A czemu miałyby się nie zaliczać? (nie pytam złośliwie)
A czemu miałyby się nie zaliczać? (nie pytam złośliwie)
Musi chyba tylko posiadać odpowiednie certyfikaty dopuszczające do lotów.
Obecne mają specjal wymalowane. Zapytaj na podforum samolotowym na stronie szybowce.com tam więcej pilotów holowników zagląda.
Do uzyskania jakichkolwiek uprawnień wynikających z licencjonowania personlu lotniczego nalezy mieć praktykę na:
".... aeroplanes having a certificate of airworthiness issued or accepted by a JAA Member State".
Jaczki nie posiadają takowych więc z automatu nalot na tych samolotach nie może być uwzględniany przy ubieganiu się o licencję lub uprawnienie zgodnie z JAR.
Wiem że mowa tu o jakach ale przy okazji zapytam co z kolibrami???
Na stronie ULCu są wyszczególnione które samoloty mają certyfikaty, będziesz miał pewność.
Dzieki ale niestety na stronie ULCu nie mogę tego znaleźć. Ale skoro na kolibrach szkoli się do ppl to chyba nalot do cpl się liczy. tak przynajmniej na chłopski rozum to wygląda.
Szukałeś i nie znalazłeś ja w ciągu 1 min http://www.ulc.gov.pl/_download/ltt/...certyfikat.pdf
Zakładki