-
Samolot - SKYLARK DV1
Polecamy
Witam
Mój szef postanowił zrobić licencję pilota i kupić sobie samolot. Wybrał sobie samolot - SKYLARK DV1. Ponieważ Ja interesuje się lotnictwem, zwrócił się do mnie z prośbą o zebranie informacji na temat tego samolotu. Ja jednak interesuję się głównie, dużymi samolotami pasażerskimi. O samolotach GA, ultralekkich właściwie nie wiem nic. Szukam informacji przede wszystkim o awaryjności samolotu. Znalazłem informacje o jednej katastrofie tego samolotu, a poza tym nic nie mogę znaleźć. Proszę o pomoc jeśli ktoś zna strony gdzie mogę coś znaleźć na temat tego samolotu lub o informacje na jego teamt.
-
-
nie polecam
Polecamy
Przelatałem tym samolotem kilkadziesiąt godzin. Kiedy pogoda jest dobra prowadzi się poprawnie, ale nich tylko wyskoczy jakiś Cb-ek i robi się nieciekawie - miota nim na wszystkie strony jak "szmatą". Wiele niedoróbek: Np. zamknięcie owiewki - nie mówiąc o tym, że jak się ją niechcąco (z jednej strony oczywiście) otworzy w locie to kapa. Lecisz z półotwartą kabiną, której nie da się zamknąć. (2) Zapomnij o wrzuceniu klap na 40 stopni na prostej - wajha z zamkiem blokowania kaleczy ręce, a klapy wybija co nie jest miłe kiedy musiszisz z nimi walczyć obieka rękoma na minimalnej prędkości i tuż nad ziemią. (3) hamulce cyt. "z wolno obracającym się kołem okazały się bardzo skuteczne". Problem w tym, że ich nie ma. Pedał hamulca zaczyna "coś zabierać" kiedy odhylisz go od pionu o 90 stopni, co wymaga gibkości akrobaty. (4) fotele cyt: "bardzo komfortowe, z oparciami regulowanymi pionowo" - lepiej ich nie regulować bo sworznie zaczną wypadać z takiej śmiesznej listwy z nacięciami w czasie lotu. Reasumując: Trabant wśród samolotów (nawet typu ULM/NRD), a firma najwyraźniej przerzuca się na produkcję "Enduro i skuter śnieżny w jednym".
Pozdrawiam,
Szymon
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki