Jedna z ciekawszych imprez na zakończenie sezonu jak i ostatnich okazji do złapania XH558 w locie. Pokazy odbyły się w dawnej bazie RAF Church Fenton, obecnie jest to Leeds East Airport. Pogoda dopisała całkowicie tego dnia. Wejściówka kosztowała 20 funtów, a program 4 funty. Maszyny biorące udział w pokazach to głównie same warbirdy co bardzo mnie ucieszyło. Miejsca dla publiczności zlokalizowane dość blisko skrzyżowania pasów startowych jak i sama oś pokazów. Niespodzianką był wspólny pokaz Spitfire G-MKVB i Hurricane G-HURI. Ten pierwszy w barwach dywizjonu 317 a drugi obecnie lata w malowaniu dywizjonu 303. Z komentarza wynikało, że miło znów zobaczyć BM597 w Church Fenton. W latach 1960-1989 samolot ten stał w bazie jako pomnik. Drugim polskim akcentem był MiG-15 UTI, a w prawdzie SB Lim-2 należący do Norwegian Air Force Historical Squadron. Gwiazdą pokazów był niewątpliwie Avro Vulcan. Wykonał wspólne przeloty z Gnat Display Team z czego jeden w formacji missing man dla upamiętnienia jednego z pilotów tego zespołu. Kevin Whyman zginął podczas CarFest w Cheshire na początku sierpnia. Po tym nastąpił solowy pokaz Vulcana. Było nisko i głośno. Szkoda, że to ostatni sezon lotny tej wspaniałej maszyny. Jak to głosił napis w namiocie ekipy "Don't cry because it's over, smile because it happened". Z minusów całej imprezy to brak jakiejkolwiek mapy organizacyjnej przed pokazami, a jedynie ta w programie do kupienia jak i brak rozpiski godzinowej. To było podane przez komentatora w trakcie pokazów. Wyjazd z parkingu trwał półtorej godziny... Data przyszłorocznej edycji jest już ustalona i jest to 2-3 lipiec. W zapowiedziach Red Arrows, CH-47, B-1B Lancer , Patrouille de France, F/A-18.