Forum »   Powstanie CPL - Centralny Port Lotniczy        Połączenia »   Ryanair ogłosił loty na Ukrainę   

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8
Pokaż wyniki od 141 do 149 z 149
Like Tree21Likes

Wątek: Kilka moich ostatnich lotow

  1. #141

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie


    Polecamy

    Hejka

    Troche odnowy w temacie.

    Jutro o 0600UTC rozpoczynam lot na trasie EGHR-EBOS-EDBM-EPWK
    Plany lotow zlozone, papiery wszystkie gotowe, samolot zatankowany i czeka na lotnisku.
    Powrot planowany na 30 czerwca, wiec zdjecia i moze filmik bedzie po powrocie.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  2. #142

    Dołączył
    Feb 2013
    Mieszka w
    EPWK

    Domyślnie

    O której planujesz być na EPWK?

  3. #143

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Nie mialem dostepu do neta.
    W EPWK bylismy cos kolo 17LT, akurat bocian robil ostatnie loty.
    Dzis dopiero odlecialem z EPWK do EPNL, jutro planuje przebazowac grumka do Tarnowa.

    Ja sobie chwile dychne, bo ten pobyt we Wloclawku strasznie mnie "wymeczyl" to zrobie opis i wrzuce fotki.

    Powrot planowany na niedziele 29, ale rozbije to na dwa dni.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  4. #144

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Cala przygoda zaczela sie 21 Czerwca o 4:30 rano, od sprawdzenia pogody, wydrukowania navloga z przeliczonymi wiatrami, itp.
    Plany lotu zlozylem dzien wczesniej, podobnie jak GAR dla sluzb celnych i granicznych.
    Kolo 5 juz siedzielismy w samochodzie i smigalismy na lotnisko, pogoda piekna, chlodno 11st, ale co sie dziwic jeszcze wczesnie jest, slonko dopiero bedzie grzalo, zapowiada sie super dzien i lot powinien byc tez super.

    Naszym oczom ukazala sie brama lotniska, niestety byla ona zamknieta, hmmm.
    Przeciez dzien wczesniej poinformowalem wieze, ze bedziemy startowac przed ich przybyciem, itp. No nic, wiele sie nie zastanawiajac znalezlismy najniszy punkt w ogrodzeniu i przeskoczylismy, przerzucilismy wszystkie graty, az tu nagle podjechal samochod z ochrona, ja wczesniej zalozylem kamizelke odblaskowa, zeby nie bylo, ze my intruzy. Krotka rozmowa z ochrona i dowiedzialm sie, ze oni nie zostali poinformowani, no i nie moga nas wposcic. Chwile pozniej jednak pan dal sie przekonac i przeprowadzil nas przez bram i moglismy jechac do samolotu.


    Jak widac nasza maszyna juz rozpakowana i przeglad przedstartowy w toku.




    Kamizelki zalkladamy, niby nie duzo nad woda, ale zawsze ryzyko jest, potem jeszcze ELT przypialem do siebie. Poinstruowalem mojego "pasazera" jak sie tym wszystkim obslugiwac, kamizelka, ELT, GPS, itp.


    Ostatnie, komisyjne oddanie moczu
    Tylko mi paska nie oblej





    Ostatni rzut oka.
    BEDZIESZ PAN ZADOOLONY

    I juz w powietrzu, kierunek EGKA, potem DVR, czyli Dover VOR, laczymy sie z London Info i prosimy o otwarcie planu lotu. Odcinek pierwszy EGHR-EBOS rozpoczety



    Rzut oka na nav log



    Dolatujemy do Dover, promy plywaja, a my sie zegnamy z UK i wlatujemy nad morze. W polowie drogi miedzy UK a Belgia przechodzimy na lacznosc z Londyn Info do Ostende APP.



    Takich trzech, jak nas dwoch to niema ani jednego



    Po prawo Francja, a my juz prawie nad Belgisjka ziemia



    I wlecielismy nad Belgie, dostalismy polecenie, zeby po osiagnieciu brzegu, leciec wzdluz plazy az naszym oczom ukaze si lotnisko, wtedy mamy sie zglosic



    Jak polecili, tak zesmy zrobili, potem z pozycji z wiatrem mamy podejsc do pasa i ladowac, po ladowaniu, kolujemy to terminala GA, dosc dlugie kolowanie, widac ze ten MD-11 dawno nie latal i pewnie predko nigdzie nie odleci, pare gratow na nim brakuje



    Dostalismy nwet wlasne FALLOW ME i pan nas ustawil na stojance, chwila, jak to bylo z stymi gestami marszalka bylo
    Jakos sie udalo, uff



    Mily marszalek zabral nas do terminala, wytlumaczyl co i jak, przeszlismy przez paszporty i poszlismy na kawe, rzut okiem na mape i omowienie co i jak bedziemy robic, nic gorszego niz pasazer pytajacy co i jak w czasie lotu, jak starasz sie nawigowac i rozmawiac z kontrola.



