Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar sebah

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    AMS/EHAM

    Domyślnie Chipmeet 2010 Zoersel Belgia


    Polecamy

    Witam

    Zapraszam do obejrzenia paru zdjec z mojej wycieczki do Zoersel
    Pare slow odnosnie samego eventu
    Zaczne od samego dojazdu. Sam dojazd do tego miasta byl bez problemu. Nawigacja czasem sie przydawala ( glownie w samym miescie ), niestety samego lotniska i ulic ktore znajduja sie przy nim nie bylo na moich mapach Lotnisko znajdowalo sie w samych lasach. Niektore drogi byly pozamykane i osoby ktore mialy przyjemnosci czesciej bywac na tym lotnisku nie wiedzialy jak tam dojechac. Jadac glowna droga przy ktorej mialo znajdowac sie lotnisko ( podobno mozna je z latwoscia zobaczyc )przejezdzalem obok niego z 4 razy. Dopiero po rozmowie z Belgiem dojechalem bocznymi drozkami na parking. Pierwsze wrazenie to ''kemping'' Super atmosferwa, duzo zroznicowanej masci samolotow, spory parking, bufet, miejsce do zaparkowania samochodo i rozstawienia przyczep kempingowych/namiotow/kamperow. Toalety ( bezplatne ) czysciutkie, nie smierdzace ( w nocy troszke smierdzialo ) Mozna bylo bez problemu umyc. Przyjemni i bardzo mili ludzie. Odplatnie 8 euro ( 6 euro wstep na teren lotniska i 2 euro kamizelka ) nie pamietam dokladnie ) dostawalo sie cos na podobe spotters packa i kamizelke ( po oddaniu kamizelki, dostawalo sie spowrotem 2 euro ). Na lotnisku moznabylo chodzic wszedzie gdzie sie dalo, dotykac samolotow, rozmawiac z pilotami, wsiadac do samolotow ( jak poprosilem i trafilo sie ze wlsciciel/pilot byl w podlizu i pozwolil ). Za dnia juz od 09.00 zawsze cos bylo w powietrzu. To czego nie zapomne to wielokrotne low passy oraz przeloty MD-900 i MD-520 Belgijskiej policji. Naprawde piekne helikoptery. Wieczorem pokaz jedynego latajacego Bronco w europie ( odrestaurowany a wygladal jaby lego co wyszedl z fabryki :P ) przy zachodzacym sloncu zapieral dech w piersiach. Co ja sie bede rozpisywal, mysle ze oddam Wam ta otmosfere pokazujac zdjecia.

    1. Pierwszy tak niski low pass ktory widzialem w zyciu.



    2. Piekny Pitss, poprostu cudowna maszyna



    3. Pilot tez czlowiek, pomachaj a odwdzieczy sie tym samym



    4. MD-900 piekna, olbrzymia maszyna wypchana nowinkami technicznymi po uszy.



    5. Extra jak to Extra jest Extra



    6. MD-520 mniejszy brat MD-900 ( jedno z moich ulobionych zdjec z tym pokazow )



    7. Pieknie pomalowany Pilatus PC-9



    8. Wczesniej wspominany Bronco



    9. Braciszki MD-900 i MD-520



    10. Jeszcze tak blisko lecacego helikoptera to nigdy nie stalem. Niezapomniane wrazenia.



    11. Piekne duo



    12. YAK - 18



    13. Chipmunk o ~01.00



    14. Texan T-6 o poranku



    15. Focke Wulf ( jaki model nie wiem )



    16. ''Kaczka''



    17. Skywan



    18. Cessna ( cudowny dzwiek )





    Mam nadzieje ze zdjecia i ''mala relacja'' spodobala Wam sie. Jesli macie jakies pytanie to pytajcie a ja postaram sie na nie odpowiedziec. Na wiecej zdjec w rozdzielczosci ( 1280 ) zapraszam do mojej galerii na Flickr: Galerie de hincasebastian.

    Chcialbym przy okazjii serdecznie pozdrowic naszego forumowego kolege Muflona. Bylo mi bardzo milo Ciebie poznac.

    Pozdrawiam
    Sebah

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Świetne zdjęcia.

    Cytat Zamieszczone przez sebah Zobacz posta
    Jeszcze tak blisko lecacego helikoptera to nigdy nie stalem.
    Ja stałem kiedyś około 20m od startującego Mi-8, podmuch był taki, że mało mnie nie przewróciło (wideo: YouTube - Start śmigłowca Mi-8T Sandomierz 23.05.2010 )
    "Jeśli latanie byłoby językiem, szybownictwo byłoby poezją"

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPNT/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sebah Zobacz posta
    3. Pilot tez czlowiek, pomachaj a odwdzieczy sie tym samym
    Czyli prawda oczywista dla Węgrów a zarazem niepojęta dla Anglików...
    [*]C-295M ,,019"[*] ppłk rez. mgr inż. pil. Lech Marchelewski, inż. pil. Piotr Banachowicz[*]C-172 ,,SP-ZAP"[*]płk pil. Alaksandr Marficki, płk pil. Alaksandr Żuraulewicz[*]Tu-154M ,,101"[*]mgr inż. pil. Stanisław Jurewicz[*]mgr inż. pil. Tadeusz Świst[*]

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jasiek Zobacz posta
    Czyli prawda oczywista dla Węgrów a zarazem niepojęta dla Anglików...
    Dlaczego tak uważasz?
    Piloci z Red Arrows na Air Show Radom 2009 machali do publiczności w przeciwieństwie (z całym szacunkiem) do pilotów z Biało-czerwonych Iskier
    "Jeśli latanie byłoby językiem, szybownictwo byłoby poezją"

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPNT/EPRZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Miałem na myśli publiczność, konkretnie publiczność z RIAT (doświadczenia z odlotów 2008). W promieniu 200m nie widziałem nikogo oprócz nas kto machałby pilotom, dopiero gdy wychodziliśmy ok. 15.00 (samolot nam odlatywał) i obserwując nas i pilotów odkryli że ci drudzy jednak czasem odmachują i się im humor poprawia, kilka (dosłownie) osób zaczęło też nieśmiało poruszać rękami (wcześniej najpierw patrzyli na nas jak na idiotów, a potem przez 30 min analizowali dziwne zjawisko zwane ,,odmachaniem").
    A tak poza tym to zajmowanie tyle miejsca przy barierce ile się da, nawet jeśli się tyle nie potrzebuje, zastawianie krzesełkami, torbami i czym się da... Ogólnie niezbyt ciepło wspominam angielską publiczność...
    A piloci Iskier odmachiwali, przynajmniej nam
    [*]C-295M ,,019"[*] ppłk rez. mgr inż. pil. Lech Marchelewski, inż. pil. Piotr Banachowicz[*]C-172 ,,SP-ZAP"[*]płk pil. Alaksandr Marficki, płk pil. Alaksandr Żuraulewicz[*]Tu-154M ,,101"[*]mgr inż. pil. Stanisław Jurewicz[*]mgr inż. pil. Tadeusz Świst[*]

LinkBacks (?)

  1. 25-05-2012, 11:26

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •