie sypię piachu w rozpędzone tryby...jestem pełen szacunku za dobrą robotę, ale uważam, że komentarz to może jest dobry jeśli był na spontanie, a nie czymś, przed czym odrabia się pracę domową.
    Ostatnio edytowane przez Kazor ; 26-06-2022 o 23:19

  10. #150

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Czas na małe podsumowanie imprezy z mojej strony. Świetnie spędziłem oba dni, wśród publiczności, pogoda dopisała, chociaż sobota (szczególnie przed rozpoczęciem części lotnej) była ciężka pod względem temperatury.
    Taka moja ogólna konkluzja, że to super, że impreza się rozwija, ale mam wrażenie, że już teraz osiągnęła swój maksymalny rozmiar w kwestii liczby publiczności. Pokazy znacznie się rozrosły, w porównaniu do poprzednich edycji, i fajnie żeby mogły zachować swój niepowtarzalny charakter imprezy na trawiastym lotnisku aeroklubowym. Logistycznie przy danej infrastrukturze i takiej liczbie aut, problemów nie da się uniknąć. Może większa liczba dedykowanych pociągów/oddalenie parkingów od lotniska zmieniłoby sytuację? Osobiście udało mi się w oba dni dojechać na teren pokazów autobusem, ale po imprezie nie udało mi się trafić na autobus ani razu i wracałem na dworzec piechotą. Pociąg KW kursował punktualnie.
    W kwestii samej aranżacji lotniskowej infrastruktury, to widoczny progres w stosunku do ubiegłego roku. Stojanka rozsądnie cofnięta za publiczność, żeby nie zasłaniała widoku na pas, plus kto miał ochotę popatrzeć z bliska, taką możliwość w wyznaczonych godzinach miał. Jedyną wadę jaką w tym zakresie, którą uważam za konieczną do poprawy to umiejscowienie głośników. Będę to powtarzał jak mantrę, ale one zawsze na jakiejkolwiek imprezie lotniczej powinny być schowane ZA linię barierek, nie rozumiem, czemu były postawione przed. Nie było to tak skandaliczne ustawienie jak ma to miejsce w Gdyni, ale naprawdę przeniesienie ich kilka metrów w tył na pewno podziałało by na plus. Można by też raz na jakiś czas zwilżyć wodą drogę techniczną/kołowania bo przy tej suchości kurzyło się niemiłosiernie.
    Jeśli chodzi o komentarz Radka Brzózki to uważam jego komentarz/konferansjerkę za udaną. Tak, sporo było pomyłek/niedopowiedzeń, tak kilka razy odczułem lekkie zażenowanie po jego tekstach... ale ma przyjemny ton głosu i rozbawił kilkunastokrotnie ludzi żartami sytuacyjnymi itp więc na pewno ogółowi publiki się podobał. Widzę z zakresu lotnictwa lekkiego ma, mam wrażenie, że jego ironiczny komentarz po odpaleniu flar przez Herca w piątek, doprowadził do zmiany sekwencji ich odpalania w sobotę, i wyszło dużo bardziej efektownie. Mam wrażenie, że poza błędami merytorycznymi, których nie uniknął, to krytyka spada na niego głownie dlatego, że jest znany z mediów i ma wizerunek taki jak ma.
    Teraz pokrótce o części lotniczej : na wielki plus formacje zaimprowizowane na potrzeby imprezy tj. Bo-105 plus Aerosparks oraz Cobra + Bronco.
    Bryza & Hercules - w oba dni najlepszy slot światło-słoneczny i udanie to wykorzystali. Operowanie Bryzy z trawy robi wrażenie, a i Herc zrobił kilka fotogenicznych przelotów.
    F-16 Tiger Demo Team, wiązanka jest jaka jest ale szczególnie w niedzielę na dwumiejscowej maszynie, wyszło naprawdę przyzwoicie, do tego sporo flar. Mogło się podobać.
    Eurofigher niemiecki wiązankę ma słabą, i to wiedziałem przed pokazami, natomiast pokaz jest "łatwy" do współpracy fotograficzno/filmowej, odejścia na dopalaczu wyglądały jak powinny, dobra oprawa muzyczna. Rzadko pokazują się na pokazach więc fun z zobaczenie i tak jest spory. Do tego miał jedno z najlepszych okienek świetlnych.
    PC-9, tutaj dla odmiany wiązanka jest świetna, dużo na ujemnym przeciążeniu, trudna technicznie i wymagająca...ale również do oglądania dla publiki. Najciekawsze rzeczy (tj. ślizg na ogon, korkociąg, ranwers) są wykonywane na szczycie pionów, których w pokazie ma dużo, a przy takim ułożeniu słońca to mało kto miał okazję/ochotę to pooglądać, a szkoda bo zdecydowanie warto było.
    Super Puma - wiązanka taka jak rok temu, troszkę zmian w sekwencji odpalania flar, całość w tych warunkach robiła świetnie wrażenie.
    W-3 Sokół - klasyka pokazów CSAR/SAR, zawsze miło się ogląda.
    Mi-17 - duże zaskoczenie, świetnie się zaprezentował, szczególnie w niskich przelotach, z łopatami wirnika może metr nad ziemią.
    Bo-105 - widziałem w tej aranżacji pierwszy raz i spoko. Szczególnie nocna część z pirotechniką mogła się podobać.
    Cobra - liczyłem na nieco bardziej rozbudowaną wiązankę, ale śmigłowiec sam z siebie wygląda świetnie, do tego miał okazję pozować na tle wybuchów a la Vietnam.
    OV-10 Bronco - mój faworyt. W oba dni pokaz miał dzienny i nocny. Wiązanka bardzo przyjemna do oglądania, może zaskakiwać zwrotnością. Pokaz nocny prostszy, ale światła i pirotechnika robią swoje.
    L-29 Delfin - OM-FLP ma ładne cywilne malowanie, ale jeśli chodzi o wiązankę to niestety lekkie rozczarowanie bo gorsza niż rok temu (ta sama ekipa była na OM-SLK) - zabrakło ranwersu oraz ćwierć pętli na ujemnym przeciążeniu, dodatkowego low pasika. Oczywiście operowanie odrzutowca z trawy robi wrażenie, mimo że widziałem już to rok temu. Mam nadzieję, że za rok też będą.
    Lim-2 - niestety z przeciążeniami z którymi mogą operować lub operują tym samolotem, ciężko jest stworzyć wiązankę, która zmieści się w sensownym pokazowym boxie, więc prezentacje to w zasadzie pojedyncze przeloty z manewrami i potem stosunkowo długie odejścia (w porównaniu do np. L-29).
    The Flying Bulls Aerobatics Team - fajna wiązanka pełna wymagających technicznie manewrów, ale mam wrażenie, że momentami można by podkręcić dynamikę bo pokaz jest dosyć długi i może momentami się wydawać nieco rozwleczony.
    Cessna 337 - bardzo przyjemna prezentacja. Samolot jest nietypowy, a w sumie nie często pokazywany.
    Trojan - nowej maszynie brakuje tych niezwykłych dymów, niemniej osobiście wolę to aktualne malowanie.
    Corsair - szkoda, że tylko w piątek. Po anulowaniu się na samej końcówce sporej liczby wardbirdów, przydałby się jeszcze jeden.
    Z pomniejszych rzeczy wyróżniłbym fajny pokaz gaszenia pożaru Antka, pokaz tego odrzutowego modelu Tomahawk Futura Luca Baumanna oraz Carbon Cuba Czapieli.
    Nocna cześć nie będę się rozpisywał, bo aż tak mnie to nie grzeje, a i zestaw bardzo podobny do tego co było rok temu, starczy napisać było ok.

