Uprzejmie proszę o komentarze dotyczące pominionej linii.
Wybieram się niebawem do Tunezji, chciałbym zasięgnąć języka
Z góry dziękuję
Kody linii:
IATA: BJ
ICAO: LBT
Strona linii lotniczej:
http://www.nouvelair.com
Informacje nt foteli:
brak
Informacje nt floty:
http://www.airfleets.net/flottecie/Nouvelair.htm
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:37
Uprzejmie proszę o komentarze dotyczące pominionej linii.
Wybieram się niebawem do Tunezji, chciałbym zasięgnąć języka
Z góry dziękuję
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:36
Leciałem w 2000 roku MD82 z 11 miesięczną córką i żoną - w obie strony bez problemu, lot bardzo przyjemny. Jedzenie podłe, ale to w sumie standard w charterach. Sałatka ze skwaśniałej kukurydzy była wyjątkowo wstrętna. ale jakieś ciepłe miesko itd. To z resztą bardziej sprawa biura podróży. Ja leciałem jeszcze z Ving'iem. Generalnie uważam, że Nouvelair jest zdecydowanie lepszy niż druga charterowa linia tunezyjska jaką leciałem - Khartago.
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Mylisz sie kolego. Moze Nouvelair ma lepsze samoloty, ale jesli chodzi o punktualnosc, to Khartago bije Nouvelaira na głowęZamieszczone przez Witek Z
Kolego! Robisz poważny błąd logiczny i pewnie nawet o tym nie wiesz. Zauważ że moje zdanie zaczyna się od słów: "Generalnie uważam, że..." Twoje Kolego zaczyna się od słów "Mylisz się..." Czy zatem sugerujesz innym Kolegom, że NIE UWAŻAM. Otóż, pragnę z cała stanowczością potwierdzić, że jednak tak UWAŻAM, bez względu na to co w tej sprawie ma do powiedzenia Kolega david82!!!Zamieszczone przez david82
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Leciałem nimi dwa tygodnie temu z Katowic do Monastyru. Lot opóźniony o około 30 minut. W samolocie (TS-INK) mało miejsca na nogi po lewej stronie (fotele A, B, C) choć zdarzały się wyjątki. Po prawej (D, E, F) wydawało mi się, że jest nieco więcej miejsca. Podczas lotu nie podawano żadnego posiłku (tylko odpłatny serwis). W drodze powrotnej (też TS-INK) znów opóźniony o około 20 minut. W Katowicach wylądował o czasie.
Co ciekawe samolot do Monastyru pilotowała kobieta
Dziękuję wszystkim za info.
Odpłatny serwis mnie również wydaje się być przesadą, choć wiedzy dużej nie posiadam; może to i standard...
Gwoli ścisłości: A320?
Tak. Ewentualnie A321.Zamieszczone przez bakero
Niestety tak teraz się robi. Ja miesiąc temu w Futurze Gael też miałem tylko jakieś odpłatne "wyroby kanapko-podobne", a lot był 4 godziny 20 minut z Dublina do ArecifeZamieszczone przez higher
Co tu napisać....
Rozumiem, dziękuję.
Mam jeszcze jedną prośbę: okazało się, że lot jednak z Koral Blue - to już wersja ostateczna. Wiem, że operują jednym A320, z tego co się zorientowałem. Widziałem go na EPWA czas jakiś temu..
Czy macie doświadczenia z pokładu lub ciekawostki o samej linii?
I jeszcze jedno pytanie przy okazji: czy można, znając oznaczenie, sprawdzić wiek samolotu?
Ja ogólnie jestem zadowolony.
Mimo wszystko do Tunezji jak lecieć to Tunisair - linia naprawdę na poziomie (wg mnie).
Niecały rok temu leciałem wyśmiewanymi tutaj liniami Kathargo (tak na marginesie to Kathargo i Nouveleair , to ta sama linia linia tylko w innym opakowaniu, właścicielem obu jest prezydent Tunezji) i było bardzo pozytywnie, jedzenie zjadliwe (jeśli ktoś chce sobie dobrze pojeść to niech idzie do Wierzynka, albo Kampanii Piwnej , albo niech nie narzeka, obsługa miła i uprzejma i komunikatywna (trzeba się było francuskiego uczyć), wylot i przylot punktualnie,(jaki samolot to nie wiem bo się nie znam) w obie strony.
W locie powrotnym o 6 rano było naprawdę dobre śniadanko, a równolegle o tej samej porze wracali nasi znajomi Tunisairem to nie mieli w cenie do żarcia kompletnie nic, więc proszę tutaj nie pisać jaka to doskonała linia jest i człowiekowi ciemnoty nie wciskać.
A tak w ogóle to dopiero 1-2 dni przed odlotem wiadomo jaką linia sie poleci czy Kathargo czy Nouvelair, bo oni się płynnie wymieniają
Jeśli uważasz że wyznacznikiem jakości linii jest podawane na jej pokładzie jedzenie, a nie punktualność lotów, to gratuluję.Zamieszczone przez darek c
I kto tu wciska człowiekowi ciemnotę? Karthago i Nouvelair nie mogą się ze sobą płynnie wymieniać, bo jak do maszyny posiadającej 148 miejsc (Karthago) zapakujesz 177 ludzi z Nouvelaira???A tak w ogóle to dopiero 1-2 dni przed odlotem wiadomo jaką linia sie poleci czy Kathargo czy Nouvelair, bo oni się płynnie wymieniają
Widocznie znajomi Cię źle poinformowali. Tunisair od zawsze podawał na swoim pokładzie jedzenie i to dosyć smaczne.Zamieszczone przez darek c
Ponadto linia ta jest narodowym przewoźnikiem Tunezji, którym rządzi Air France. Latają 8 letnimi B737-600, w bardzo dobrym stanie.
Są punktualni.
Podajesz niekompletne informacje.Zamieszczone przez Piter2
A konkretnie jakie?Zamieszczone przez david82
Tak myślę sobie co mogłem źle napisać?
Może chodzi o flotę???
Chodziło mi o samoloty jakie do Polski latają, bo wiem że mają również starsze samoloty ale one bardzo rzadko pojawiają się w Polsce.
3 x Airbus A300, 1990/1991 rokZamieszczone przez Piter2
4 x Airbus A319, 1998 - 2007 rok
11 x Airbus 320, 1990 - 2002 rok
4 x Boeing 737-500, 1992-1995 rok
7 x Boeing 737-600, 1999 - 2001 rok
(dane z www.airfleets.net)
Łącznie 29 maszyn, z czego każdy typ przynajmniej raz można było spotkać w Polsce na czarterach.
Zakładki