Nadszedł ten czas aby wybrać się po raz pierwszy na RIAT. I tu rodzi się pytanie, czy i jakie bilety warto kupić?
Jeśli są jakieś inne godne polecenia alternatywy to proszę o podpowiedź.
Ruszyła sprzedaż biletów:
https://www.airtattoo.com/airshow/visiting/airshow-tickets
Ostatnio edytowane przez frik ; 20-03-2020 o 14:17 Powód: odwolanie
Nadszedł ten czas aby wybrać się po raz pierwszy na RIAT. I tu rodzi się pytanie, czy i jakie bilety warto kupić?
Jeśli są jakieś inne godne polecenia alternatywy to proszę o podpowiedź.
1. Warto kupić, zwłaszcza jeśli jeszcze nigdy nie byłeś. Co prawda ceny są z kosmosu, więc przygotuj się na duże wydatki i na tłumy ludzi. Na plus to brak uczucia niedosytu, a za to często przesyt. 3 lata temu były chyba ze 3 różne F-16 i 4 różne Eurofightery w programie. Wszystko w dynamice....
2. Piątek + sobota. W niedziele jest już bardzo dużo rodzin z dziećmi, co nie koniecznie pomaga w odbiorze widowiska. Aczkolwiek w sobote też jest ciężko. Szczególnie jak pyskata Brytyjka ze złamaną nogą rozstawi się na kocyku pod barierką
3. Ewentualnie w niedziele ustawić się pod płotem, tzn. na campingu, który oferuje park & view. Cena od osoby Ł5, a od samochodu Ł15. Byłem na Lake End i było ok. Totterdown też jest spoko.
4. Jeśli chodzi o camping to polecam Townsend Farm. Przetestowałem 2 lata temu i było bardzo fajnie. Czytałem natomiast bardzo negatywne opinie o oficjalnym campingu RIAT.
5. Jest jeszcze opcja dokupienia miejscówki na trybunie. To dodatkowe Ł25-30, ale za to jest miejsce do siedzenia, lepszy widok, osobne kibelki i budy z jedzeniem. Poza tym wokół sami spotterzy.
A306, A313, A318, A319, A320, A20N, A321, A330 (23), A343, A359, A388, AT72, B712, B737 (23478), B757 (23), B763, B777 (2W), B787 (89), CRJ7, CRJ9, CRJK, DHC3, DHC8, ER4, E70, E75, E90, E95, F50, F70, PZL104, RJ85
Będę na miejscu od czwartku do poniedziałku. Jeśli chodzi o nocleg i dojazd to mam już klepnięty samochód oraz hotel.
Chodzi tylko o same bilety i ewentualne inne miejscówki do robienia zdjęć
Ok, czyli na teren pokazów warto wybrać się piątek + sobota i do tego dokupić miejsce na trybunie czyli bilety "Viewing Village"
Natomiast niedzielę sobie odpuszczę ze względu na tą pyskatą Brytyjkę miejscówkę Totterdown znalazłem natomiast tego Lake End nie mogłem namierzyć
A co powiesz o oficjalnym Park&View na czwartek i niedzielę, warto?
Trybuny i inne Viewing Village bym sobie darował, zamiast tego warto być z samego rana na otwarciu bram i zająć miejscówkę przy taśmach. Jeden dzień na terenie pokazów ma ten problem, że nie ma kiedy iść oglądać statykę, bo ciągle coś ciekawego lata . A na wystawie statycznej też często rarytasy z całego świata stoją.
To był dobry patent kilka lat temu, ale teraz już nie działa. Zaraz pewnie Norbert tu wpadnie, to Ci opisze jak wygladała kolejka z samego rana i jak wpuszczali ludzi. Niechce też mocno namawiać na viewing village, bo normalnego biletu trzeba jeszcze miemało dołożyć.
Nie słyszałem o oficjalnym park & view w niedziele, ale w środe, czwartek i poniedziałek to jest poprostu zamknięty sektor na terenie pokazów u progu pasa. Jeśli chcesz robić czwartek i poniedziałek, to nie musisz się mocno martwić o statyke, bo większość sprzętu i tak złapiesz w te 2 dni i w dodatku w locie.
A306, A313, A318, A319, A320, A20N, A321, A330 (23), A343, A359, A388, AT72, B712, B737 (23478), B757 (23), B763, B777 (2W), B787 (89), CRJ7, CRJ9, CRJK, DHC3, DHC8, ER4, E70, E75, E90, E95, F50, F70, PZL104, RJ85
Viewing Village i tak wychodzi taniej niż FRIAT no i można go wykupić tylko na jeden dzień
Warto zwrócić uwagę, iż po protestach w tym roku, do końca stycznia będą różne ceny biletów - na razie piątek 10 funtów taniej, a niedziela 5 względem soboty.
Wielka Brytania:
+ F-35 (D)
+ P-8A Poseidon (S)
Belgia:
+ F-16 Solo Display (D)
Kupując bilet za 50 funtów,warto dołozyc do trybuny te 25
Ale tak jak pisze Frik. Po dynamice za mało czasu na obejscie statyki.
Szwajcaria:
+ Patrouille Suisse (D)
Niemcy:
+ P-3C Orion (S)
+ Sea Lynx (S)
Zakładki