    Generalnie nawet mimo anulowania się na ostatnią chwilę kilku mocnych punktów, line-up i tak był bardzo silny. Niestety to, że wszystkie anulacje były z grubsza z tej samej kategorii wardbirdów, troszkę ich brakowało. No może jeszcze jakiś akrobacyjny samolot by się przydał (nawet niekoniecznie klasy Kielaka).
    Maciey likes this.

  11. #151
    Awatar briest

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez P4blo Zobacz posta
    Jedyną wadę jaką w tym zakresie, którą uważam za konieczną do poprawy to umiejscowienie głośników. Będę to powtarzał jak mantrę, ale one zawsze na jakiejkolwiek imprezie lotniczej powinny być schowane ZA linię barierek, nie rozumiem, czemu były postawione przed. Nie było to tak skandaliczne ustawienie jak ma to miejsce w Gdyni, ale naprawdę przeniesienie ich kilka metrów w tył na pewno podziałało by na plus
    Tak, po stokroć tak. Głośniki wśród publiczności nie zasłaniają widoku, a i można je nieco ciszej ustawić, bo nie muszą przekrzyczeć przez całą głębokość strefy dla publiczności.

    No i stawiam wniosek o zmianę terminu, naprawdę najlepiej wspominam 2020, temperatury nie zagrażające życiu i piękne bogate niebo końca lata.
    lukaszjb likes this.
    bo bliskość ziemi gwałtowną posuchę na rozum rzuca, jak i na rzeżuchę

  12. #152
    Awatar briest

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    A, żeby nie było, że tylko krytykuję: wyjazd, głośniki i upał to moje jedyne zastrzeżenia, poza tym doskonale. W końcu nieprzypadkowo jeżdżę rok w rok i nie zamierzam przestać
    Tomek Z likes this.
    bo bliskość ziemi gwałtowną posuchę na rozum rzuca, jak i na rzeżuchę

  13. #153

    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Opolskie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    Tak, wiem, czytałem, słyszałem, nadal uważam że z 1/3 komentarza jest na poziomie wodolejstwa i radia bzdet.
    Zakład że dla dzieci sam bym to lepiej poprowadził?



    Hłe hłe, Czepieli się ULC nie czepia


    I nie, nie sypię piachu w rozpędzone tryby...jestem pełen szacunku za dobrą robotę, ale uważam, że komentarz to może jest dobry jeśli był na spontanie, a nie czymś, przed czym odrabia się pracę domową.
    Byłem akurat bardzo blisko stanowiska ULC, całe pokazy się nie czepiali, a przeloty i kołowania śmigieł...., komentarza przez 10 godzin nie słyszałem, ale pokazów w powietrzu nie zapomnę.
    Kazor likes this.

  14. #154

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez briest Zobacz posta
    No i stawiam wniosek o zmianę terminu, naprawdę najlepiej wspominam 2020, temperatury nie zagrażające życiu i piękne bogate niebo końca lata.
    A ja pozwolę się nie zgodzić. Obecny termin jest bardzo dobry, pozwala cieszyć się najdłuższymi dniami w roku co przekłada się na niepowtarzalne warunki oświetleniowe no i w tej dacie nie ma nigdzie w pobliżu konkurencyjnych pokazów. Część lotna zaczyna się stosunkowo późno, więc najgorsze momenty spokojnie można przeczekać na kocyku pod parasolem. Przestawienie imprezy na końcówkę sierpnia lub napchany pokazami wrzesień to moim zdaniem śmierć dla imprezy. Rok 2020 był po prostu wyjątkowy, bo wtedy nie było nic, więc dowolnie można było żonglować terminami.

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •