Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 30
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie NOUVELAIR - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: BJ
    ICAO: LBT

    Strona linii lotniczej:
    http://www.nouvelair.com

    Informacje nt foteli:
    brak

    Informacje nt floty:
    http://www.airfleets.net/flottecie/Nouvelair.htm
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:37

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Uprzejmie proszę o komentarze dotyczące pominionej linii.
    Wybieram się niebawem do Tunezji, chciałbym zasięgnąć języka

    Z góry dziękuję
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:36

  3. #3
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Leciałem w 2000 roku MD82 z 11 miesięczną córką i żoną - w obie strony bez problemu, lot bardzo przyjemny. Jedzenie podłe, ale to w sumie standard w charterach. Sałatka ze skwaśniałej kukurydzy była wyjątkowo wstrętna. ale jakieś ciepłe miesko itd. To z resztą bardziej sprawa biura podróży. Ja leciałem jeszcze z Ving'iem. Generalnie uważam, że Nouvelair jest zdecydowanie lepszy niż druga charterowa linia tunezyjska jaką leciałem - Khartago.
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Generalnie uważam, że Nouvelair jest zdecydowanie lepszy niż druga charterowa linia tunezyjska jaką leciałem - Khartago.
    Mylisz sie kolego. Moze Nouvelair ma lepsze samoloty, ale jesli chodzi o punktualnosc, to Khartago bije Nouvelaira na głowę

  5. #5
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez david82
    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Generalnie uważam, że Nouvelair jest zdecydowanie lepszy niż druga charterowa linia tunezyjska jaką leciałem - Khartago.
    Mylisz sie kolego. Moze Nouvelair ma lepsze samoloty, ale jesli chodzi o punktualnosc, to Khartago bije Nouvelaira na głowę
    Kolego! Robisz poważny błąd logiczny i pewnie nawet o tym nie wiesz. Zauważ że moje zdanie zaczyna się od słów: "Generalnie uważam, że..." Twoje Kolego zaczyna się od słów "Mylisz się..." Czy zatem sugerujesz innym Kolegom, że NIE UWAŻAM. Otóż, pragnę z cała stanowczością potwierdzić, że jednak tak UWAŻAM, bez względu na to co w tej sprawie ma do powiedzenia Kolega david82!!!
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  6. #6
    Awatar mikolajek

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa/Piastów

    Domyślnie

    Leciałem nimi dwa tygodnie temu z Katowic do Monastyru. Lot opóźniony o około 30 minut. W samolocie (TS-INK) mało miejsca na nogi po lewej stronie (fotele A, B, C) choć zdarzały się wyjątki. Po prawej (D, E, F) wydawało mi się, że jest nieco więcej miejsca. Podczas lotu nie podawano żadnego posiłku (tylko odpłatny serwis). W drodze powrotnej (też TS-INK) znów opóźniony o około 20 minut. W Katowicach wylądował o czasie.

    Co ciekawe samolot do Monastyru pilotowała kobieta

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mikolajek
    Co ciekawe samolot do Monastyru pilotowała kobieta
    to chyba akurat nic nadzwyczajnego

    a co do odplatnego serwisu to troche przegiecie. w koncu jednak to trzygodzinny lot.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dziękuję wszystkim za info.
    Odpłatny serwis mnie również wydaje się być przesadą, choć wiedzy dużej nie posiadam; może to i standard...
    Gwoli ścisłości: A320?

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bakero
    Gwoli ścisłości: A320?
    Tak. Ewentualnie A321.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez higher
    a co do odplatnego serwisu to troche przegiecie. w koncu jednak to trzygodzinny lot.
    Niestety tak teraz się robi. Ja miesiąc temu w Futurze Gael też miałem tylko jakieś odpłatne "wyroby kanapko-podobne", a lot był 4 godziny 20 minut z Dublina do Arecife
    Co tu napisać....

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Koral Blue - opinie i uwagi

    Rozumiem, dziękuję.
    Mam jeszcze jedną prośbę: okazało się, że lot jednak z Koral Blue - to już wersja ostateczna. Wiem, że operują jednym A320, z tego co się zorientowałem. Widziałem go na EPWA czas jakiś temu..
    Czy macie doświadczenia z pokładu lub ciekawostki o samej linii?
    I jeszcze jedno pytanie przy okazji: czy można, znając oznaczenie, sprawdzić wiek samolotu?

  12. #12
    Awatar Maciek_Wadowice

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Leciałem w 2000 roku MD82 z 11 miesięczną córką i żoną - w obie strony bez problemu, lot bardzo przyjemny. Jedzenie podłe, ale to w sumie standard w charterach. Sałatka ze skwaśniałej kukurydzy była wyjątkowo wstrętna. ale jakieś ciepłe miesko itd. To z resztą bardziej sprawa biura podróży. Ja leciałem jeszcze z Ving'iem. Generalnie uważam, że Nouvelair jest zdecydowanie lepszy niż druga charterowa linia tunezyjska jaką leciałem - Khartago.

    popieram w 100 procentach,
    Leciałem z Nouvelem w kwietniu tego roku, bardzo przyjemna załoga i a321 bardzo ładny,
    o Karthago się nie wypowiadam ( zdezelowany 737 i załoga bardzo nie mila) , tragedia

  13. #13
    Awatar Herhor

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydzi

    Domyślnie

    Część postów dotyczącą typu samolotu lecącego danego dnia przeniosłem do nowego tematu: Jakim samolotem będę lecieć?
    Pozdrawiam!

    Mariusz

    Codziennie na torach, wakacje w chmurach...

  14. #14

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Ja ogólnie jestem zadowolony.
    Mimo wszystko do Tunezji jak lecieć to Tunisair - linia naprawdę na poziomie (wg mnie).

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Niecały rok temu leciałem wyśmiewanymi tutaj liniami Kathargo (tak na marginesie to Kathargo i Nouveleair , to ta sama linia linia tylko w innym opakowaniu, właścicielem obu jest prezydent Tunezji) i było bardzo pozytywnie, jedzenie zjadliwe (jeśli ktoś chce sobie dobrze pojeść to niech idzie do Wierzynka, albo Kampanii Piwnej , albo niech nie narzeka, obsługa miła i uprzejma i komunikatywna (trzeba się było francuskiego uczyć), wylot i przylot punktualnie,(jaki samolot to nie wiem bo się nie znam) w obie strony.
    W locie powrotnym o 6 rano było naprawdę dobre śniadanko, a równolegle o tej samej porze wracali nasi znajomi Tunisairem to nie mieli w cenie do żarcia kompletnie nic, więc proszę tutaj nie pisać jaka to doskonała linia jest i człowiekowi ciemnoty nie wciskać.
    A tak w ogóle to dopiero 1-2 dni przed odlotem wiadomo jaką linia sie poleci czy Kathargo czy Nouvelair, bo oni się płynnie wymieniają

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez darek c
    W locie powrotnym o 6 rano było naprawdę dobre śniadanko, a równolegle o tej samej porze wracali nasi znajomi Tunisairem to nie mieli w cenie do żarcia kompletnie nic, więc proszę tutaj nie pisać jaka to doskonała linia jest i człowiekowi ciemnoty nie wciskać.
    Jeśli uważasz że wyznacznikiem jakości linii jest podawane na jej pokładzie jedzenie, a nie punktualność lotów, to gratuluję.

    A tak w ogóle to dopiero 1-2 dni przed odlotem wiadomo jaką linia sie poleci czy Kathargo czy Nouvelair, bo oni się płynnie wymieniają
    I kto tu wciska człowiekowi ciemnotę? Karthago i Nouvelair nie mogą się ze sobą płynnie wymieniać, bo jak do maszyny posiadającej 148 miejsc (Karthago) zapakujesz 177 ludzi z Nouvelaira???

  17. #17

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez darek c
    Tunisairem to nie mieli w cenie do żarcia kompletnie nic, więc proszę tutaj nie pisać jaka to doskonała linia jest i człowiekowi ciemnoty nie wciskać.
    Widocznie znajomi Cię źle poinformowali. Tunisair od zawsze podawał na swoim pokładzie jedzenie i to dosyć smaczne.
    Ponadto linia ta jest narodowym przewoźnikiem Tunezji, którym rządzi Air France. Latają 8 letnimi B737-600, w bardzo dobrym stanie.
    Są punktualni.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Cytat Zamieszczone przez darek c
    Tunisairem to nie mieli w cenie do żarcia kompletnie nic, więc proszę tutaj nie pisać jaka to doskonała linia jest i człowiekowi ciemnoty nie wciskać.
    Widocznie znajomi Cię źle poinformowali. Tunisair od zawsze podawał na swoim pokładzie jedzenie i to dosyć smaczne.
    Ponadto linia ta jest narodowym przewoźnikiem Tunezji, którym rządzi Air France. Latają 8 letnimi B737-600, w bardzo dobrym stanie.
    Są punktualni.
    Podajesz niekompletne informacje.

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez david82
    Podajesz niekompletne informacje.
    A konkretnie jakie?
    Tak myślę sobie co mogłem źle napisać?
    Może chodzi o flotę???
    Chodziło mi o samoloty jakie do Polski latają, bo wiem że mają również starsze samoloty ale one bardzo rzadko pojawiają się w Polsce.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Cytat Zamieszczone przez david82
    Podajesz niekompletne informacje.
    A konkretnie jakie?
    Tak myślę sobie co mogłem źle napisać?
    Może chodzi o flotę???
    Chodziło mi o samoloty jakie do Polski latają, bo wiem że mają również starsze samoloty ale one bardzo rzadko pojawiają się w Polsce.
    3 x Airbus A300, 1990/1991 rok
    4 x Airbus A319, 1998 - 2007 rok
    11 x Airbus 320, 1990 - 2002 rok
    4 x Boeing 737-500, 1992-1995 rok
    7 x Boeing 737-600, 1999 - 2001 rok

    (dane z www.airfleets.net)

    Łącznie 29 maszyn, z czego każdy typ przynajmniej raz można było spotkać w Polsce na czarterach.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •