Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPLL

    Arrow Rejstracja N-reg, Amerykanskie znaki !!


    Polecamy

    Mam pytanie odnośnie przerejstrowania samolotu z SP-reg na znaki amerykańskie czyli chyba N - reg , i czy można latac na nich po europie , Polsce ? Nastepne pytanie to jeżeli da sie zarejstrować to jak wygladają przedłużenia arc , itp ? Czy można latać na licencji polskiej czy amerykańskiej ? Dziekuję za odpowiedż !Pozdrawiam

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Latać można, pilot musi się legitymować licencją FAA.

  3. #3
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Latać można, pilot musi się legitymować licencją FAA.
    Kiedys slyszalem wersje, ze poza Stanami to FAA "wisi" kto lata na ich samolocie.
    Wazne zeby mial jakas licencje

  4. #4
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ale to, czy olewają, nie ma znaczenia w stosunku do przepisów...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.

  5. #5
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konradeck Zobacz posta
    nie ma znaczenia w stosunku do przepisów...
    Ktorych dokladnie?
    Dajmy na to mam JAA PPL i lece w Polsce na samolocie z rejestracja N.
    Ktory przepis dokladnie lamie bo nie chce mi sie w tej chwili grzebac po papierach?
    No i wg jakich przepisow to jest rozpatrywane? Przepisow kraju wydania licencji czy rejestracji statku powietrznego?

  6. #6
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A nie jestli tak, że podczas lotu wszyscy na pokładzie SP podlegają prawu kraju rejestracji?
    na 100% to obowiązuje przy lotach międzynarodowych, pytanie jak w przypadku krajowych...

    Jeśli tak jest, to lecąc samolotem z regiem N* obowiązują Cię przepisy FAA...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.

  7. #7
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez konradeck Zobacz posta
    A nie jestli tak, że podczas lotu wszyscy na pokładzie SP podlegają prawu kraju rejestracji?
    na 100% to obowiązuje przy lotach międzynarodowych, pytanie jak w przypadku krajowych...
    No dlatego napisalem, ze FAA to wisi poza USA kto lata na ich samolocie byle mial licencje wydana w kraju, w ktorym ten statek lata. Z ich strony nie ma problemu latania na polskiej licencji w Polsce na samolocie zarejestrowanym w USA.
    Odpisales
    " Ale to, czy olewają, nie ma znaczenia w stosunku do przepisów..."

    O jakich przepisach mowisz?
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 03-12-2009 o 13:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •