Minima dla Babic VFR w dzień to 2km / 200m podstawy takwiec to jest naprawde sporo.
Zagadaj z gaugan'em on sie bawi w IR
Chcialbym poprosic kogos z Was o porade, poniewaz nie jestem pewny czego moge oczekiwac (jakiej procedury) podczas przylotu do Warszawy.
Nigdy nie latalem w Polsce.
Prosze mi tez wybaczyc, ze od-czasu-do-czasu bede uzywal nieporawnych sformulowan zwiazanych z pilotazem - powod: nie jestem pewny jak brzmia one po polsku
Sytuacja:
Planuje przylot do Warszawy.
Chce wyladowac i parkingowac na Babicach.
Pogoda w Warszawie nie jest tego dnia najlepsza.
Dlatego planuje lot pod IFR do Okecia, gdzie sa zejscia (?) na instrumenty (Published Instrument Approaches).
Podczas zejcia ILS na Okecie wychodze z chmur (visual) na wysokosci okolo 400 m.
Widocznosc jest lepsza niz ta wymagana do Special VFR.
Czy moglbym wtedy poprosic kontrolera podejscia na Okeciu (Approach) i oczekiwac pozwolenia na wykonanie "contact approach" (pod Special VFR) do Babic?
Z gory dziekuje na pomoc. ANTEK
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 02-05-2009 o 16:57
Minima dla Babic VFR w dzień to 2km / 200m podstawy takwiec to jest naprawde sporo.
Zagadaj z gaugan'em on sie bawi w IR
Dziekuje za odpowiedz.
O 2 km/200 m Special VFR dla Babic wiem (z dokumentacji w AIP).
Czego nie jestem pewny to:
czy Approach kontroler na Okeciu przyzwyczajony jest to zadeklarowanego przez pilota przejscia z IFR do VFR (lub Special VFR) w trakcie podejscia i pozwolenia na przelot do innego lotniska, tz Babice (kiedys to sie nazywalo "contact approach").
Pozdrawiam, A
kontro APP moze Cie sprowadzic do 3000ft, wiec robimy cloud breaking na 11. podchodzisz w ILS, kiedy uzyskujesz ground contact zawijasz w lewo na babice
pzdr
Dzeije.
Tego sie spodziewalem, ale czasami (w Europie) kontrolerzy na DUZYCH lotniskach tego nie lubia
Czy wiesz, gaugan :
1. ile, w tej chwil,i kosztuje litr 100LL na Babicach?
2. ile kosztuje zamowienie odprawy paszpotoro-celnej?
Pozdrawiam, A
komercyjnie litr kosztuje ok. 5pln. zadzwon 603089670, to numer do petro na babicach
co do oprawy, cwiczylem to ze 2 razy, kosztuje w zaleznosci od godziny wylotu okolo 200-300pln. my cwiczymy to przez lotniska kontrolowane, jak lece na wschod to rzeszow, na zachod poznan. taniej i sprawniej
pzdr
Dziekuje, gaugan.
Bede planowal Poznan jako "port of entry". Poniewaz bede leciec bezposrednio z Anglii (poza Schengen) bede musial przejsc kontorle paszportowo-celna podczas pierwszego ladowania ma kontynencie.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje, ANTEK
SAFE FLYING (moja Mama zawsze chciala abym latal nisko i powoli
Zakładki