Jutrzejsze odloty potwierdzone - oby nie tak jak dzisiaj
Nie odejdą - o 15:30 LT c-130 zawrócił z pasa na stojankę, Hawki polecą jutro (najprawdopodobniej). Obecnie w LKMT stoją 2xC-130 w piaskowym malowaniu (472 i 1623). 2 francuskie Herce poleciały: jeden rano, jeden po południu.
FOTO > http://www.zicher.net | RADAR > http://www.radar.zicher.net | ACARS > http://www.acars.zicher.net
Jutrzejsze odloty potwierdzone - oby nie tak jak dzisiaj
FOTO > http://www.zicher.net | RADAR > http://www.radar.zicher.net | ACARS > http://www.acars.zicher.net
FOTO > http://www.zicher.net | RADAR > http://www.radar.zicher.net | ACARS > http://www.acars.zicher.net
Jak dla mnie - świetny pokaz EF (niestety jak się okazało - ostatni jaki widziałem w wykonaniu tego pilota ), doskonały choć krótki pokaz słowackiego Airbusa z Migiem - zwłaszcza świetne odejście Vip-a w lewo nad publiczność. Dzięki również za bardzo fajny pokaz Angello
Co do statyki - jak zawsze na plus, zwłaszcza, że ludzi nieco mniej niż w poprzednich latach. I jak zawsze wokół samolotów znacznie "czyściej" niż w Radomiu (brak "krewnych i znajomych królika" przesiadujących przy stoliku przy samym samolocie), a i pojazdy wojskowe w większości fajnie udostępnione - do tego np. niemiecki Leopard odpalający co jakiś czas silnik i robiący solidne "zadymienie".
Jeżeli chodzi o pokazy na płycie - po raz kolejny się potwierdza, że chcąc je oglądać, to najlepiej robić to właśnie na live stream lub przychodząc bardzo wczas i okupując najlepsze miejsce. Niestety brak tam jakiejkolwiek "trybuny" powoduje, że miejsca z którego dobrze widać akcję jest mało, a tłok sprawia, że do bramek trzeba się przepychać, a i o dobre kadry jest ciężko.
Jeżeli chodzi o parkowanie - my dojechaliśmy do Petrvaldik przed 9 rano - bez jakichkolwiek korków po drodze, parking przy remizie był już zapełniony w 100%, również dwa kolejne parkingi w stronę centrum wioski były pełne, dopiero na tym za sklepem znalazło się miejsce. Koszt parkowania 70 koron.
Hey, takie głupie pytanie mi się nasunęło po latach. Czemu zawsze na stojankach mysliwce są za barierkami a np.transportowe lub inne maszyny można czasem pooglądać z każdej strony włącznie z środkiem.
Yyyyy z tego co pamietam w tym roku wszystko było za barierkami. No a co do tego czemu mysliwce za barierkami to wydaje mi sie ze jakbyś miał Ferrari i TIRa do pokazania publice to Ferrari byś jednak wolał zabezpieczyć przed łapami Januszy awiacji
W B1B oraz B52 dało się "wejść" pod luki bombowe, ale rzeczywiście, raczej dostęp się zagradza niż otwiera.
Co nie zmienia faktu, że w Berlinie w 2014 roku myśliwce były odgrodzone, ale przez całą resztę dało się "przejść" (śmigłowce, transportowce itp.)
Zakładki