Latały SH-2G i Anakonda, ale niestety zdjęcia z pokazów w locie wyszły mi tak raczej średnio, więc podzielę się tylko tymi ze statyki. Skądinąd, bardzo przyjemnej, bo większość maszyn była otwarta.
Samolot i właściciel
PZL-Swidnik W-3T Sokol
Poland - NavyLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 0304 / 310304Autor
Łukasz Golowanow
Samolot i właściciel
PZL-Mielec M-28-05 Bryza
Poland - NavyLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 0405 / 1AJ004-05Autor
Łukasz Golowanow
Samolot i właściciel
Mil Mi-14PL Haze
Poland - NavyLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 1001 / A1001Autor
Łukasz Golowanow
Samolot i właściciel
PZL-Mielec M-28B1TD Bryza
Poland - NavyLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 1118 / AJG002-02Autor
Łukasz Golowanow
Samolot i właściciel
PZL-Mielec M-28B1TD Bryza
Poland - NavyLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 1118 / AJG002-02Autor
Łukasz Golowanow
Samolot i właściciel
Lockheed C-130E Hercules
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Gdynia - Babie Doly ( EPOK)Data /REG / CN
06.09.2013 / 1501 / 382-4428Autor
Łukasz Golowanow
Swoją drogą, teraz zobaczyłem, że z rozpędu źle opisałem jedno zdjęcie. Maszyna opisana jako 1118 to w istocie 0810. Czym prędzej to zgłaszam. Ale zdjęcie kokpitu jest naprawdę z 1118.
Zakładki