Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie Lot na ULM do Rosji - pomoc.


    Polecamy

    Witam serdecznie i zwracam się z pytaniem, chcemy z przyjacielem w maju/czercu poleciec do Moskwy kolegi ULM-em. Byliśmy na południu Europy i teraz mamy chęć polecieć na wschód. Ma może ktoś jakieś doświadczenia w organizowaniu latania w Rosji ? Oczywiście jako VFR.
    Pozdrawiam i będziemy wdzięczni za jakiekolwiek informacje.
    PS. Ma może ktoś informacje dot. GPS AVMAP , model EPK-IV. Czy można ustawić jako domyślny język Polski oraz czy można do niego dokupić inne niż rajon Europy mapy z procedurami np. SID /STAR ? Dodatkowo jeśli ktoś ma ogólną opinię dot. użytkowania w/w GPS-a to też prosimy o info. Chcemy porównać do Garmina 695/696. Dokonamy wyboru pomiadzy tymi dwoma typami.
    Może w przyszłości polecimy do USA robić pełne PPL i dalej , wtedy może taka opcja być przydatna.

    Pozdrawiam
    Potrawa Regionalna
    Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 01-02-2010 o 19:29 Powód: Poprzedni tytuł niczego nie mówił.

  2. #2

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Zapomnij o krajach na wschód od Polski. chyba że jesteś baaaaaaaaaaardzo bogaty, odpowiedź znajdziesz na forum szybowce.com tak ktoś zadał podobne pytanie.

  3. #3
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Potwierdzam,latanie na wchod, szczegolnie VFR nie ma wiekszego sensu. Tak naprawde to jest ciagla walka i uzeranie sie z nimi. Machnijcie do Skandynawii na przyklad.

    Pzdr

  4. #4

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Chyba Ty Gaugan pisałeś o tych lotach.

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    Słyszałem, że na Ukrainie, żeby wylądować na byle polu trzeba zapłacić 100$. Ja bym sobie dał spokój.

  6. #6
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ręka w górę, kto pamięta latanie po VK i załatwianie zgód w ROKRL!
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  7. #7
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kaczorra Zobacz posta
    Słyszałem, że na Ukrainie, żeby wylądować na byle polu trzeba zapłacić 100$. Ja bym sobie dał spokój.
    No to prawie tak samo jak w Polsce...

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Łódź/Poznań

    Domyślnie

    Ale mi nie chodzi o kontrolowane tylko zwykłe pole przystosowane do lądowań i startów ( czyt. pas trawiasty ).

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Dziękuję za informacje

    Chyba damy sobie spokój ze wschodnim kierunkiem, mamy jeszcze trochę czasu to przemyślimy inne trasy.
    A nawiązując do drugiej części pytania na wstępie gdzie mógłbym poszukać informacji użytkowników gsp-a AVMAP ?

    Pozdrawiam
    potrawa narodowa

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Zobacz kraje skandynawskie przez Litwę Łotwę Estonię do Finlandii przez Szwecję Nrwegię Danię do Polski.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    lot. to kraj zakłamania

    Domyślnie

    Szkoda ,ze tak rzadko czytasz to forum : http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...zerniowce.html reszte pytan prosze na pvt

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    lot. to kraj zakłamania

    Domyślnie

    Szkoda ,ze tak rzadko czytasz to forum : http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...zerniowce.html reszte pytan prosze na pvt

  13. #13
    Awatar pesere

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Aby nie zakladac nowego watku.
    Za dwa tygodnie musze leciec VFR do Moskwy, ma ktos doswiadczenie za wschodnia granica?


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •