Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z powietrza

    Domyślnie Wejście w krag na małych lotniskach (typu Radom, Modlin, Grądy itp)


    Polecamy

    Witam serdecznie,
    chcialbym się zapytać jak wyglada wejscie w krąg na małych lotniskach typu Radom-Piastów, Bielsko-Biała, Modlin czy Grądy.
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

    Np. mamy lecimy z Babic do Modlina, wchodzę odrazu na prostą? Z wiatrem? A może pierw przelatujemy nad lotniskiem? Byłbym wdzięczny...

    PS. Prosiłbym aby pisaly osoby 'w temacie'.

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Na takie pytania to chyba powinien odpowiadac instruktor...

  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Najbezpieczniej jest zawsze przeleciec nad lotniskiem i zobaczyc co sie dzieje (oczywiscie powyzej wysokosci kregu). W Stanach jest szkola aby po takim przelocie nad lotniskiem juz poza strefa kregu nadlotniskowego znizyc sie do wyskosci kregu i wrocic w strone lotniska tak dostosowujac tor lotu aby wlaczyc sie w pozycje z wiatrem pod katem 45 stopni.
    W Polsce z tego co pamietam to jest szkola aby wleciec nad znaki i nad nimi rozpoczac budowe kregu jednoczesnie znizajac do jego wysokosci. W Stanach na lotnisku w ktorym letalem za znizanie w kregu mozna bylo niezle dostac od kontrolera i wg mnie slusznie bo przy kilku samolotach w kregu mozna wyladowac komus na dachu.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    wlkp

    Domyślnie

    W Stanach na lotnisku w ktorym letalem za znizanie w kregu mozna bylo niezle dostac od kontrolera i wg mnie slusznie bo przy kilku samolotach w kregu mozna wyladowac komus na dachu.
    Jeśli tam był...kontroler to on ustala sposób i zezwala (miejsce wejścia w krąg, wysokość, kolejność podejścia etc.). Jeśli są to lotniska niekontrolowane, gdzie nie jest pełniona służba informacji powietrznej, to pewnie podane przez Was wskazówki mogą być słuszne.
    ...i córko!

  5. #5
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    No nie do konca. Z reguly bylo podane tylko, ktora kolejka do ladowania i gdzie sie wlaczyc do kregu. Byli tacy co wlaczali sie do kregu na wysokosci 1000ft AGL i tacy co znizali dopiero z przelotowej bedac juz w kregu...

  6. #6

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Na lotniskach o ktorych pisal gracz1 nie ma kontrolera, a na niektorych rowniez i informatora.

  7. #7
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot
    Na lotniskach o ktorych pisal gracz1 nie ma kontrolera, a na niektorych rowniez i informatora.
    No wiec ma odpowiedz w pierwszym moim poscie...

  8. #8

    Dołączył
    Nov 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gracz1
    jak wyglada wejscie w krąg na małych lotniskach typu Radom-Piastów, Bielsko-Biała, Modlin czy Grądy
    Dobra szkoła to nad znaki, tak mnie uczono,stała predk i wysok
    pozdrawiam

  9. #9
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Aezakmi_pl
    Dobra szkoła to nad znaki, tak mnie uczono,stała predk i wysok
    pozdrawiam
    A co w tym jest dobrego? Pytam sie powaznie.
    Na jakiej wysokosci nad te znaki? Jak pozniej znad znakow wejsc w krag?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •