Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 149
Like Tree22Likes

Wątek: Kilka moich ostatnich lotow

  1. #81
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez wolf Zobacz posta
    No chlopie u nas na poludniu to taka kicha ze hej, raczej tutaj VFRem nie dolecisz, no chyba ze bedziesz smigal na 500ft.
    Co do tych "zaslonek", to calkiem ciekawe, ale moj instruktor ma daszek i w tym mi kaze latac, takie pol wiadra z plastiku.
    Pogoda jest tak okropna, ze od lutego do teraz wylatalem 7h 40min do CPL, normalnie szlag mnie trafia, a tu IR zabookowane na czerwiec.
    HEJ UDAŁO SIĘ WRESZCIE !!! MAM TE 300 NM !!! HURRAAAA

    trasa była trochę inna - poleciałem w sobotę Liverpool - Humberside - Newcastle - Carliste - Liverpool 325 NM dokładnie !!!!
    zdjęć jest sporo, powrzucam później

    w Humberside poziom paranoi health&safety osiąga poziomy absurdu. Wyszedłem zapłacić za lądowanie - trwało to 20 minut. Wracając na apron tą samą drogą, ta sama osoba która mnie wypuszczała 20 minut wcześniej kazała mi przejśc przez bramkę do wykrywania metalu + przeszukanie + mapa i portfel do prześwietlenia zanim mogłem wsiąść do swojego samolotu. Jeszcze nigdy się tak nie śmiałem ,
    pozdr.

  2. #82
    Awatar Buashy

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Warszawa - EPBC

    Domyślnie

    Ja myślałem, że te 300 NM to ty szybowcem próbowałeś zrobić. A co jest niezwykłego w zrobieniu 300 NM samolotem ?
    Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

  3. #83
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Buashy Zobacz posta
    Ja myślałem, że te 300 NM to ty szybowcem próbowałeś zrobić. A co jest niezwykłego w zrobieniu 300 NM samolotem ?
    jakby tobie od trzech miesięcy codziennie padało z podstawą chmur na 500 ft a widoczność nie przekraczała kilometra to byś zrozumiał niezwykłość takiej akcji. Dodam jeszcze że dzisiaj temperatura w południe była 4 C

    I tak do września. A potem zaczyna się jesień

    welcome in UK
    Mimis likes this.

  4. #84

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Kobuch grtalacje, trasa inna niz planowana, ale wazne ze zaliczone.
    CO od lata to juz mielismy lato w UK, w marcu byl tydzien cieply, ze mozna bylo w krutkim rekawku smigac, a tera jesien do listopada, a potem zima i dalej deszcz.

    Niewiem kiedy sie w koncu uda nam spotkac, bo moj samolot na sprzedaz wystawiony i juz prawie sprzedany
    Pozdrawiam
    Lukasz

  5. #85
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    Trzeba kupic wlasny, np AT-3
    U nas pogoda dopisala wiec nieco polatalem.
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  6. #86
    Awatar Buashy

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Warszawa - EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    jakby tobie od trzech miesięcy codziennie padało z podstawą chmur na 500 ft a widoczność nie przekraczała kilometra to byś zrozumiał niezwykłość takiej akcji.
    To zmienia postać rzeczy. W takim razie również gratuluję A dlaczego akurat 300NM a nie 200, 400 czy 500 ?
    BTW. W Polsce w ciągu ostatniego tygodnia można było zrobić spokojnie 500NM dziennie
    Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

  7. #87
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    GZT super film, jak zamocowałeś kamerę ?

    x country 300 NM jest wymagane w szkole gdzie aktualnie latam jako warunek wstępny przed rozpoczęciem kursu CPL

  8. #88

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Kobuch gratuluje zaliczonego cross country.
    Buashy , te 300NM z minimum jednym ladowaniem na innym lotnisku niz tam gdzie rozpoczynasz - to warunek do wydania CPL przez CAA. Szkolic sie mozesz bez tego, nawet egzamin tez mozna zdawac ale przed wyslaniem papierow do CAA z prosba o wydanie CPL musisz tick'nac ten box
    Ostatnio edytowane przez Ramp Handler ; 08-05-2012 o 18:19 Powód: ort

  9. #89
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ramp Handler Zobacz posta
    Kobuch gratuluje zaliczonego cross country.
    Buashy , te 300NM z minimum jednym ladowaniem na innym lotnisku niz tam gdzie rozpoczynasz - to warunek do wydania CPL przez CAA. Szkolic sie mozesz bez tego, nawet egzamin tez mozna zdawac ale przed wyslaniem papierow do CAA z prosba o wydanie CPL musisz tick'nac ten box
    Dzięki !!
    Niestety ta szkoła gdzie latam jest bardziej restrykcyjna niż CAA - najpierw 300 NM, potem szkolenie.

  10. #90

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gzt Zobacz posta
    Trzeba kupic wlasny, np AT-3
    Zeby to takie latwe bylo, no chyba ze masz troche kasy do pozyczenia
    Rozgladam sie za samolotem, mam na oku Socata TB10, tylko 7 osob w grupie i samolot "nowy" w porownaniu do G-HILS, ktorym latam teraz, Socata jest z 1993, a Cessna 1968.
    Wojtek a nie jest tak ze musi byc 2 miedzyladowania w tym X-country podobnie jak przy PPL'u tylko dystans 2 razy wiekszy?

    Ja wczoraj mialem pierwszy lot na Arrow, szybka ta bestyjka, tylko ze hamowac w locie nie bardzo chce
    Pozdrawiam
    Lukasz

  11. #91
    Awatar kogut

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Blackpool, EGNH

    Domyślnie

    Muszą być dwa lądowania na lotniskach innych niż to z którego startujesz i minimum 300nm.

  12. #92
    Awatar Buashy

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Warszawa - EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ramp Handler Zobacz posta
    Buashy , te 300NM z minimum jednym ladowaniem na innym lotnisku niz tam gdzie rozpoczynasz - to warunek do wydania CPL przez CAA
    Już teraz qmam W takim razie przyłączam się do gratulacji, szczególnie z uwagi na wyspiarską pogodę
    Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

  13. #93
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    GZT super film, jak zamocowałeś kamerę ?

    x country 300 NM jest wymagane w szkole gdzie aktualnie latam jako warunek wstępny przed rozpoczęciem kursu CPL
    dzieki Kamera to NFLIGHTCAM+ czyli przerobiony Contour z filtrem na efekt smigla.
    Zamontowalem do goleni podwoziajednym z uchwytow RAM dodatkowo zabezpieczonych tasmami plastikowymi. Niewiele drgan mimo ze ramie dosc duze.
    Musze nieco zmienic kat widzenia kamery zeby uniknac patrzenia na spod kadluba.
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  14. #94
    gzt
    gzt jest nieaktywny
    Awatar gzt

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Massachusetts

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wolf Zobacz posta
    Zeby to takie latwe bylo, no chyba ze masz troche kasy do pozyczenia
    Rozgladam sie za samolotem, mam na oku Socata TB10, tylko 7 osob w grupie i samolot "nowy" w porownaniu do G-HILS, ktorym latam teraz, Socata jest z 1993, a Cessna 1968.
    Wojtek a nie jest tak ze musi byc 2 miedzyladowania w tym X-country podobnie jak przy PPL'u tylko dystans 2 razy wiekszy?

    Ja wczoraj mialem pierwszy lot na Arrow, szybka ta bestyjka, tylko ze hamowac w locie nie bardzo chce
    Wiem ze nie jest to latwe ale w diwe trzy osoby juz latwiej a do tego nieporownywalna widocznosc i przyjemnosc latania. Nawet Arrow to ciezarowka w porownaniu do AT
    Pamietaj rowniez o tym za im wiecej ludzi do latania tym gorzej traktowany samolot. Wg mnie to 4 osoby to max aby samolot byl dobrze traktowany.
    Greg
    Flying is a thrill #2 known to mankind. Landing is #1.

  15. #95

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    tak jest, moja pomylka, plusik za czujnosc
    dwa ladowania w innych miejscach niz start. U mnie to bylo Compton Abbas i Rochester - malownicza trasa.

    wolf - w naszej grupie jest udzial na sprzedaz, zapraszamy do EGSL

  16. #96
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gzt Zobacz posta
    Musze nieco zmienic kat widzenia kamery zeby uniknac patrzenia na spod kadluba.
    mnie się podoba jak widać kawałek koła, bo wtedy jest jakiś punkt odniesienia

    pozdr.
    Irik likes this.

  17. #97
    Awatar Dominik_G

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Pilawa/Chełm

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kobuch Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez gzt Zobacz posta
    Musze nieco zmienic kat widzenia kamery zeby uniknac patrzenia na spod kadluba.
    mnie się podoba jak widać kawałek koła, bo wtedy jest jakiś punkt odniesienia

    pozdr.
    Dokładnie. Jak jest jakiś punkt odniesienia to wygląda to ciekawiej. Poza tym ujęcie startu i lądowania genialne)
    pzdr

  18. #98

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Gzt w mojej grupie bylo 10 osob i dawalismy tade, niestety G-HILS juz podupada na zdrowiu i coraz czesciej musi byc reperowana i w lataniu tez nie wychodzi jakos ciekawie, latanie mniej jak 5h/mies sie nie oplaca, a ona jeszcze jakims demonem predkosci nie jest, zasieg tez kiszka.
    Wojtek jak wezme udzial w Twojej grupie to bede musial kupic kolejny zeby do Was tam doleciec
    Moje 300 bylo EGLK - Leicester - Lashanden - EGLK, jakies 305 nm czy cos w tym rodzaju.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  19. #99
    Awatar kobuch

    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Isle of Man

    Domyślnie

    A ja ostatnio strasznie sie napaliłem na Socatę Tobago G-BHDE jest share do sprzedania i wygląda to całkiem nieźle. Tobago TB10 G-BHDE

    już zaczynam marudzić w domu o kasę

  20. #100

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja chyba poczekam z kupnem, narazie musze sie skoncentrowac na CPL, dobiciu godzin do 200 zanim zaczne IR, inaczej dorzuca mi dodatkowe 10h IR, co wiaze sie z dodatkowymi kosztami, zamiast 40h jako CPL musialbym robic 50h jako PPL, dostalem potwierdzenie z CAA ze niestety zeby isc skrocona droga do IR musze miec CPL w rece, a nie jka to bylo przedtem tylko egzamin praktyczny zdany. ^^%ŁŁ^Ł*$( EASA
    Moze pod koniec roku cos kupie, ale wtedy to samolot bedzie musial byc IFR (ta Socata co sie jej przyjgladalem jest )
    Pozdrawiam
    Lukasz

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •