Wygląda jak miniaturowa podróba Jak-a-12M.
Nie podoba mi się.
A do kultowego RWD-6 Luscombe ma się tak jak picie w Szczawnicy do szczania w piwnicy.
SOLARIS GROUP (Aviaion& Wind) wyłączny przedstawiciel i współproducent samolotów Luscombe .Przepraszam za strone ,w budowie . Silnik gwiazdowy Rotec . Czy nie przypomina to RWD-6 I macie moją gwarancję lata 100 x lepiej niż cessna Reszta na you tube pod hasłem luscombe
tak na pierwszy rzut : http://www.youtube.com/watch?v=XS8X1...eature=related
EDIT : Docelowo chcemy go produkować w Polsce .Aktualnie trwa certyfikowanie w EASA . Pierwszy egzemplarz w PL bedzie luty , marzec
Zadnej sklejki ,kleju , płótna ...pełny metal
Edit: YouTube - Luscombe Post Flight
http://www.youtube.com/watch?v=hVSRA...eature=related
Na wesoło
http://www.youtube.com/watch?v=NGy1S...eature=related
dla wirtualnych też się coś znajdzie
YouTube - The Luscombe 8A
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 20-12-2009 o 01:12 Powód: scalanie
Wygląda jak miniaturowa podróba Jak-a-12M.
Nie podoba mi się.
A do kultowego RWD-6 Luscombe ma się tak jak picie w Szczawnicy do szczania w piwnicy.
Całkowicie nie podobny do Jaczka.
Ostatnio edytowane przez wrzesinski1 ; 20-12-2009 o 12:00
Kiedy, gdzie i czy w ogóle można nim polatać?
Luty , marzec
Jeszcze coś takiego : Solaris Poland First Flight
http://www.youtube.com/watch?v=bZfX1...eature=related
akurat to juz jest w Polsce i lata
Ostatnio edytowane przez Fijas ; 20-12-2009 o 22:52
Wyglada jak Czesia 150 z silnikiem gwiazdowym . Calkiem fajno-smieszna konstrukcja
W OKL nie mają AT-3 ?.
Luscombe do OKL ! A w życiu . Polski rynek woli 30 letnie Cessny i ULM-y .Ważne aby te samoloty były produkowane w Polsce coby chłopcy z SMIL P.W mieli szansę na dobrą praktykę a nie tylko teorię .Podobnie SAFARI .jednak w tym przypadku bedzię to jedynie montaż z KIT , pod warunkiem ,że odstrzeli się paru urzędników z EASA , bo przy nich ULC to Niebo . Tak off topic to AT-3 się lepiej sprzedają we Francjii niż Polsce
Problemem są finanse, one dyktują co ośrodku kupują, za jeden nowy at-3 można kupić cztery w najgorszym wypadku trzy c150.
To prawda . Tylko ,że nikt nie patrzy na wiek samolotu .Umówmy się Polska staje sie smieciarnią starych samolotów . Mimo ,ze Ceski są bezresursowe , nie zdziwie się jak kiedyś komuś odpadnie skrzydło ( odpukac w niemalowane ) . Zmęczenie materiału robi swoje . A to że nasz kraj do bogatych nie należy , to inna sprawa
Wypadki są i będą, ale od czego są przeglądy. W miarę wzrostu zamożności bedą kupowane samoloty nowsze, podobną analogię można zobaczyć w ciągnikach siodłowych, dawniej były praktycznie same stare ciągniki teraz część firm kupuje tylko nowe, małe i na dorobku stare.
A mi się samolot podoba, takie nawiązanie do starszych konstrukcji Przypomina mi Cessnę 170
"Kiedy fruwałem pierwszy raz, poczułem życie. Nic mnie nie uciskało od spodu. Żyłem w pełni powietrza: wszędzie wokół powietrze,ani jednej bariery łamiącej powietrzne przestrzenie. Wszystko warto oddać za to, by znaleźć się w powietrzu i być żywym."
Masz jakies konkretne dane na potwierdzenie tego ze Polska ma wyjatkowa stara flote samolotow GA czy to taka wlasna 'obserwacja'? Bo w takim dosc zamoznym USA sredni wiek samolotu GA jest powyzje 28 lat i jakos nikt tam nie pisze o 'smietnisku' samolotow. Dopoki nie masz porownywalnych danych liczbowych jak to wyglada w skali calej Europy to faktycznie nic nie mozna powiedziec.
Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 21-12-2009 o 23:12
Zapowiada się nie lada gratka dla pasjonatów lotnictwa i kolekcjonerów. Na początku przyszłego roku firma Solaris Group Aviation & Wind SOLARIS GROUP (Aviaion& Wind) wyłączny przedstawiciel i współproducent samolotów Luscombe zamierza wprowadzić na rynek nowy model górnopłata klasy LSA Lusconbe Phantom II LSA 8R.
O wyjątkowości samolotu bez wątpienia decyduje jego ponadczasowe wzornictwo oraz ewenement w tej klasie samolotów, 7- cylindrowy silnik gwiazdowy o pojemności 2800 cm³ australijskiej firmy Rotec.
Niepowtarzalne walory estetyczne zapewnia pokrycie płatowca platerowanym aluminium, drewniane śmigło oraz wykończone drewnem wnętrze. Do Polski pierwszy egzemplarz samolotu dotrze około połowy marca przyszłego roku, a oficjalnie zaprezentowany zostanie na targach AeroExpo we Friedrichshafen w kwietniu 2010. Klasyczna konstrukcja odnosząca się do tradycji połączona z nowoczesną technologią może sprawić, że nowa maszyna stanie się obiektem pożądania wielu kolekcjonerów i miłośników luksusu. Głównym producentem i konstruktorem samolotu jest amerykańska firma Luscombe Silver, a partnerem, przedstawicielem i producentem na rynek europejski, Polska firma Solaris Group Aviation & Wind.
Podstawowy wariant produkcyjny zakłada układ podwozia z tylnym kółkiem, ale na indywidualne życzenie możliwa jest także konfiguracja z przednim kółkiem oraz płozami.
Osowski się do tego nie przyzna Ale kadra na tym polata
Zakładki