    Dolalismy "go go juice" pod sam koreczek, podpisac, zaplacic i w gore



    Odcinek EBOS (Ostende) - EDBM (Magdeburg City) w nastepnym poscie.
    ozim likes this.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  5. #145

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Czesc druga
    EBOS-EDBM-EPWK

    Po starcie z Ostende kierujemy sie na Antwerpie



    Pogoda przestala nas rozpieszczac, z planowanych 5900 po minieciu Antwerpii jestesmy na 2500-2800 stop, zaczyna sie deszcz



    Ale widoki dalej w porzo




    Szybki rzut oka na zbiorniki, jak tam zyciodajny soczek, oj cos sie cienko robi, dobrze ze do Magdeburga jzu nie daleko, jeszcze z pol godzinki i bedziemy.



    No i juz usiedlismy na pasie w EDBM, kolujemy i parkujemy przed sama wieza
    Jak widac maja sluszny samolot do holowania szybowcow.





    Tankujemy, zalatwiamy papierki i pytamy jak sie dostac do knajpy na drugim koncu lotniska, trza kawe lyknac



    Mily pan powiedzial, ze jak skonczymy tankowac i zaplacimy to mamy sobie podkolowac do knajpy i zaparkowac przed nia, jak kazali, tak zrobilismy



    Pojedli, popili, to wy....., jak to bylo w jednym filmie



    Po starcie i odejsciu na trase naszym oczom ukazal sie las....
    Wiatrakow




    Hangar chyba na zeppeliny, albo inne sterowce
    Gdzies nad Niemcami




    Nad Polska pogoda sie jeszcze bardziej pogorszyla, chwilami tak lalo, ze z nawiewow w kabinie kapala woda, bylimy na lacznosci z Poznan Info, Pan kontroler byl bardzo pomocny w omijaniu deszczu, na radiu slychac bylo, ze nie tylko my mielismy problemy z pogoda, wszedzie dookola deszcze i ulewy, my i inne samoloty starajace sie ominac, kontroler mial pelne rece roboty. DZIEKI WIELKIE KONTROLERZE Z POZNAN INFO ZA SUPER POMOC



    Nie bardzo byl czas na robienie zdjec, moj pasazer siedzial nosem w mapie i szukal miejscowosci, przez ktore mielismy omijac strefy i deszcze. Podziekowalismy Poznan Info za pomoc i przeszlismy na Kruszyn Radio, szybkie ladowanie, zaraz po bocianie i oto pierwsza osoba jaka nas przywitala, kto go zna ten wie kto to




    A tu juz po dlugim i meczacym locie Grumek w hangarze udal sie na zasluzony odpoczynek, a my jako, ze to byly urodziny mojego pasazera udalismy sie do sklepu, potem prysznic (osobno) i na lotnisku w swietlicy lekko znieczulilismy sie, czytajac zakupione wczesniej "ksiazki".



    Bilans wyszedl 7.8h z silnikowego tacho, wiec jak na taki lot to nie jest tak zle
    766 nm, dwa miedzyladowania na siku, kawe i paliwo.

    Droga powrotna bedzie najprawdopodobniej z 3 miedzyladowaniami, trza sobie troche dychnac, bo to dluuuugggiiii lot jest, byc moze bedziemy gdzies nocowac.

    Jak dolecimy i dostane fotki od pasazera, byc moze filmik, to wrzuce tu relacje.
    ozim, alfsky, jtf2 and 3 others like this.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  6. #146

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie

    Wolf
    Gratuluje podrozy!
    Super sprawa, czekam na wiecej zdjec i opisow

  7. #147

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wolf Zobacz posta
    Hangar chyba na zeppeliny, albo inne sterowce
    Gdzies nad Niemcami
    Nie hangar tylko Tropical Islands.

  8. #148

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Ramp Handler dzieki, wiecej zdjec bedzie jak dostane plytke z drogi powrotnej, pasazer moj glownie krecil filmiki, wiec wrzuce je na yt i podlinkuje tutaj.
    Pyro1 masz w pelni racje, w drodze powrotnej przygladnalem sie temu czemus, tym razem bralismy to od poludnia i rzeczywiscie jest to Tropical Islands.
    Pozdrawiam
    Lukasz

  9. #149
    Awatar SasseA

    Dołączył
    Aug 2014
    Mieszka w
    Gdańsk, Żukowo

    Domyślnie szyb


    Polecamy

    z góry wszystko takie ładne i poukładane na tej ziemi

    Cytat Zamieszczone przez wolf Zobacz posta
    Witam

    Ramp Handler dzieki, wiecej zdjec bedzie jak dostane plytke z drogi powrotnej, pasazer moj glownie krecil filmiki, wiec wrzuce je na yt i podlinkuje tutaj.
    Pyro1 masz w pelni racje, w drodze powrotnej przygladnalem sie temu czemus, tym razem bralismy to od poludnia i rzeczywiscie jest to Tropical Islands.

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •