Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
Like Tree2Likes
  • 2 Post By gzt

Wątek: Lunch at Goodspeed (42B)

  1. #1
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie Lunch at Goodspeed (42B)


    Polecamy



    lot do Goodspeed, CT.
    Dobra restauracja. Oplata za ladowanie $5.
    Pas ok 2100ft/50ft w dosc dobrym stanie. Ladna okolica.
    Krasnall and wolf like this.
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  2. #2
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    a tu mapka z lotu. Niestety wlaczylem kamere dopiero jak zobaczylem C130 przemykajace ponizej ...
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  3. #3
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    znowu uplynacz czas edycji
    Wiec nowy watek...
    Po dlugich walkach z mechanikiem aby znalezc wyciek oleju, udalo sie to opanowac i lot do Goodspeed byl tym pierwszym lotem gdzie nie czulem smrodu oleju w kabinie
    Tym bardziej cieszylem sie ze pogoda dopisala i po prawie miesiacu bez latania wreszcie spedzilem troszke czasu w powietrzu.
    Na poczatku spotkalismy C130 ladujace na Westover. Wtedy wreszcie przypomnialem sobie ze mam kamere
    Niestety nie bylem juz w stanie ustawic jej prawidlowo i obraz znowu nieco krzywy.
    Lot do Goodspeed byl dosc spokojny. Sroda i to srodek dnia , niewiele samolotow w okolicy - przynajmniej GA. Komercyjne kreca sie w okolicy Bradley przez caly czas.

    Dolot do lotniska Goodspeed bez problemow, nieco denerwujace sa pobliskie drzewa na podejsciu do pasa 32. Ladowanie niemalze w tunelu. Pas waski 50ft i dosc krotki - tylko 2100 ft. Dla AT-4 nie jest to zadnym problemem.

    Zaledwie kilkaset metrow od pasa jest miasteczko z kilkoma restauracjami. Lunch byl bardzo dobry i po krotkim spacerku na brzegu rzeki (Connecticut River) powrocilismy do naszego samolotu.

    Start z pasa 14 (zmiana kierunku wiatru), ostry zakret nad woda aby nie denerwowac mieszkancow chalasem silnika i powrot do domu na wysokosci 3000 ft.
    Po drodze nieco "trafiku", nie sadze zeby nas widzieli - ot krecili sie na wysokosci 2500 ft i tylko nam sie glowy krecily zeby ich nie stracic z oczu (i ekranu GPSA ) Jak to dobrze miec "trafic" na ekranie !!!
    Flight Following z Bradley doprowadzil nas az do Westover (class D) ... po czym zostawil nas bez pozwolenia wejscia w te przestrzen ... juz wewnatrz tejze ... Musielismy sie tlumaczyc TC ze Bradley nas wykopalo z servicu ... Nic takiego panowie, zdarza sie
    Ladowanie na pasie 32 w Northampton nieco nietypowe bo podejscie z BASE i szybka utrata wysokosci. Wyjscie znad Westower jest poprzez dosc wysokie wzgorza (gory) ktore oddzielaja Northampton od Westover. Zwykle podejscie jest spokojniejsze ale tym razem postanowilismy szybko ladowac prawie z prostej.

    Sprawdzilem olej i silnik ciagle suchy. Udalo sie rozwiazac problem wycieku !!!!! Ach ten rotax !!
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Ladowanie naprwade w tunelu
    Fajny filmik, jak zwykle, tylko ta zaslonka troche zaslania obraz z kamery i robi tylko takie male okienko, przez ktore cos widac. Lotnisko naprawde malutkie.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  5. #5
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie

    Pięć dolców za lądowanie to chyba tanio co ?

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skyfighter Zobacz posta
    Pięć dolców za lądowanie to chyba tanio co ?
    Normalnie wszędzie jest za darmo

  7. #7
    Skyfighter
    Goście

    Domyślnie

    Myślałem, że każde lądowanie jest odpłatne

  8. #8
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    No nie .. zwykle darmo
    Niektore lotniska pobieraja oplaty bo ... to jedyny sposob utrzymania dla nich. W tym przypadku prawie nic ale chetni do trenowania ladown beda go unikac. Chodzi bardziej o chalas.
    Zaraz po starcie musialem ostro krecic nad rzeke aby nie wejsc w strefe "ciszy"

    Tez zaluje ze nie sciagnalem tej zaslonki, przynajmniej na ladowanie
    Gdyby nie ten C130 na poczatku to wogole bym nie wyciagnal kamery
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  9. #9

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Fajne miejsce i pogoda do latania bomba.
    Oplata za ladowanie symboliczna, w UK typowa stawka to 10 funtow.
    pzdr i czekam na nastepne filmiki

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Ramp Handler, 10 funtow, to takie minimum, lecisz na lepsze lotnisko i od 15 w gore, w Blackbushe jest z tego co pamietam 26 za ladowanie.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Hartford, CT, USA

    Domyślnie

    Piekny lot z Connecticut River w tle i ladowanie wsrod drzew

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Wolf, sa tez fajne miejsca za mniej: Cromer 6funtow, Weyborne - 5, Nayland - 3. A swoja drogá lepsze lotnisko nie zawsze znaczy ciekawsze

  13. #13
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    EGGP

    Domyślnie

    A jednak Ameryka to jest raj - 5 dolków za lądowanie, mnie kasują dwa razy tyle za T&G

    bardzo fajne to podejście wśród drzew, ciekawe jak to by to wyglądało przy dużym crosswindzie - ale lotnisko i wycieczka piękna
    pozdr.

  14. #14
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    No nie ... Zwykle wcale nie place za ladowanie. Nawet tam gdzie maja oplate, jesli idziesz do restauracji na lotnisku to nie placisz za ladowanie. Wydaje mi sie ze tylko dwa razy placilem za ladowanie: Goodspeed to raz i na Long Island. Nigdzie wiecej nie bylo oplat.
    Na Westfield (Barnes Airforce Base) class D - nie ma zadnych oplat a ciagle tam latamy na TnG.
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  15. #15
    Awatar Adik G

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Fajny filmik - pas rozmiarów takich jak u nas w Żernikach pod Poznaniem - 600m * 18m, gdzie własnie uczę się siadać Ceśką 172 :-)

  16. #16
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie


    Potem kazdy pas to pestka
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  17. #17

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gzt Zobacz posta
    Potem kazdy pas to pestka
    Zapraszam do mojego ulubionego Woodland, WA (W27) - 1953 x 25 ft. / 595 x 8 m

  18. #18
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie


    Polecamy

    ooops
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •