Forum »   Powstanie CPL - Centralny Port Lotniczy        Połączenia »   Ryanair ogłosił loty na Ukrainę   

Strona 2 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 578
Like Tree13Likes

Wątek: Wspolne wyjazdy na pokazy.

  1. #21
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy ktoś się wybiera samochodem do Kecskemet w tym roku i przypadkiem ma jakieś wolne miejsce???
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #22
    Awatar heavy1123

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ja też bym się z chęcią zabrał (tylko potrzebuję dwa miejsca, bo dla mnie i taty)

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPNT/EPRZ

    Domyślnie

    Frik, spójrz proszę 3 posty wyżej...

    A w ogóle, to nawet nie prawdopodobnie, ale na 99%.

    Informacje ogólne:
    1 miejsce, Pojazd to Opel Corsa więc proszę nie oczekiwać jakichś ekstra wygód w stylu minibarku, tv, klimatyzacji, podgrzewanych siedzeń z masażem itp. wyjazd z Nowego Targu 15 Sierpnia rano (7.00-9.30), dorzutka do paliwa w ilości 1/3 ceny łącznie spalonego paliwa w obie strony. Podróż może trochę potrwać ponieważ jak zwykle będziemy się starać spalić cennego materiału możliwie jak najmniej co oznacza jazdę z niezbyt zawrotnymi prędkościami tam gdzie to tylko możliwe (na autostradzie wyjścia już raczej nie ma). Z drugiej strony, to także zaleta w postaci niższych kosztów (zwłaszcza że autko wiele nie pali). Przestrzeń bagażowa - do ustalenia (ale uprzedzam że bagażnik ekstra obfity też nie jest). Nocleg nie zawarty w ofercie

    w celu uzyskania większej ilości informacji proszę o kontakt na gg.

    P.S. Jako że czasu do Airshow zostało sporo, wiele się jeszcze może pozmieniać, zwłaszcza godziny wyjazdu (chociaż dzień raczej nie).

    P.S.2 Frik, a dociułałbys się jakoś do EPNT? bo z Warszawy to cię raczej nie zabierzemy :P
    [*]C-295M ,,019"[*] ppłk rez. mgr inż. pil. Lech Marchelewski, inż. pil. Piotr Banachowicz[*]C-172 ,,SP-ZAP"[*]płk pil. Alaksandr Marficki, płk pil. Alaksandr Żuraulewicz[*]Tu-154M ,,101"[*]mgr inż. pil. Stanisław Jurewicz[*]mgr inż. pil. Tadeusz Świst[*]

  4. #24
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jasiek
    Frik, a dociułałbys się jakoś do EPNT? bo z Warszawy to cię raczej nie zabierzemy :P
    W razie czego tak, ale w lipcu jakoś się wyjaśni czy jedziemy naszą ekipą, czy szukam kogoś kto mnie przygarnie .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #25
    Awatar grzegorzz4

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie 6-7 września - Czechy - Brno-Turany

    Witam serdecznie,potrzebuje dużo informacji na temat" 6-7 września - Czechy - Brno-Turany",najlepiej jak ktoś był np.jak jest z noclegami,czy da sie załatwić coś przy lotnisku (może namiocik u zaprzyjaźnionego pepika ),ogólnie wszystko mnie interesuje o tych pokazach,pozdrawiam

  6. #26
    Awatar Piotrek_EPKK

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Re: 6-7 września - Czechy - Brno-Turany

    Cytat Zamieszczone przez grzegorzz4
    Witam serdecznie,potrzebuje dużo informacji na temat" 6-7 września - Czechy - Brno-Turany",najlepiej jak ktoś był np.jak jest z noclegami,czy da sie załatwić coś przy lotnisku (może namiocik u zaprzyjaźnionego pepika ),ogólnie wszystko mnie interesuje o tych pokazach,pozdrawiam
    Weteran tej akcji podpowaida Pokazy polecam, gratka zwłaszcza dla miłośników wojska (do których ja się zaliczam ). Organizacja dobra, ogólnie cały teren pokazów jest rozwiązany bardzo dobrze. Kolejki do kas z tego co widziałem duże, ale sprawnie obsługiwane. Co do spania to mam namiary na dobre, niedrogie noclegi w Brnie (około 5km od lotniska) ja zawsze z nich korzystam Nie orientuje się czy są pola namiotowe, bo takowych nie zauważyłem. Polecam na miejscu zjawić się około 08-09 i pooglądać statykę bez zbędnego tłumu (wtedy jest jeszcze luźno). Pokaz w powietrzu tradycyjnie zaczyna się od 11 i z małą przerwą trwa do 17. Po tej godzinie tłum maleje i można skusić się na jakieś jedzonko Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało
    Pozdrawiam
    Piotrek

  7. #27
    Awatar cydejkom

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPBP

    Domyślnie

    Ktoś może jedzie ze wschodniej polski do Krakowa na piknik?? konkretnie z Białej podlaskiej
    :/

  8. #28

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    witam witam,
    szukalem w googlach "duxford airshow" i znalazlem to forum, nie powiem, bardzo ciekawe

    ale do rzeczy. Jestem w Lonydynie, szukam transportu(oczywiscie dorzucam sie do kosztow :P ), albo osoby ktora bedzie tak jak ja zapewne jechala pociagiem autobusem z Londynu. Najprosciej lapac mnie na pw,mailu, gg:3971640, skype: p4v3u__. Jestem w wiekszosci czasu niewidoczny. I mam nadzieje zorganizujemy sie w pare osob

  9. #29
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Farnborough - wybiera sie ktos? Ja mam akredytacje, moze tez sa takie osoby na forum, ktore beda sluzbowo?

  10. #30

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ja sluzbowo, ale niestety, o Farnborough dowiedzialem sie wczoraj
    a akredytacji juz nie daja.
    ale mam na Evening Ai rDisplay, 19. lipca , wybiera sie ktos?

  11. #31

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Zagłębie Dąbrowskie

    Domyślnie

    Niestety , z przykrością odwołuję wyjazd na AXALP-(dotyczy moich postów z 8 maja i z 1 czerwca)

  12. #32

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Sobota -Shuttleworth - jedzie ktos z Londynu?
    Niedziela - Farnorough - jedzie ktos z Londynu?
    ja szukam transportu, pewnie bede jechal national rail, jakby ktos podobnie, dajcie znac, w kupie razniej

  13. #33
    Awatar walter

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jadę do Mińska 30 sierpnia na festyn lotniczy z Krakowa. Jeśli jest ktoś chętny chętnie zabiorę, zawsze lepiej w kilka osób

  14. #34
    Awatar Kamil1231

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Radom/Chełm

    Domyślnie

    Przez Radom
    Bo chyba innaczej będzie ciężko

  15. #35
    Awatar walter

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Mogę Cię zabrac z Radomia, napisz na priva jak będziesz zdecydowany o dogadamy się

  16. #36

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Piotrek_EPKK możesz podać namiar na ten nocleg w Brnie?
    Wybierasz się w tym roku?

  17. #37
    Awatar Kamil1231

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Radom/Chełm

    Domyślnie

    Czy ktoś z Radomia wybiera się do Mińska, albo czy ktoś przejeżdżający przez Radom ma wolną miejscówke

    Prosił bym o kontakt na PW jak ktoś był by chętny.

  18. #38
    Awatar allcon

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Mietków/Wrocław

    Domyślnie

    Jedzie ktoś do Brna z okolic Wrocławia? Mam transport i 2 wolne miejsca a potrzebuje przewodnika. Jeśli ktoś chętny to proszę o info na PW lub gg. pozdr
    pssssssyt...

  19. #39

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie Wspolny wyjazd na pokazy

    Wybieram sie z Jaroslawia na pokazy do Piestan a tydzien wczesniej do Goraszki. Mam dwa wolne miejsca. Jesli beda chetni, prosze o info na GG.

  20. #40

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Elbląg

    Domyślnie Florennes, Volkel - wspolny wyjazd


    Polecamy

    Wybieram sie do Flrennes oraz Volkel. Sa dwa wolne miejsca. Chetnych na wyjazd prosze o kontakt na gg.

Strona 2 z 29 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 12 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •