Ja myślałem, że te 300 NM to ty szybowcem próbowałeś zrobić. A co jest niezwykłego w zrobieniu 300 NM samolotem ?
HEJ UDAŁO SIĘ WRESZCIE !!! MAM TE 300 NM !!! HURRAAAA
trasa była trochę inna - poleciałem w sobotę Liverpool - Humberside - Newcastle - Carliste - Liverpool 325 NM dokładnie !!!!
zdjęć jest sporo, powrzucam później
w Humberside poziom paranoi health&safety osiąga poziomy absurdu. Wyszedłem zapłacić za lądowanie - trwało to 20 minut. Wracając na apron tą samą drogą, ta sama osoba która mnie wypuszczała 20 minut wcześniej kazała mi przejśc przez bramkę do wykrywania metalu + przeszukanie + mapa i portfel do prześwietlenia zanim mogłem wsiąść do swojego samolotu. Jeszcze nigdy się tak nie śmiałem ,
pozdr.
Ja myślałem, że te 300 NM to ty szybowcem próbowałeś zrobić. A co jest niezwykłego w zrobieniu 300 NM samolotem ?
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
jakby tobie od trzech miesięcy codziennie padało z podstawą chmur na 500 ft a widoczność nie przekraczała kilometra to byś zrozumiał niezwykłość takiej akcji. Dodam jeszcze że dzisiaj temperatura w południe była 4 C
I tak do września. A potem zaczyna się jesień
welcome in UK
Kobuch grtalacje, trasa inna niz planowana, ale wazne ze zaliczone.
CO od lata to juz mielismy lato w UK, w marcu byl tydzien cieply, ze mozna bylo w krutkim rekawku smigac, a tera jesien do listopada, a potem zima i dalej deszcz.
Niewiem kiedy sie w koncu uda nam spotkac, bo moj samolot na sprzedaz wystawiony i juz prawie sprzedany
Pozdrawiam
Lukasz
Trzeba kupic wlasny, np AT-3
U nas pogoda dopisala wiec nieco polatalem.
Greg
Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.
Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
GZT super film, jak zamocowałeś kamerę ?
x country 300 NM jest wymagane w szkole gdzie aktualnie latam jako warunek wstępny przed rozpoczęciem kursu CPL
Kobuch gratuluje zaliczonego cross country.
Buashy , te 300NM z minimum jednym ladowaniem na innym lotnisku niz tam gdzie rozpoczynasz - to warunek do wydania CPL przez CAA. Szkolic sie mozesz bez tego, nawet egzamin tez mozna zdawac ale przed wyslaniem papierow do CAA z prosba o wydanie CPL musisz tick'nac ten box
Ostatnio edytowane przez Ramp Handler ; 08-05-2012 o 18:19 Powód: ort
Zeby to takie latwe bylo, no chyba ze masz troche kasy do pozyczenia
Rozgladam sie za samolotem, mam na oku Socata TB10, tylko 7 osob w grupie i samolot "nowy" w porownaniu do G-HILS, ktorym latam teraz, Socata jest z 1993, a Cessna 1968.
Wojtek a nie jest tak ze musi byc 2 miedzyladowania w tym X-country podobnie jak przy PPL'u tylko dystans 2 razy wiekszy?
Ja wczoraj mialem pierwszy lot na Arrow, szybka ta bestyjka, tylko ze hamowac w locie nie bardzo chce
Pozdrawiam
Lukasz
Muszą być dwa lądowania na lotniskach innych niż to z którego startujesz i minimum 300nm.
dzieki Kamera to NFLIGHTCAM+ czyli przerobiony Contour z filtrem na efekt smigla.
Zamontowalem do goleni podwoziajednym z uchwytow RAM dodatkowo zabezpieczonych tasmami plastikowymi. Niewiele drgan mimo ze ramie dosc duze.
Musze nieco zmienic kat widzenia kamery zeby uniknac patrzenia na spod kadluba.
Greg
Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.
Wiem ze nie jest to latwe ale w diwe trzy osoby juz latwiej a do tego nieporownywalna widocznosc i przyjemnosc latania. Nawet Arrow to ciezarowka w porownaniu do AT
Pamietaj rowniez o tym za im wiecej ludzi do latania tym gorzej traktowany samolot. Wg mnie to 4 osoby to max aby samolot byl dobrze traktowany.
Greg
Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.
tak jest, moja pomylka, plusik za czujnosc
dwa ladowania w innych miejscach niz start. U mnie to bylo Compton Abbas i Rochester - malownicza trasa.
wolf - w naszej grupie jest udzial na sprzedaz, zapraszamy do EGSL
Gzt w mojej grupie bylo 10 osob i dawalismy tade, niestety G-HILS juz podupada na zdrowiu i coraz czesciej musi byc reperowana i w lataniu tez nie wychodzi jakos ciekawie, latanie mniej jak 5h/mies sie nie oplaca, a ona jeszcze jakims demonem predkosci nie jest, zasieg tez kiszka.
Wojtek jak wezme udzial w Twojej grupie to bede musial kupic kolejny zeby do Was tam doleciec
Moje 300 bylo EGLK - Leicester - Lashanden - EGLK, jakies 305 nm czy cos w tym rodzaju.
Pozdrawiam
Lukasz
A ja ostatnio strasznie sie napaliłem na Socatę Tobago G-BHDE jest share do sprzedania i wygląda to całkiem nieźle. Tobago TB10 G-BHDE
już zaczynam marudzić w domu o kasę
Ja chyba poczekam z kupnem, narazie musze sie skoncentrowac na CPL, dobiciu godzin do 200 zanim zaczne IR, inaczej dorzuca mi dodatkowe 10h IR, co wiaze sie z dodatkowymi kosztami, zamiast 40h jako CPL musialbym robic 50h jako PPL, dostalem potwierdzenie z CAA ze niestety zeby isc skrocona droga do IR musze miec CPL w rece, a nie jka to bylo przedtem tylko egzamin praktyczny zdany. ^^%ŁŁ^Ł*$( EASA
Moze pod koniec roku cos kupie, ale wtedy to samolot bedzie musial byc IFR (ta Socata co sie jej przyjgladalem jest )
Pozdrawiam
Lukasz
Zakładki