Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    HEN
    HEN jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Dookola Puszczy Kampinoskiej


    Polecamy

    Witam,

    moze na poczatek opis krotkiej, za to ladnej trasy.

    Startujemy z EPBC i przez lime lecimy do Wyszogrodu. Wisle caly czas mamy pod prawym skrzydlem. Po minieciu Kazunia i przyjrzeniu sie malej piaszczystej pustyni, widac juz Modlin i twierdze, jak tez i samo lotnisko. Kilka konwojerow dla treningu i znow nad Wisle. Po kilku minutach, cywilizacja jest za nami, w dole rzeka, po lewej Puszcza Kampinoska w calej okazalosci. Puszcza, rzeka, warto jednak zwrocic uwage na niepozorna miejscowosc na prawym brzegu. Czerwinsk nad Wisla, gdzie to Jagiello sie przeprawial idac na Krzyzakow i o ile pamietam jest tam jeden z najstarszych klasztorow. Kto lubi wielkie panoramy poleci wyzej, ja jednak pociagnalem nisko nad Wisla, co ciekawe okazalo sie ze ktos nawet plynie. Most w Wyszogrodzie widac z daleka i to jest koniec Puszczy i nasz punkt zwrotny. Zostawiamy Wisle i szukamy Bzury, meandruje miedzy drzewami wiec trzeba mocniej sie przyjrzec. Nawigacyjnie natomiast lepiej trzymac sie drogi na Sochaczew, zeby nie wleciec nad puszcze, o czym koledzy i kolezanki z FIS z pewnoscia przypomna. Nad starym lotniskiem wojskowym w Sochaczewie mozna tez pocwiczyc, ale z uwaga. Bo roznie tam bywa. Ja trafilem poza jakas impreza samochodowa na kolegow modelarzy w polowie pasa. Wzajemny szacunek obowiazuje, wiec polecialem dalej. Oczywiscie mozna takie zabawy sobie darowac i przed Sochaczewem odbic na VOR WAR wzdluz Puszczy nad szosa. Bardzo lubie ten odcinek szczegolnie przy zachodacym sloncu, po kilku minutach przy dobrej widzialnosci mamy ladnie oswietlona puszcze i co wazniejsze piekna panorame Warszawy. Nad VOR WAR wzmagamy czujnosc, zwykle kaza leciec do 1000ft. Szkoda bo akurat fajne zdjecia Warszawy by w tym miejscu wychodzily. No i uwaga na CTR EPWA. Po drodze miniemy miejsca walk i da nam to pewien poglad jak czuli sie partyzanci, gryzieni przez samoloty. Wszak taki rozpoznawczy Storch lepszy wiele od poczciwej cessny 152 nie byl. I owa c-152 na ktorej ten lot wykonalem, cala trasa powinna zajac max godzinke. I to jest tu najlepsze, poleccie tak zeby zlapac ten zachod slonca a gwarantuje, ze miny i usmiechy lepszej polowki zrekompensuja wiele.
    Navigare necesse est.
    Aviate, navigate, communicate in that order.
    "Per Aspera Ad Astra"

  2. #2
    Awatar Amen

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Połaniec

    Domyślnie

    Brzmi pięknie ale z przyjemnością popatrzył bym na zdjęcia

  3. #3
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    No wlasnie szkoda ze nie ma zdjec :-(
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  4. #4
    HEN
    HEN jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Z tego lotu zdjec nie mam. Ale, to klasyczna trasa "Babickich Lotników". Następną, uzupełnie zdjęciami. Opisze, chyba najbardziej znaną widokowa trase z EPBC.
    Navigare necesse est.
    Aviate, navigate, communicate in that order.
    "Per Aspera Ad Astra"

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Gdzie mozna znależc trasy podejścia do lotniska w Modlinie ? Jest taki wątek, z którym sobie nie mozna poradzic w Zakroczymiu, na granicy z lotniskiem Modlin.
    Dziękuję
    Czy hałas z lotniska w Modlinie da nam żyć? - www.zakroczymskie.fora.pl

  6. #6
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak to jest ze jedni chca mieszkac blisko lotniska (najlepiej nie wiecej niz 100 m od pasa ) a inni tego bardzo nie lubia
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •